• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт О180509 Лисин-Товпижин на відрізку від с.Хрінники до с.Товпижин

Завершена

12 484 898.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 424.49 UAH
Номер: c67504f462ec4fe0a44380256a2ccb42
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-27-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.04.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 27.04.2021 16:26 - 22.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 27.04.2021 № 211 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 19.04.2021р. № 003100-18/4913-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.04.2021 № 211 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2020-04-17-001175-а 17.04.2020 Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 36565276) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкриття тендерних пропозицій, розгляду тендерних пропозицій учасників ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", ТзОВ "Луцькавтодорсервіс", ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ", ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП", ТОВ "ШЛЯХОВИК-Т", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.07.2020 № 28 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ в редакції до 19.04.2020 (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", ТзОВ "Луцькавтодорсервіс", ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ", ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП", ТОВ "ШЛЯХОВИК-Т", реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.06.2020, протокол рішення тендерного комітету від 24.06.2020 №96/2/1, оприлюднений в електронній системі закупівель 24.06.2020, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 24.06.2020, договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту від 14.07.2020 №28, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.05.2021. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону Замовником в оголошення про проведення відкритих торгів не було внесено інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а лише зазначено його розмір та вид. Крім того моніторингом установлено не відповідність умов визначених у пункті 5.1. Договору від 14.07.2020 № 28 вимогам зазначеним у пункті 4.4 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації. Так, переможцем торгів ТОВ "ШЛЯХОВИК-Т" у своїй тендерній пропозиції надано гарантійний лист від 15.05.2020 № 1158 щодо виконання своїх зобов’язань у відповідності до умов тендерної документації, положень проекту договору (Додатку №5) та за ціною за результатами аукціону. Проте, на порушення вимог пункту 4.4 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації де зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): з дати укладання договору і по 26.12.2021 року включно у пункті 5.1. Договору від 14.07.2020 № 28 укладеного ТОВ "ШЛЯХОВИК-Т" визначено, що термін надання послуг: 14.07.2020 – 28.12.2021 року. Зазначене є порушенням норми ч. 4 статті 36 Закону та відповідно до ч. 1 статті 37 Закону договір від 14.07.2020 № 28 є нікчемним.
Період усунення порушень: 21.05.2021 08:43 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2021 08:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо висновку органу державного фінансового контролю, повідомляємо наступне. Оголошення про проведення закупівлі Поточний середній ремонт О180509 Лисин-Товпижин на відрізку від с.Хрінники до с.Товпижин, було оприлюднено на авторизованому електронному майданчику Etender у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»(далі Закон). На виконання абз.6 ч.2 ст.21 Закону, в електронній системі було зазначено строк надання послуг. Замовник визначив строк надання послуг до 28.12.2021року. З технічних причин в тендерній документації помилково було зазначено строк надання послуг до 26.12.2021року. Враховуючи, що під час проведення закупівлі до Замовника не надходило питань від учасників, а також вимог чи скарг, обставина невідповідності строку надання послуг в оголошенні і тендерній документації, замовником, своєчасно, не була виявлена. Враховуючи, що змінити тендерну документацію станом на 28.05.2021 року є неможливим, той факт, що строк надання послуг вказаний у договорі від 14.07.2020 року №28 відповідає строку в оголошенні, а також ненадання органом державного фінансового контролю відповіді на роз’яснення щодо висновку, припинити зобов’язання за вищезазначеним договором неможливо.
Дата публікації звіту: 28.05.2021 11:34

Запити/Пояснення