-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи
Завершена
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
Номер:
0e9878a11b8d4d5a99d3f31405275c26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-02-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2020 00:00
Період моніторингу:
02.07.2020 11:34 - 24.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.07.2020 №47
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.07.2020 №47
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-04-14-000286-b від 14.04.2020 - інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Моніторингом оприлюднення інформації встановлено, що Замовником в порушення абзацу третього частини першої статті 10 Закону та частини другої статті 23 Закону не оприлюднено в окремому документі перелік змін затверджених рішенням тендерного комітету.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пунктів 2, 7 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами моніторингу відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та оприлюднення договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 25.06.2020 №1 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Державного навчального закладу «Підгаєцький професійний аграрний ліцей» (далі – Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.04.2020 №б/н, із змінами від 17.04.2020 та від 29.04.2020, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез» (далі – ТОВ «Укртехнобез»), Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ» (далі-ТОВ «УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.05.2020 №18-05-2020, повідомлення про намір укласти договір від 18.05.2020, договір про закупівлю від 25.06.2020 №1.
Моніторингом оприлюдненої інформації встановлено, що Замовником оприлюднено: 14.04.2020 тендерну документацію та 18.04.2020 тендерну документацію (із змінами затвердженими рішенням тендерного комітету від 17.04.2020).
Згідно частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Моніторингом встановлено, що в порушення абзацу третього частини першої статті 10 Закону та частини другої статті 23 Закону Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін затверджених рішенням тендерного комітету від 17.04.2020 внесених до тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету 14.04.2020.
Моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення :
- пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації зазначено вимогу щодо подачі учасниками довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
- пункту 7 частини другої статті 22 Закону у проекті договору (додаток №3 до тендерної документації) про закупівлю не передбачено порядок змін його умов.
Крім цього, моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в тендерній документації (пункт 4 розділ 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») передбачено підставу зміни істотних умов договору у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить пункт 2 частини четвертої статті 36 Закону.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції, переможця торгів, ТОВ «УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ» умовам тендерної документації встановлено, що учасником:
- всупереч пункту 1 розділу 5 тендерної документації в складі пропозиції не надано згоду про те, що невраховані у загальній ціні витрати оплачуватись Замовником не будуть та підтвердження в довільній формі стосовно того, що вся подана ним інформація є достовірною;
- всупереч пункту 4 розділу 6 тендерної документації в складі пропозиції не надано довідку довільної форми про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами;
- всупереч пункту 1 додатку №1 довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази подана не за встановленою формою та не надано в складі пропозиції копії договору купівлі - продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди на адміністративно-складське приміщення зазначене в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, документального підтвердження (накладної, договору оренди тощо) наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії;
- всупереч підпункту 2.5 пункту 2 додатку №1 у складі пропозиції не надано копії посвідчення про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму електромонтажника налагоджувальника Брикайло О.І.;
- всупереч підпункту 2.6 пункту 2 додатку №1 та додатку №2 на інженера-проектувальника у частині кошторисної документації Кривокульську А.В. та експерта технічного обстеження будівель та споруд Кузів І.М. ( на яких у складі пропозиції надано кваліфікаційні сертифікати), не надано документів, що підтверджують працевлаштування в штаті Учасника (копії наказів про призначення працівників, або копію трудової книжки, або копію трудової угоди/цивільно-правового договору, які містять прізвище працівника та інформацію про працевлаштування);
- всупереч підпункту 2.8 пункту 2 додатку №1 не надано копії добровільного страхування від нещасних випадків щодо директора Поліщук П.М., який зазначений в довідці про працівників відповідної кваліфікації як виконавець робіт;
- всупереч підпункту 3.1 пункту 3 додатку №1 у складі пропозиції не надано довідки у якій має бути наведений виконаний підприємством аналогічний договір (не менше 2-х) за період з 2015 року по 2020 рік;
- всупереч підпункту 3.2 пункту 3 додатку №1 до копій виконаних аналогічних договорів не надано копій актів виконаних робіт (наданих послуг), що підтверджують виконання робіт (надання послуг);
- всупереч підпункту 3.3 пункту 3 додатку №1 не надано листа-відгуку ТОВ «ТЕРКОМБУД» копію договору якого надано у складі пропозиції, а лист-відгук Апеляційного суду Тернопільської області від 03.09.2019 №08-02301/19 не містить посилань на номер та дату договору, копію якого надано у складі пропозиції;
- всупереч підпункту 4.1 пункту 4 додатку №1 копії звітних документів подано лише за останній звітній період (за 2019 рік), а не за два останні звітні періоди;
- всупереч додатку №2 «Технічні вимоги до виконання робіт» у складі пропозиції не надано розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, пояснюючої записки до зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт, пояснювальну записку, що документально підтверджує і роз’яснює виконання Учасником вимог нормативних документів (ДБН А.2.2-3-2012, ГОСТ 12.4.009-83, НАПБ А.01.001-2004, ДБН В.2.2.9-2009, ДБН В.2.5.-56-2010, копії сертифікатів на обладнання, яке буде використовуватися при встановлені системи пожежної сигналізації згідно переліку обладнання на встановлення системи пожежної сигналізації згідно відомості ресурсів (на позиції 8-18,23,24,28-30,36-37 зазначені у відомості ресурсів форма №5-а). Крім цього відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не містить посилань на виробника та кошторисна документація не завірена підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Однак, в порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
17.07.2020 09:46 - 01.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2020 09:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатом моніторингу UA-M-2020-07-02-000008 Замовник та Підрядник дійшли згоди про розірвати договір підряду №1 від 25.06.2020р. та припинити договір підряду №1 від 25.06.2020р. за взаємною згодою.
Проект угоди було напрвлено на адресу Підрядника для підпису.
Розірвання договору буде оприлюднено через майданчик.
Дата публікації звіту:
23.07.2020 22:56