• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція)

«Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція)

Завершена

45 650 327.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 228 252.00 UAH
Номер: 4f85f21680ed4588afbcf19da362bb44
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-22-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.06.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.06.2020 18:52 - 14.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.06.2020 № 162 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 22.06.2020 № 162 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2020-04-16-002975-b 16.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, litvinov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 02.04.2020), надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Нідком» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ) та ТОВ «БК КБР», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.04.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БК КБР» (далі – ТОВ «БК КБР») та товариства з обмеженою відповідальністю «Нідком» (далі – ТОВ «Нідком»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.05.2020, повідомлення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК КБР», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 13.05.2020, повідомлення про намір укласти договір 13.05.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 12.06.2020 № 11629-р/пк-пз, договір забезпечення від 19.06.2020 № 6/п, договір підряду від 23.06.2020 № 360. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник уклав із переможцем торгів ТОВ «Нідком» договір від 23.06.2020 № 360 у термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, чим порушив вимоги частини другої статті 32 Закону. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 17.07.2020 16:07 - 01.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2020 16:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку Тендерним комітетом лікарні ретельно вивчено Висновок Державної аудиторської служби України за результатами якого встановлено, що Замовник уклав із переможцем торгів ТОВ «Нідком» договір від 23.06.2020 № 360 у термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, чим порушив вимоги частини другої статті 32 Закону. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону. Щодо розгляду висновку повідомляємо наступне , що 13.05.20р. тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «НІДКОМ». Відповідно до ч. 2 ст. 32 цього Закону визначена дата укладання договору з 23.05.20 по 02.06.20 року . Слід зазначити, що по даній закупівлі було подано скаргу до АМКУ від 22.05.20, рішення за її розглядом було прийнято 12.06.20 (розгляд скарги тривав 22 календарних дні). Згідно з ч. 8 ст. 18 Закону № 922, розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених ч. 2 ст. 32 цього Закону. Перебіг цих строків продовжується із дня, що настає за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Тобто відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону № 922 відлік строку укладання договору поновлено з 14.06.20 по 23.06.20. Договір з ТОВ «НІДКОМ» було укладено 23.06.20 що відповідає строкам передбаченим ч. 2 ст.32 з урахуванням ст. 18 цього Закону і не може підпадати під дію статті 37 Закону. Тобто зазначена закупівля повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 22.07.2020 16:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
Опис: Заперечення приймаються
Дата публікації: 30.07.2020 09:34