-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя
Закупівля проводиться на очікувану вартість
Завершена
1 346 026.65
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 460.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 460.00 UAH
Номер:
6b33cec280e140be98fcb64a8444d276
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-12-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2020 00:00
Період моніторингу:
12.06.2020 12:01 - 04.07.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.06.2020 № 121
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-16-002592-c, ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі (Парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя), яка проводиться Територіальним відділом освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерних пропозицій учасників умовам тендерної документації та законодавству - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Територіальний відділ освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі - Замовник), оформленого протоколом засідання тендерного комітету від 16.04.2020 №16; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників; повідомлення про намір укласти договір.
Ризик RISK-2-13 не підтверджено.
Порушень не установлено.
Період усунення порушень:
30.06.2020 09:34 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2020 09:34