• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1."

Завершена

7 805 752.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 028.76 UAH
Номер: 641eaebf1bef4dc3b343e8865da84d38
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-15-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.05.2020 14:23 - 16.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2020 № 83 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.05.2020 № 83 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 22 UA-2020-04-16-008527-b 16.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30, абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16.06.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 08.05.2020 б/н (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.05.2020, протокол розкриття, тендерні пропозиції ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку», ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій Приватного акціонерного товариства «Київспецтранс» (далі – Замовник) від 25.05.2020, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2020, договір від 10.06.2020 № 00-0406-20/ТН. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам п. п. 12 п. 1 Розділу 3 ДТ, оскільки вказаним учасником у складі пропозиції не надано інформації про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, за всіма відкритими рахунками, при тому, що згідно з довідкою від 14.05.2020 № 15500/581 в учасника відкрито більше одного рахунку в Акціонерному товаристві «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ». Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, відповідно до якого у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень: 19.06.2020 10:23 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2020 10:23

Оскарження висновку в суді

Опис: подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 03.07.2020 19:13

Запити/Пояснення