• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластмасові для твердих побутових відходів ємністю 120л)

Строк поставки товару – протягом 60 днів з дня підписання договору.

Завершена

1 340 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 404.00 UAH
Номер: e9f57483c848414ab564a1ad062ef95f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-07-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 07.05.2020 16:46 - 29.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.05.2020 № 24 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Богдан ГРИЦАК ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 07.05.2020 №24 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2020-04-16-001749-c 16.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 219-22-87, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема: в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тлумацької міської ради об'єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2020 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол тендерного комітету від 12.05.2020 №28, тендерна пропозиція ТОВ «АЛЕАНА». За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 18 квітня 2020 року оприлюднив роз'яснення 23 квітня 2020 року, чим порушив терміни встановлені частиною першою статті 23 Закону. В пункті 5 Розділу ІІІ ТД Замовник вимагає від переможця торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати в електронному вигляді, шляхом підвантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель, оригінал (або нотаріально завірену копію) довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, обов’язкових платежів (або електронну довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів. Дана довідка має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно пункту 2 цього розділу. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасником торгів ТОВ «АЛЕАНА», якого Замовник визначив переможцем торгів, надано зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЛЕАНА», у зв’язку з тим, що переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень: 19.05.2020 15:11 - 03.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2020 15:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані пояснення до висновку
Дата публікації звіту: 22.05.2020 15:57