• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

44510000-8 Знаряддя

Завершена

309 437.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 094.38 UAH
Номер: ed2b97ee544c4e9e81ec9ca3ee79cb51
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-25-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 25.06.2020 11:00 - 17.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2020 № 36 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 25.06.2020 № 36 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-04-16-004846-a, 16.04.2020, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 715-79-44, chuyko-1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; своєчасності укладання договору - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 02.04.2020 (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 16.04.2020 № 265 (далі – тендерна документація); вимоги учасників про усунення порушень та відповіді замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель; протоколи засідань тендерного комітету замовника від 07.05.2020 №№ 305, 306; тендерні пропозиції ТОВ «Інкос лайн», ФОП Жилач В.С.; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю 44510000-8 Знаряддя від 22.05.2020 № 72Т. Моніторингом закупівлі установлено, що в пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що: «Згідно з пунктом 4 ч.1 ст.30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію відкритих торгів учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції». При цьому, стаття 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій та не передбачає підстави, вказаної замовником у тендерній документації. Вказане свідчить, що тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення інформації не у відповідності до законодавства. Згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свої пропозиції для участі у торгах подали наступні учасники: ТОВ «Інкос лайн», ФОП Жилач В.С., ПП «ІНТЕРДЕТАЛЬ», ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО». За результатами оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «Інкос лайн». В ході моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій розглянуто рішення тендерного комітету щодо відхилення вищевказаного учасника та встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Інкос лайн» відхилена за наявності документальних підстав, про що свідчить протокол засідання тендерного комітету від 07.05.2020 № 305. За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Жилач В.С. визнано переможцем (протокольне рішення тендерного комітету замовника від 07.05.2020 № 306). Водночас, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця ФОП Жилач В.С. (далі – переможець) не відповідала вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню з огляду на наступне. Моніторингом установлено, що тендерною документацією замовника (пункт 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції») передбачено, що учасник закупівлі надає довідку в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав для відхилення пропозиції з приводу застосування санкцій. Згідно з умовами тендерної документації (пункт 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції») та оголошення про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.05.2020. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Жилач В.С. не подано у встановлений тендерною документацією строк вищевказану довідку, подання якої передбачено пунктом 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції». З огляду на вказане, тендерна пропозиція переможця не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, яким визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Замовник уклав з ФОП Жилач В.С. договір про закупівлю 44510000-8 Знаряддя від 22.05.2020 № 72Т та не відмінив процедуру закупівлі в порушення норм абзацу 3 частини першої статті 31 Закону, згідно якої замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 15.07.2020 16:46 - 30.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.07.2020 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти і науки Полтавської міської ради (далі – Управління освіти/Замовник) розглянувши висновок від 15.07.2020 року надсилає інформацію щодо здійснених заходів з метою усунення виявлених моніторингом порушень.
Дата публікації звіту: 21.07.2020 14:29