-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Торги відмінено
3 724 384.36
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 621.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 621.92 UAH
Номер:
2bb8004bf8e64fbe9658b93af223065c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-26-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.06.2020 00:00
Період моніторингу:
30.06.2020 10:38 - 22.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.06.2020 № 43
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 26.06.2020 № 43
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-15-001576-b 15.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі встановлено порушення вимог частини 4 статті 28 Закону № 922.
За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень встановлено порушення норм частини 1 статті 23 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Марківської районної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.05.2020 № 3. Вимогу ТОВ АС про усунення порушення законодавства від 17.04.2020року, вимогу ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" від 22.06.2020, скаргу від 02.04.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) № 8193-р/пк-пз від 29.04.2020.та № 9315-р/пк-пз від 13.05.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що після оцінки пропозицій 01.06.2020 року Замовником розпочато розгляд найбільш економічно вигідної пропозицію ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 17.06.2020 опубліковано протокол засідання тендерного комітету від 17.06.2020 № 4 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС". Таким чином, Замовником перевищено п'ятиденний термін. строку розгляду тендерної пропозиції, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону. Повідомлення про аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів на веб порталі Уповновноваженого органу не оприлюднено.
Крім того аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель встановлено, що Замовник на вимогу про усунення порушення під час проведення тендеру, яка оприлюднена 17.04.2020 надав відповідь 29.04.2020 з перевищенням термінів ( три робочі дні), чим порушив вимоги частини 1 статті 23 в частині несвоєчасного надання роз'яснення щодо усунення порушення.
Період усунення порушень:
30.06.2020 16:33 - 15.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2020 16:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Марківської районної адміністрації Луганської області повідомляє про невідповідність умовам тендерної документації інформації, що була завантажена ТОВ «АС» у складі тендерної пропозиції, адже копії документів засвідчені не у відповідності до п. 5.27. Національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів». Відповідно до п. 1.1. вказаного Стандарту, останній поширюється на організаційно-розпорядчі документи, створювані в результаті діяльності: підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності. Також Закон та умови тендерної документації вимагають від Учасника надання у складі тендерної пропозиції саме документів. Відповідно до встановлених вимог обов’язковим реквізитом документу є власноручний підпис уповноваженої особи. Відсутність власноручного підпису уповноваженої особи у свою чергу свідчить про відсутність волевиявлення уповноваженої особи на підписання документа.
Дата публікації звіту:
15.07.2020 14:22