• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) «30230000-0 - Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання)

Торги не відбулися

888 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 883.00 UAH
Номер: 5f1beb6b153a4079a8cc5fff16dbcbbc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-22-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.05.2020 16:23 - 13.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.05.2020 № 33 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.05.2020 № 33. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2020-04-16-001759-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам частини 3 статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), тендерна пропозиція переможця ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», протоколи засідання тендерного комітету від 19.05.2020 року №203, від 22.05.2020 року №227 та від 29.05.2020 року №254. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), в пункті 5 розділу ІІІ Додатку № 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документа (в паперовому вигляді в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завіреного печаткою (у разі її використання), про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, тобто надання документального підтвердження інформації яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільний. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження документів, зокрема, інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі відповідно до технічних вимог, які наведені у Додатку №2 до цієї тендерної документації. Так, за результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що переможець торгів учасник ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не відповідав умовам пункту 1 розділу ІІІ та пунктів 13 та 20 таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації, а саме технічні характеристики компонентів комп’ютерного обладнання запропонованого учасником, зазначених в листі від 08.05.2020 року №44484/34, не відповідали вимогам тендерної документації Замовника, зокрема: - блоки живлення не містять підтримки модульної системи підключення кабелів (підтримка модульної системи підключення кабелів для блоків живлення передбачена пунктом 13 таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації); - в оптичних приводів габарити не більші ніж 146 x 170 x 41 мм (чіткі розміри габаритів оптичних приводів (146 x 170 x 41 мм (без слів «не більші» чи «не менші») передбачені пунктом 20 таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації). Крім того відповідно до пункту 20 таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації Замовником передбачена вимога, що габарити мишок запропонованих учасниками не повинні бути менші ніж 109х70х40мм. Однак, на порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ та пункту 20 таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації, учасник ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» в складі пропозиції не надав документи для підтвердження відповідності запропонованих мишок вказаній вище вимозі. Відповідно до наданого ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» листа від 08.05.2020 року №44484/34, учасником запропоновано постачання моніторів, виробником яких є «Dell» (марка P2419H (210-APWU)). Однак, на порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ та Додатку №2 тендерної документації в складі пропозиці учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» відсутній авторизаційний лист від виробника обладнання («Dell») або його офіційного представництва в України з підтвердженням відповідності запропонованого обладнання технічним характеристикам, визначеним в тендерній документації та гарантійних зобов’язань стосовно учасника з обов’язковим зазначенням Замовника, предмету закупівлі, номеру оголошення про закупівлю. Враховуючи викладене, на порушення вимоги пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник, протоколом засідання тендерного комітету від 19.05.2020 року №203, визнав переможцем та не відхілив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», яка не відповідала умовам тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги. Слід відмітити, що відповідно до протоколів засідань тендерного комітету від 22.05.2020 року №227 та від 29.05.2020 року №254 Замовником відхилено тендерні пропозиції всіх учасників (ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» та ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ») на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як такі, що не відповідали умовам тендерної документації
Період усунення порушень: 04.06.2020 17:47 - 19.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.06.2020 17:47