-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Запасні частини до пасажирських вагонів
Запасні частини до пасажирських вагонів
Завершена
2 148 804.34
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 527.95 UAH
мін. крок: 0% або 527.95 UAH
Номер:
8b0c464009f4442c8562ee812bc3e439
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-22-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2020 00:00
Період моніторингу:
06.08.2020 18:25 - 29.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-04-13-002748-a 13.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону (в редакції
від 02.04.2020).
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КМГ Трейд» за лотами 1, 2, ТОВ «НК Фенікс Груп» за лотом 2, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції
від 02.04.2020), внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 20.05.2020 року б/н, вимоги про усунення порушення
від 18.04.2020, рішення Замовника від 21.05.2020, реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами 1, 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КМГ Трейд» (далі – ТОВ «КМГ Трейд») за лотами 1, 2, товариства з обмеженою відповідальністю «НК Фенікс Груп»
(далі – ТОВ «НК Фенікс Груп») за лотом 2, повідомлення щодо продовження строків розгляду тендерних пропозицій від 01.06.2020 № ЦЗВ-993/3797/2748-а, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 30.06.2020 № 3797/325/-20-Т за лотами 1, 2, від 14.08.2020 № 3797/384/-20-Т за лотом 2, повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2020 № ЦЗВ-1230/3797/2748-а за лотами 1, 2, договір поставки від 17.07.2020 № ЦЗВ-03-05020-01 (лот 1), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 14.08.2020.
На запит Держаудитслужби від 11.08.2020 про надання пояснень щодо укладання договору про закупівлю за лотом 2, Замовник 14.08.2020 надав пояснення, що з переможцем торгів за лотом 2 ТОВ «КМГ Трейд» договір не укладався у зв’язку з його відмовою від підписання договору.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій
від 14.08.2020 № 3797/384/-20-Т Замовник відмінив зазначену процедуру закупівлі за лотом 2 на підставі абзацу 7 частини першої статті 31 Закону
(в редакції від 02.04.2020).
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на вимоги про усунення порушень, які оприлюднені в електронній системі закупівель 18.04.2020, оприлюднив відповіді 21.05.2020 (з перевищенням триденного терміну), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону (в редакції
від 02.04.2020).
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-4-2, – не підтверджено.
Період усунення порушень:
27.08.2020 17:18 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2020 17:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-04-13-002748-a
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 27 серпня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасних частин до пасажирських вагонів (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-13-002748-a).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-13-002748-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата публікації звіту:
03.09.2020 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
13fadea5a2bf4998a8f15d1960cd5156
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.08.2020 10:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до пасажирських вагонів (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) очікуваною вартістю 2 148 804,34 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2020-04-13-002748-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10
Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Чи укладений договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів за лотом 2, товариством з обмеженою відповідальністю «КМГ ТРЕЙД»?
2. У разі укладання договору вказати, з якої причини він не оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу.
3. Якщо договір не укладався, вказати відповідні причини.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1229a1a562354075b0d66ff82dea6f0a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.08.2020 15:43
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.08.2020 (10:42:58), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Запасних частин до пасажирських вагонів (ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (за №ЦБД: UA-2020-04-13-002748-a) та повідомляє наступне.
1. Договір з переможцем торгів за лотом № 2 ТОВ «КМГ Трейд» не укладався.
2. Договір з переможцем торгів за лотом № 2 ТОВ «КМГ Трейд» не укладався.
3. Договір за лотом № 2 з ТОВ «КМГ Трейд» не укладався в зв’язку з тим, переможець торгів відмовився від підписання договору.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Законом «Про публічні закупівлі» строки на прийняття рішення Замовником щодо відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися не передбачено.
Зважаючи на вищевикладене, Замовником в найкоротші терміни будуть прийняті відповідні рішення. Інформація щодо прийнятих рішень буде оприлюднена в електронній системі закупівель у відповідності до Закону «Про публічні закупівлі».