• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

14620000-3 Сплави

Торги відмінено

235 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 172.75 UAH
Номер: 8cf79f2a35ba445b926144e28b8d2d2b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-06-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 06.05.2020 12:25 - 28.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.05.2020 № 110 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-15-004865-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 квітня 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 66) 702-63-28, nataliyanikulina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу десятого частини другої статті 21 Закону та абзацу першого частини першої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту дев’ятого та пункту шістнадцятого частини другої статті 22 Закону. За результатами проведеного аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених статтею 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020 (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік ДП «22 військова майстерня» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 17.04.2020 № 21); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ «Фірма «Вікант» (код юридичної особи в ЄДРПОУ 24942675); протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.05.2020 № 22; повідомлення про намір укласти договір. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність умов тендерної документації вимогам Закону. Зокрема на порушення вимог пункту шістнадцятого частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив посаду особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Крім того, Замовник в пункті першому розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що критеріями оцінки тендерних пропозицій є «ціна та якість». Проте, на порушення вимог пункту дев’ятого частини другої статті 22 Закону Замовником в тендерній документації не зазначена питома вага цих критеріїв. Також на порушення вимог абзацу десятого частини другої статті 21 Закону Замовник в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів не зазначив математичну формулу, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників критеріїв оцінки. У зв’язку з вказаним, електронною системою закупівель на порушення вимог абзацу першого частини першої статті 28 Закону автоматично була проведена оцінка тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки, що міститься в тендерній документації для визначення найкращої тендерної пропозиції. Зокрема оцінку тендерних пропозицій здійснено тільки за критерієм «ціна», в той час як за критерієм «якість» оцінка не проведена. Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що в Додатку 3 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовник зазначив недостовірну інформацію щодо строку поставки товарів, а саме: «не пізніше 30.11.2020 року», в той час як в пункті 9 оголошення про проведення відкритих торгів зазначено «строк поставки товарів від 15 травня 2020 до 15 червня 2020».
Період усунення порушень: 08.05.2020 11:20 - 23.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2020 11:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши інформацію про результати моніторингу та висновок, повідомляємо наступне, дана закупівля відмінена з підстави, що передбачена п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року), a caмe: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 13.05.2020 09:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 14.05.2020 14:16