• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент - 54 т. (детальніше в додатку 6 ТД)

масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент - 54 т. (детальніше в додатку 6 ТД)

Завершена

3 277 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 386.30 UAH
Номер: 9e202adfe6fb472bb3eedc4fb69d2e69
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-30-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.07.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 30.07.2020 15:26 - 21.08.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.07.2020 Одеса № 245 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначені у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.07.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 30.07.2020 № 245 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 3. UA-2020-04-16-000172-a 16.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків та інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, rapsodia9@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, укладення договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05.08.2020. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, яка діяла на момент оголошення процедури закупівлі) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 26.05.2020 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції учасників ТОВ «АРАЗ ОІЛ», ТОВ «НВП АГРІНОЛ», ТОВ «КОМПАНІЯ ВІП-ОЙЛ», ТОВ НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 11.06.2020 № 110620205666396-1, від 11.06.2020 № 110620205666396-2, від 11.06.2020 № 110620205666396-3 та від 11.06.2020 № 110620205666396-4, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2020, договір від 23.07.2020 № ПР/Т-20474/НЮ, скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до органу оскарження за номерами UA-2020-04-16-000172-a.c2 та UA-2020-04-16-000172-a.c3 з відповідними рішеннями органу оскарження. За результатами моніторингу ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-13 (Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі товарів або послуг, крім переможця - є ймовірність ризику упередженого розгляду замовником тендерних пропозицій з метою визначення конкретного учасника переможцем процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю з порушенням принципів здійснення закупівель) не підтверджено.
Період усунення порушень: 07.08.2020 14:32 - 13.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2020 14:32