• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Апарат рентгенівський цифровий універсальний (НК 024:2019 - 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)

Завершена

2 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 750.00 UAH
Номер: c7364ea5ca304c58a510c97fabf1dfbc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-02-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.06.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 02.06.2020 11:11 - 24.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.06.2020 № 33 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 01.06.2020 № 33 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2020-04-16-001824-c 16.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_02@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу третього статті 10 Закону та абзаців другого та четвертого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій Замовником встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність надання роз’яснень до тендерної документації, своєчасності укладання договору ‒ порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020, далі – Закон), своєчасність надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Городнянська центральна районна лікарня" Городнянської районної ради (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету від 16.04.2020 № 3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інкос лайн» (далі - ТОВ «Інкос лайн») та товариства з обмеженою відповідальністю «КСЕНКО» (далі – ТОВ «КСЕНКО»), протоколи засідання тендерного комітету від 07.05.2020 № 2 та від 18.05.2020 № б/н, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них, договір про закупівлю товарів від 29.05.2020 № 199, укладений Замовником з ТОВ «КСЕНКО». Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником 24.04.2020 оприлюднено нову редакцію тендерної документації, затверджену протоколом тендерного комітету від 16.04.2020 № 3 (попередня редакція тендерної документації оприлюднена 16.04.2020), при цьому, положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, а також не оприлюднено перелік змін до тендерної документації в окремому документі, чим порушено вимоги абзацу третього статті 10 Закону, абзаців другого та четвертого частини другої статті 23 Закону. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна документація Замовника не містить інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимогу пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Інкос лайн» не відповідала умовам тендерної документації та відхилена протоколом тендерного комітета від 07.05.2020 № 2. За результатами моніторингу встановлено, що строк розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ «КСЕНКО» (протокол щодо визначення переможця ТОВ «КСЕНКО» від 18.05.2020 № б/н) перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при цьому Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, чим порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону та підпункту 1.4 пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень: 03.06.2020 17:47 - 18.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2020 17:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту: 10.06.2020 09:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 10.06.2020 10:06