-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1."
Завершена
7 805 752.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 028.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 028.76 UAH
Номер:
641eaebf1bef4dc3b343e8865da84d38
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-15-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2020 00:00
Період моніторингу:
25.05.2020 14:23 - 16.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2020 № 83
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 № 83
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-04-16-008527-b 16.04.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30, абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16.06.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 08.05.2020 б/н (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.05.2020, протокол розкриття, тендерні пропозиції ДП «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку», ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій Приватного акціонерного товариства «Київспецтранс» (далі – Замовник) від 25.05.2020, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2020, договір від 10.06.2020 № 00-0406-20/ТН.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам п. п. 12 п. 1 Розділу 3 ДТ, оскільки вказаним учасником у складі пропозиції не надано інформації про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, за всіма відкритими рахунками, при тому, що згідно з довідкою від 14.05.2020 № 15500/581 в учасника відкрито більше одного рахунку в Акціонерному товаристві «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ».
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, відповідно до якого у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень:
19.06.2020 10:23 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2020 10:23
Оскарження висновку в суді
Опис:
подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації:
03.07.2020 19:13
Запити/Пояснення
Номер:
4161153f5b46445fbad7998b6b826b31
Назва:
Аргументовані заперечення до висновку
Дата опублікування:
26.06.2020 08:55
Опис:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам п. п. 12 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, оскільки вказаним учасником у складі пропозиції не надано інформації про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, за всіма відкритими рахунками, при тому, що згідно з довідкою від 14.05.2020 № 15500/581 в учасника відкрито більше одного рахунку в Акціонерному товаристві «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ». Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, відповідно до якого у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Відповідно до пп.12 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна містити довідку(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видану(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками.
У складі тендерної пропозиції ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» на виконання вимог тендерної документації було надано:
1) довідку АТ «Укрексімбанк» від 14.05.2020 №153-00/581, відповідно до якої ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» відкрито наступні рахунки:
- UA283223130000026043990046796 (980);
- UA663223130000026008010046796 (980);
- UA663223130000026008010046796 (978);
2) довідку АТ «Укрексімбанк» від14.05.2020 №153-3/187, відповідно до якої:
- ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» відкрито поточний рахунок UA663223130000026008010046796;
- станом на 14.05.2020 на обліку в АТ «УКРЕКСІМБАНК», м. Київ, код банку 322313, заборгованості за кредитами немає.
Слід зазначити, що довідка АТ «Укрексімбанк» від 14.05.2020 №153-3/187 не конкретизує, що в АТ «УКРЕКСІМБАНК» заборгованості за кредитами немає саме по рахунку UA663223130000026008010046796.
Вказана довідка свідчить про те, що в цілому у ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» в АТ «УКРЕКСІМБАНК» заборгованості за кредитами немає. Та обставина, що довідка від 14.05.2020 №153-3/187 додатково містить інформацію про відкритий в банку поточний рахунок, про який інформація також містить в довідці АТ «Укрексімбанк» від 14.05.2020 №153-00/581, не вказує про те, що інформація про відсутність заборгованості за кредитами стосується саме рахунку UA663223130000026008010046796.
З огляду на викладене, учасником було повністю виконано вимоги тендерної документації, оскільки довідка АТ «Укрексімбанк» від 14.05.2020 №153-00/581 не вказувала про те, що інформація про відсутність заборгованості за кредитами стосується саме рахунку UA663223130000026008010046796.
Зважаючи на надані аргументовані заперечення, а також зважаючи на те, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, якими передбачена, що можливість зміни або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, а зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються (ч.1 статті 651 Цивільного кодексу України, ч.1 статті 188 Господарського кодексу України), у Приватного акціонерного товариства «Київспецтранс» відсутні правові підстави для розірвання договору.