-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 189+000 – км 194+000
Завершена
139 931 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 139 931.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 139 931.50 UAH
Номер:
5c26e1b2367a4ee9ba5b607d8db28958
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-28-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2021 00:00
Період моніторингу:
28.01.2021 14:16 - 19.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.01.2021
№ 28
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.01.2021 № 28.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
21. UA-2020-04-14-003598-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» установлено порушення вимог абзацу 1 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї та їх оприлюднення, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 22.07.2020 року № 19 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, оприлюднення інформації про закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Служби автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Замовник) від 04.06.2020 року, тендерні пропозиції учасників ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56», ТзОВ «Луцькавтодор-сервіс», тендерна пропозиція переможця ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», протоколи засідання тендерного комітету № 215 від 19.06.2020 року, № 235 від 03.07.2020 року, № 241 від 08.07.2020 року, № 243 від 08.07.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 08.07.2020 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – АМКУ) АМКУ від 17.07.2020 року № 13823-р/пк-пз, договір про закупівлю № 19 від 22.07.2020 року.
Відповідно до підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерних пропозицій, вимагалось надання інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) згідно форми підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, з наданням документального підтвердження його наявності, зокрема, наданням картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.
На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надано інформаційну довідку від 27.04.2020 року № 133-04 (далі – Довідка № 133-04) про наявність залученого асфальтобетонного заводу «ДС-16837».
На підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надано інвентарну картку обліку основних засобів за формою № ОЗ-6 на вказаний вище асфальтобетонний завод (файл під назвою «4.5. Ф_оз-6 ДС 16837 яр (1)»), яка не містить інформації, що передбачена даною формою, що затверджена наказом Міністерства статистики України від 29.05.1995 № 352, зокрема інформації про найменування заводу-виробника даного заводу, модель, тип, марку, та коротку індивідуальну характеристику об’єкта, що не відповідає умовам підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, чим відповідно не підтверджено інформацію зазначену у Довідці № 133-04.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу 1 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог абзаців 3 частини 1 статті 31 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або відхилення усіх тендерних пропозицій замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
22.02.2021 16:38 - 10.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2021 16:38
Оскарження висновку в суді
Опис:
На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду.
Дата публікації:
09.03.2021 17:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до Висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-04-14-003598-a
Відповідно до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області від 27.01.2021 № 28 «Про початок моніторингу закупівель» був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 189+000 – км 194+000, проведенихСлужбою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Замовник) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-14-003598-a).
За результатами моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 22.02.2021 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до якого за результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) (далі – Закон), в частині не відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», як такої, що не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Як наслідок, на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону торги підлягали відміні.
Поряд з цим Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 22.07.2020 № 19 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовник категорично не погоджується з висновкамиУправління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим Законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу цієї процедури закупівлі.
Так, твердження щодо порушень Замовником Закону ґрунтуються на вільній інтерпретації вимог тендерної документації (нова редакція), затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 04.06.2020 протокол № 187, попри їх чітке та однозначне викладення Замовником, та на суб’єктивних судженнях посадових осіб Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області наведених в констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема у ньому зазначено: «Відповідно до підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерних пропозицій, вимагалось надання інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) згідно форми підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, з наданням документального підтвердження його наявності, зокрема, наданням картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надано інформаційну довідку від 27.04.2020 року № 133-04 (далі – Довідка № 133-04) про наявність залученого асфальтобетонного заводу «ДС-16837». На підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надано інвентарну картку обліку основних засобів за формою № ОЗ-6 на вказаний вище асфальтобетонний завод (файл під назвою «4.5. Ф_оз-6 ДС 16837 яр (1)»), яка не містить інформації, що передбачена даною формою, що затверджена наказом Міністерства статистики України від 29.05.1995 № 352, зокрема інформації про найменування заводу-виробника даного заводу, модель, тип, марку, та коротку індивідуальну характеристику об’єкта, що не відповідає умовам підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, чим відповідно не підтверджено інформацію зазначену у Довідці № 133-04».
Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації та фактично наданих документів в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво». Так підпунктом 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерних пропозицій, вимагалось надання інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) згідно форми підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, з наданням документального підтвердження його наявності, зокрема, наданням картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.
На виконання даної вимоги тендерної документації ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 27.04.2020 року
№ 133-04 про наявність залученого на умовах договору поставки асфальтобетонного заводу «ДС-16837». На підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надано інвентарну картку обліку основних засобів за формою № ОЗ-6 власника вище вказаного асфальтобетонного заводу (файл під назвою «4.5. Ф_оз-6 ДС 16837 яр (1)»), чим у повній мірі виконало вимоги підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до діючого договору від 30.04.2020 № 3004-01А, укладеного між ТОВ «ВВВ Монтаж» та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», ТОВ «ВВВ Монтаж» взяв зобов’язання про безперебійне забезпечення ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» асфальтобетоном та/або щебенево-мастичною асфальтобетонною сумішшю (далі – ЩМАС) для виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 189+000 – км 194+000, згідно закупівлі, оголошеної Замовником (UA-2020-04-14-003598-a), про що зазначено у документі «4.3. Гарантійний лист 3004-01 М19», завантаженому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво».
В свою чергу ТОВ «ВВВ Монтаж» для забезпечення виробництва асфальтобетона та/або ЩМАС, відповідно до договору від 04.04.2019 № 201904, укладеного з ТОВ «Гостомель-Промтранс», взято в оренду частину майнового комплексу, до складу якого входить асфальтобетонний завод (установка асфальтозмішувальна ДС-16837), про що зазначено у документі «4.9. Договір № 201904», завантаженому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво».
Таким чином, ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» у повній мірі виконало вимоги підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, в частині надання у складі своєї тендерної пропозиції картки обліку основних засобів за типовою формою № ОЗ-6 власника асфальтобетонного заводу (ТОВ «Гостомель-Промтранс»), при цьому ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» жодним чином не може впливати на організацію ведення обліку основних засобів власника вище вказаного асфальтобетонного заводу.
Не зазначення ТОВ «Гостомель-Промтранс» в інвентарній картці обліку основних засобів об’єкта «Установка асфальтозмішувальна ДС-16837» інформації про найменування заводу-виробника та індивідуальні характеристики об’єкта є відповідальністю власника такого об’єкта і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», а отже, висновок посадових осіб Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» тендерній документації є цілком надуманим та таким, що не відповідає дійсності.
Враховуючи вищевикладене Замовник вимагає скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, який опублікований в електронній системі закупівель Prozorro22.02.2021, визнати процедуру закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 189+000 – км 194+000 (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-14-003598-a) такою, що проведена у відповідності до Закону.
У разі невиконання зазначених законних вимог, для захисту наших інтересів будемо змушені звернутися до судових органів в порядку передбаченому Законом та, з метою недопущення подібних незаконних дій з боку посадових осіб Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області – до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю (Державної аудиторської служби України) для надання об’єктивної оцінки компетентності дій посадових осіб Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, які безпосередньо проводили моніторинг зазначеної процедури закупівлі та затверджували висновок за його результатами.
Дата публікації звіту:
01.03.2021 14:27