• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв-Парутине-Очаків-база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 6+300 - км 8+300, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв-Парутине-Очаків-база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 6+300 - км 8+300, Миколаївська область

Завершена

30 272 291.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 30 270.00 UAH
Номер: ef6f3e49a8d4432eadca06739004db3e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-23-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2020 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 05.08.2020 10:31 - 28.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.08.2020 № 47 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 05.08.2020 № 47 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-16-002504-с 16.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Евродор», на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону не визначено тендерні пропозиції учасників ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» як такі, що не відповідають кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та допущено їх до аукціону, обрано ТОВ «Ростдорстрой» переможцем торгів. На порушення вимог частини 1 статті 31 Закону не відмінено торги через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. За результатами аналізу питань дотримання законодавства під визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо відміни торгів відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерні пропозиції учасників акціонерного товариства «Лімак Іншаат Санаї ве Тіджарет Ангонім Шіркеті», приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово – будівельне управління № 50», товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі – ТОВ «Ростдорстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично – дорожнє будівництво» (далі – ТОВ «Енергетично – дорожнє будівництво»), товариства з обмеженою відповідальністю «Миколоївбудцентр» (далі – ТОВ «Миколаївбудцентр»), товариства з обмеженою відповідальністю «Евродор» (далі – ТОВ «Евродор»), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2020 № 16/76/2020, повідомлення про намір укласти договір, роз'яснення Замовника на звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації, відповідь замовника на звернення ТОВ «Евродор», ТОВ «Миколаївбудцентр», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.07.2020 № 13732-р/пк-пз, від 30.06.2020 № 12737-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Евродор» на підставі пункту 1 частини 1 статті 30 Закону як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме – по причині надання в тендерній пропозиції транспортної схеми, згідно з вимогами додатку 1 до тендерної документації, з недостовірною інформацією щодо відстані перевезення в населеному пункті та поза населеним пунктом при транспортуванні асфальтобетонних сумішей та з недостовірною інформацією щодо загальної тривалості транспортування, чим порушено вимоги пункту 1 частини 1 статті 30 Закону. Також, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Евродор» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, через надання даним учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від 15.05.2020 № 558, в якому не зазначені конкретні гарантійні терміни експлуатації об'єкта, його конструктивних елементів, що не відповідає вимогам пункту 3.6 тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. Також, при проведенні моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону не визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ростдорстрой» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, допущено його до аукціону та обрано переможцем торгів. Так, у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до пункту 3.5. цієї тендерної документації. В пункті 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 тендерної документації зазначено, що на виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається учасниками згідно форм та вимог, встановлених у додатках 1, 2, 3 цієї документації. В додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку згідно наведеної форми про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з документальним підтвердженням. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми та під таблицею в довідці додатково зазначити інформацію щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг. В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Згідно з вищезазначеними вимогами тендерної документації ТОВ «Ростдорстрой» надано в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність асфальтобетонного заводу від 21.05.2020 № 3873-Т у формі таблиці, під якою зазначено, що запланований щомісячний обсяг випуску асфальтобетону та/або ЩМС відповідно до договору поставки № 0109/Р від 01.09.2017 складає 3 000 тон в місяць протягом строку надання послуг. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» надано Договір поставки від 01.09.2017 № 0109/Р (далі – Договір), укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Ескадор» (далі – ТОВ «БК «Ескадор») та Додаток від 21.05.2020 б/н до Договору (далі - Додаток до Договору) з недостовірною інформацією про кількість та обсяги поставки/відвантаження сумішей асфальтобетонних гарячих. Так, згідно з пунктом 2 Додатку до Договору погоджено перелік матеріалів, які підлягають постачанню, а саме – суміші асфальтобетонні гарячі, щільні, крупнозернисті, тип А, марка 1 на бітумі, комплексно модифікованому полімерному та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65 в кількості 4100 т, суміші асфальтобетонні гарячі, щільні, дрібнозернисті, тип А, марка 1 на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки 60/90-65 в кількості 2050 т, суміші асфальтобетонні гарячі, дрібнозернисті, тип Б, марка 1 в кількості 553 т. Отже, загальна кількість сумішей, які підлягають постачанню за умовами Додатка до Договору становить 6703 тон. Однак, вищенаведена кількість сумішей, яка підлягає постачанню, суперечить інформації, зазначеній в цьому ж пункті Додатку про те, що постачальник гарантує постачання сумішей у необхідних покупцю обсягах впродовж липня 2020 року – червня 2021 року по 3 000 тон. Крім того, в наданому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» гарантійному листі ТОВ «БК «Ескадор» від 21.05.2020 № 2804 зазначена аналогічна недостовірна інформація про кількість та обсяги поставки/відвантаження сумішей асфальтобетонних гарячих в обсязі 3 000 тон на місяць. Крім того, за результатом моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону не визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та допущено даного учасника до аукціону. Так, в Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо). В підтвердження інформації викладеної в довідці, учасник надає договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди тощо з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод. У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надано копію Договору оренди нежитлових приміщень від 03.01.2020 № 10 (далі – Договір № 10), який діє з 03.01.2020 по 31.12.2023, без нотаріального посвідчення. Відповідно до вимог частини 2 статті 793 Цивільного кодексу України Договір № 10 підлягає нотаріальному посвідченню. Оскільки Договір № 10 укладений на строк, що перевищує 3 роки, без нотаріального посвідчення, він є нікчемним згідно з частиною 1 статті 220 Цивільного кодексу України. Отже, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Евродор» на порушення вимог пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону не визначено тендерні пропозиції учасників ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» як такі, що не відповідають кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та допущено їх до аукціону та обрано ТОВ «Ростдорстрой» переможцем торгів, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. З урахуванням вищезазначеного, за результатом моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 1 статті 31 Закону не відмінено торги через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 26.08.2020 15:22 - 10.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.08.2020 15:22

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подандання 09.09.2020 року Адміністративного позову №3641/юр-06 від 09.09.2020.
Дата публікації: 10.09.2020 16:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами здійснення моніторингу закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв-Парутине-Очаків-база відпочинку "Чорноморка" на ділянці км 6+300 - км 8+300, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2020-04-16-002504-c) Керуючись ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) заперечує наведені у Висновку порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та в частині не відміни замовником закупівлі з огляду на наступне. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, учасники мають надати транспортну схему за встановленою формою, при цьому зазначити в ній достовірну інформацію, що вимагається умовами п.5.2 тендерної документації (інформація, надана учасником в складі тендерної пропозиції, повинна бути достовірною). Графами транспортної схеми, яка є окремим документом тендерної пропозиції, серед іншого, передбачено надання інформації про відстань перевезення, в тому числі в населеному пункті, поза населеним пунктом, загальну тривалість транспортування (годин, хвилин) та про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. Учасником в складі тендерної пропозиції, а саме в Транспортній схемі та нижче під Транспортною схемою (вих.№563 від 15.05.2020р) зазначено недостовірну інформацію щодо відстані перевезення в населеному пункті та поза населеним пунктом при транспортуванні асфальтобетонних сумішей, в тому числі не зазначено проходження маршруту транспортування асфальтобетонних сумішей та відстань перевезення в населених пунктах - по селу Виноградне Одеської області, селу Ставки Миколаївської області, селу Пісчаний Брід Миколаївської області, селу Степове Миколаївської області, селу Михайлівка Миколаївської області, селу Кринички Миколаївської області, селу Сливино Миколаївської області, селу Надбугське Миколаївської області. Як наслідок, учасником зазначено недостовірну інформацію щодо загальної тривалості транспортування, так як швидкість транспортування в населеному пункті і поза населеним пунктом різна. Подання недостовірної інформації в складі тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації (п.5.2 тендерної документації). Відповідно до п.3.5 тендерної документації, інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається учасниками згідно форм та вимог, встановлених у додатках 1, 2, 3 цієї документації. У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону. Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, відхилив тендерну пропозицію Учасника. Стосовно приведеного Вами у запиті рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.06.2020 № 12314-р/пк-пз зазначаємо, що задля співставлення висновків по окремих питаннях, умови тендерної документації двох різних юридичних осіб (а по вказаному рішенню це Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області) мають бути тотожними, а не просто аналогічними, як і аргументація підстав відхилення, так як дуже часто вирішальний влив на рішення АМКУ мають окремі словосполучення як в тендерній документації, так і в причинах відхилення. В даному випадку у Замовника зі Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області не співпадають ані умови тендерної документації (в тому числі щодо достовірності інформації, щодо умов п.3.5 тендерної документації Замовника), ані аргументація підстав відхилення. Тому, в даному випадку, посилання на рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.06.2020 № 12314-р/пк-пз не може бути застосоване як аналогія. Також слід зазначити, що часто-густо, при однакових умовах тендерної документації та однакових підставах відхилення Замовником, АМКУ приймає діаметрально протилежні рішення. Зазначене буде висвітлено нижче. Відповідно до п.3.6 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Серед іншого, документальне підтвердження відповідності послуг повинно включати гарантійний лист щодо дотримання гарантійних термінів об’єкта, його конструктивних елементів за результатами наданих послуг, із зазначенням конкретних гарантійних термінів експлуатації з моменту прийняття наданих послуг, але в будь якому разі: – покриття дорожнього одягу - не менш ніж 5 років, – основа дорожнього одягу – не менш ніж 8 років, – дорожні знаки – не менш ніж 7 років, – дорожня розмітка фарбою – не менш ніж 6 місяців. Учасником в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист (вих.№558 від 15 травня 2020 року), в якому не зазначені конкретні гарантійні терміни експлуатації об’єкта, його конструктивних елементів, що не відповідає вимогам тендерної документації, а гарантується дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкта, його конструктивних елементів за результатами наданих послуг, із зазначенням конкретних гарантійних термінів експлуатації з моменту прийняття наданих послуг, але в будь якому разі: – покриття дорожнього одягу - не менш ніж 5 років, – основа дорожнього одягу – не менш ніж 8 років, – дорожні знаки – не менш ніж 7 років, – дорожня розмітка фарбою – не менш ніж 6 місяців. Словосполучення «не менше ніж» не несе ніякої конкретики, бо це не визначена конкретно величина часу, а Замовник вимагав у гарантійному листі зазначення саме конкретних гарантійних термінів експлуатації з моменту прийняття наданих послуг. Дійсно, рішенням АМКУ від 15.07.2020 року №13732-р/пк-пз визначено, що учасник відповідав умовам тендерної документації. Однак, у рішенні від 27.07.2020 року № 14493-р/пк-пз, при стовідсотковій тотожності умов тендерної документації по закупівлях, по одному й тому самому Замовнику, по одному й тому самому учаснику - ТОВ «Евродор», з тих самих підстав відхилення, АМКУ зазначив: «Разом з тим, зазначений лист не містить конкретних гарантійних термінів експлуатації, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи вищезазначене, Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому вона була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Відхиливши тендерну пропозицію Учасника, Замовник керувався вимогами тендерної документації, приписами Закону та врахував останнє рішення АМКУ. Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, відхилив тендерну пропозицію Учасника. Замовник вважає правомірним допуск до аукціону учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (надалі – Учасник) з огляду на наступне. Загальна кількість асфальтобетонних сумішей, необхідна для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі становить 6 703 тони, інформація про яку мітиться у наданих Учасником документах, зокрема гарантійному листі від постачальника ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та додатку до договору поставки з постачальником ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор». Зазначення у документах інформації, що обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС щодо постачання сумішей від постачальника ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» до покупця – Учасника в обсязі по 3 000 тон на місяць впродовж строку виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі жодним чином не суперечить тому, що загальна кількість асфальтобетонних сумішей, необхідна для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі становить лише 6 703 тони. Зазначення поставки/відвантаження сумішей в обсязі по 3 000 тон на місяць не означає, що постачальник поставлятиме/відвантажуватиме Учаснику щомісячно по 3 000 тони виключно для робіт/послуг за саме цим предметом закупівлі. З кількості поставлених/відвантажених 3 000 тон покупець сумішей – Учасник в разі здобуття перемоги на торгах та укладення договору про закупівлю певну кількість сумішей, виходячи з власних виробних потреб, календарного та фінансового планів, використовуватиме для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, а іншу певну кількість – вже для виконання робіт/надання послуг на інших будівельних об’єктах. Тендерна документація не вимагала надання учасниками графіків поставок асфальтобетону виключно за предметом закупівлі, у зв’язку з чим надані Учасником документи в повній мірі підтверджують забезпечення асфальтобетоном, містять достовірну інформацію та відповідають вимогам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника, тендерна пропозиція якого, доречно зауважити, виявилась найбільш економічно вигідною. Замовник вважає правомірним допуск до аукціону учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” (надалі – Учасник) з огляду на наступне. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, учасники мають підтвердити наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо), серед іншого: - договорами: оренди, суборенди тощо з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди тощо на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію Договору оренди нежитлових приміщень від 03.01.2020 №10 (надалі – Договір), який є дійсними та чинними, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. У повній відповідності до вимог тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано всі додатки до договору. Також учасником у повній відповідності до вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано акт прийому – передачі приміщень до Договору. Таким чином, учасником у повному обсязі виконано вимоги тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції документального підтвердження матеріально - технічної бази. Вважаємо за необхідне зауважити, що відсутність нотаріального посвідчення договору не є безумовною підставою, яка унеможливлює його дійсність. Так, ч.2 ст.220 Цивільного кодексу України визначено, що суд може визнати укладений без нотаріального посвідчення договір дійсним якщо сторони домовилися щодо усіх істотних умов договору, що підтверджується письмовими доказами, і відбулося повне або часткове виконання договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення. У цьому разі наступне нотаріальне посвідчення договору не вимагається. Враховуючи наявний в тендерній пропозиції учасника акт приймання-передачі орендованого майна, вказана обставина чітко засвідчує волю сторін передати в оренду/прийняти в оренду визначене Договором майно. Отже, обґрунтованої підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника не вбачалося. Навпаки – відхилення пропозиції учасника за таких умов могло свідчити про дискримінаційний підхід Замовника до Учасника. Також наголошуємо, що стаття 793 Цивільного кодексу України регламентує укладання договорів найму, а не оренди (навіть в дужках відсутнє посилання на оренду), також тендерна документація відокремлює договір оренди, тому Замовник вважає, що приписи частини 2 ст.793 ЦКУ не відносяться до зазначеного Договору оренди. Також слід зазначити, що тендерна документація не містить конкретної вимоги щодо наявності нотаріального посвідчення договорів оренди, тому відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника. Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, допустив до аукціону тендерну пропозицію Учасника.
Дата публікації звіту: 02.09.2020 21:15

Запити/Пояснення