-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
4 642 758.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 321.38 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 321.38 UAH
Номер:
a53cad271111455ab8c128bb66d012ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-05-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2020 00:00
Період моніторингу:
05.08.2020 16:03 - 28.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.08.2020 №42
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.08.2020 №42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-04-16-000982-a 16.04.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» установлено порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Електромонтаж-425», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Електромонтаж-425», ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг», протоколи засідання тендерного комітету від 05 травня 2020 року б/н, від 06 травня 2020 року б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18 травня 2020 року №205, пояснення від 10 серпня 2020 року, від 13 серпня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг», якого визначено переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету від 06 травня 2020 року б/н), кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону у тендерній документації, а саме щодо ненадання договорів купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтв про право власності, або інших документів на всі машини та механізми, які вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним договір від 18 травня 2020 року №205 загальною вартістю 4 237 056,00 грн.
Період усунення порушень:
17.08.2020 17:27 - 02.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2020 17:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради до висновку про результати проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 17.08.2020р.
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, розпочато здійснення моніторингу закупівлі Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (індефікатор закупівлі UA-2020-04-16-000982-a).
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 17.08.2020 р., який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. В даному висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зазначає, що за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» установлено порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону, а саме: невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» в частині недотримання вимог пункту 5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Тому зобов’язав Замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Замовник заперечує вищезазначений висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області з огляду на таке.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» в частині недотримання вимог пункту 5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», яке вказано в інформації про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області повідомляємо наступне.
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі Закон), встановлює кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі. Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник повинен надати: «довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, форму власності матеріально-технічної бази та/або правові підстави користування майном (надати договір купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтво про право власності, або інші документи на всі вказані машини та механізми).»
Дослівно, на всі вказані машини та механізми (а не вказані у довідці) … надати договір …, оренди, … свідоцтво про право власності, або інші документи.
На підтвердження вищезазначеної вимоги ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» завантажено копії свідоцтв на реєстрації транспортних засобів; копію свідоцтва на реєстрацію причіпа бортового та копії договорів оренди на автомобіль МАН спец вантажний (маніпулятор) та міні-екскаватор гусеничний JCB8035ZTS та інші документи (на власні механізми), а саме: довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить назву документу, назву підприємства, від імені якого видано документ, посаду відповідальної особи, особистий підпис які дають змогу ідентифікувати особу, відповідальну за її складання та визначити обсяги, зазначені у наданій довідці, та є достатнім аргументом наявності даного обладнання (механізмів).
Таким чином, ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» підтверджено наявність обладнання та матеріально - технічну базу, всі вимоги ст.16 Закону та тендерної документації виконані в повному обсязі. Надання інших підтверджуючих документів не є обов’язковим, а є альтернативним способом підтвердження інформації та згадується в тексті через розділовий сполучник «або».
Замовник при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» та визначенні його переможцем торгів Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) керувався принципом максимальної економії та ефективності здійснення закупівлі. Вважаємо, що департамент комунального господарства та благоустрою при проведенні даної закупівлі дотримався вимог Закону «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель.
Враховуючи викладені аргументовані заперечення, департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради вважає, що вони в повній мірі спростовують зауваження, викладені у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати проведення моніторингу від 17.08.2020р.
Дата публікації звіту:
21.08.2020 09:14
Запити/Пояснення
Номер:
49714c348db94224a3ed157df7a6a441
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2020 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-16-000982-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Яким чином учасник ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг», якого обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації щодо :
- надання договорів купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтв про право власності, або інших документів на всі машини та механізми, які вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- завантаження в електронну систему закупівель документів тендерної пропозиції у вигляді кольорових сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, зокрема свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу (вантажних автомобілів (марок «КАМАЗ», «ЗИЛ-138А», «ГАЗ-53», «ЗИЛ-131А», «ГАЗ-3302», «МАЗ 650108-020», навантажувача фронтального та причіпа бортового-Е) (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- надання копій документів належної якості та із високим рівнем чіткості, зокрема першої сторінки локального кошторису (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю банківської гарантії забезпечення виконання договору (в паперовій формі) разом із копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком та копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком(пункт 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
54707793522c4031a46c7f3521bdd7c8
Назва:
Про надання відповідей на запитання
Дата опублікування:
10.08.2020 14:40
Опис:
Запитання:
надання договорів купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтв про право власності, або інших документів на всі машини та механізми, які вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Відповідь:
Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«учасник повинен надати: «довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, форму власності матеріально-технічної бази та/або правові підстави користування майном (надати договір купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтво про право власності, або інші документи на всі вказані машини та механізми).»
Згідно наданої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, на всі вказані власні вантажні автомобілі (марок «КАМАЗ», «ЗИЛ-138А», «ГАЗ-53», «ЗИЛ-131А», «ГАЗ-3302», «МАЗ 650108-020», навантажувача фронтального та причіпа бортового-Е) надано копії свідоцтв про право власності та на дві орендовані машини (міні - екскаватор гусеничний та вантажний автомобіль (маніпулятор) надано копіі відповідних договорів оренди.
Таким чином, дану вимогу виконано та надано підтверджуючі документи на технологічний комплекс машин, необхідний для виконання «Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці». Щодо механізмів вказаних у довідці вони є власними та не потребують надання підтверджуючих документів.
Запитання:
завантаження в електронну систему закупівель документів тендерної пропозиції у вигляді кольорових сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, зокрема свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу (вантажних автомобілів (марок «КАМАЗ», «ЗИЛ-138А», «ГАЗ-53», «ЗИЛ-131А», «ГАЗ-3302», «МАЗ 650108-020», навантажувача фронтального та причіпа бортового-Е) (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Відповідь:
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової скан-копії з такого документу для її завантаження в систему повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом», бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.»
А також:
«Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо).»
Таким чином, дану вимогу виконано в повному обсязі, адже дані документи містять підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, відміток «Згідно з оригіналом» та є кольоровими скан-копіями документів виготовлених з копії документів.
Запитання:
надання копій документів належної якості та із високим рівнем чіткості, зокрема першої сторінки локального кошторису (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Відповідь:
Дана помилка є несуттєвою та не впливає на зміст пропозиції учасника та не призводить до відхилення їх пропозиції, оскільки така інформація повністю відображена в іншому документі (171.imd), що надана у складі пропозиції учасника на підтвердження інформації зазначеної в основному документі.
Запитання:
надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю банківської гарантії забезпечення виконання договору (в паперовій формі) разом із копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком та копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком (пункт 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ?
Відповідь:
відповідно до пункт 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»: «Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком.»
Таким чином, паперову форму вищезазначених документів надано «Нарочно» безпосередньо Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської рад до підписання договору (гарантія №10311/20-ГВ від 13.05.2020 року).
Номер:
95b89fdff17244aca91c268f2cb53741
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.08.2020 14:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-16-000982-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг», якого обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації щодо завантаження в електронну систему закупівель, як переможцем торгів, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час проведення закупівлі), а саме довідки за визначеною законодавством формою (оригінал або ЕМL файл з ЕЦП/КЕП посадових осіб) про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пунктів 5, 6 частини першої статті 17 цього Закону, що видана уповноваженим органом, та має бути дійсною станом на дату подання її Замовнику (оскільки 07 травня 2020 року в електронну систему закупівель завантажено оригінал довідки Міністерства внутрішніх справ України станом на 23 квітня 2020 року) (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
226dff016c8240ec9191e5e8f89d0fee
Назва:
Про надання відповідей на запитання
Дата опублікування:
13.08.2020 12:29
Опис:
Отримання довідок про відсутність (наявність) судимості в Україні регулює Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку Єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений наказом МВС від 29.11.2016 р. № 1256. Відповідно до Порядку вищевказана довідка видається станом на дату здійснення перевірки особи за персонально-довідковим обліком. Одночасно зазначаємо, що даним Порядком не визначено терміну дії довідки про відсутність (наявність) судимості.
Датою здійснення перевірки директора ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» гр. Подоляна В.М. за персонально-довідковим обліком є 23.04.2020 р.
Враховуючи те, що закупівлю робіт з нового будівництва мережі зовнішнього освітлення по вул. Гонти (від вул. Київська до вул. Батозька) в м. Вінниці (номер закупівлі UA-2020-04-16-000982-а) було оголошено 16 квітня 2020 р., а довідку про відсутність (наявність) судимості гр. Подолян В.М., видану МВС України, сформовано після оприлюднення оголошення про проведення вищевказаної закупівлі, відповідно вона є дійсною станом на дату подання її Замовнику.