• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (меблі для закладів дошкільної освіти Дарницького району м.Києва)

Завершена

3 564 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 821.00 UAH
Номер: 3572ecfd89fa4f27b6672a770c89f386
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-17-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.07.2020 09:10 - 12.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.07.2020 № 122 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.07.2020 № 122 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-04-17-000884-a 17.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 684-68-50, 11122nn@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розкритті тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладанню договору та його оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03.08.2020. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 16.04.2020 № 683, тендерні пропозиції ФОП Яворський Володимир В’ячеславович та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН», протоколи засідання тендерного комітету від 30.04.2020 № 800, від 18.05.2020 № 895 та від 21.05.2020 № 931, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02.06.2020 № 640. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, а саме пункт 2 Розділу ІІІ ТД, до якого вносились зміни 30.04.2020 не відображено Замовником у вигляді закреслених даних, які опубліковані 30.04.2020, чим порушено вимоги частини 2 статті 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020.
Період усунення порушень: 05.08.2020 11:22 - 20.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.08.2020 11:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2020-07-17-000063 від 21.07.2020 щодо закупівлі ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (меблі для закладів дошкільної освіти Дарницького району м.Києва), надаємо пояснення: У відповідності до ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020р. зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Згідно протоколу внесення змін до тендерної документації № 800 від 30.04.2020 (файл «Протокол №800.pdf» експортовано: 30-04-2020, 12:32:28) та нової редакції тендерної документації від 30.04.2020 (файл «ТД меблі для ЗДО нов.ред.doc» експортовано:30-04-2020, 12:33:09) Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації було внесено зміни 30.04.2020 де чітко зазначено зміни у вигляді закреслених даних, які опубліковані у системі Прозорро. Таким чином Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації не було порушено до ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020р Закону України «Про публічні закупівлі» щодо внесення змін до тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (меблі для закладів дошкільної освіти Дарницького району м.Києва), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 10.08.2020 16:08