-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ЦТП на вул. Луценка, 9-А до ж/бна вул. Луценка, 5-Б, 9, 9-А (І, ІІ увід), 13, 15, 15-А на вул. Лятошинського, 28 у м. Києві»
Завершена
11 096 400.13
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110 964.00 UAH
мін. крок: 1% або 110 964.00 UAH
Номер:
2b908f60de5d48f3a65e42d2ac35e661
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-19-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2020 00:00
Період моніторингу:
22.06.2020 19:54 - 14.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-04-13-001398-c 13.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БК «ЗОЛОТИЙ ВІК»,
ТОВ «ТМК», ТОВ «БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИТЕМИ»,
ТОВ «АКАДЕМБУДСЕРВІС» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 02.04.2020) (далі – Закон), внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 24.03.2020 № 534 (далі – тендерна документація) (із змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БК «ЗОЛОТИЙ ВІК» (далі – ТОВ «БК «ЗОЛОТИЙ ВІК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТМК» (далі – ТОВ «ТМК»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИТЕМИ» (далі – ТОВ «БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИТЕМИ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АКАДЕМБУДСЕРВІС» (далі – ТОВ «АКАДЕМБУДСЕРВІС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 22.06.2020 № 1169, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник в річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів визначив вид предмета закупівлі «послуги» за кодом 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 23 грудня 2015 року № 1749, чим не дотримався вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454) через не визначення предмету закупівлі за показником четвертої цифри основного словника.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-5-2 – не підтверджено.
Період усунення порушень:
07.07.2020 18:04 - 22.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2020 18:04
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником оскаржено висновок до суду.
Дата публікації:
21.07.2020 13:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку від 07 липня 2020 за результатами моніторингу № UA-M-2020-06-19-000002
Дата публікації звіту:
14.07.2020 17:50