• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН - 100 000 шт.

прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН - 100 000 шт. (детальніше в Додатку 6 ТД)

Завершена

3 076 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 384.00 UAH
Номер: 5202af5ab6ce492ca1c68d318984841f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-22-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.12.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 22.12.2020 15:31 - 19.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.12.2020 № 42 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами. НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 22.12.2020 № 42 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-04-13-001306-c 13.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 66) 050-18-62, aberes431@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлень про внесення змін; виконання рішення колегії АМКУ від 20.07.2020 № 13941-р/пк-пз – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує щодо порушень, які на даному етапі неможливо усунути в установленому законодавством порядку, вжити заходів з недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 січня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації (зі змінами) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020, далі – Закон), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозицій переможця, внесення змін до договору та своєчасність оприлюднення повідомлень про внесення змін. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, внесеними рішенням тендерного комітету від 28.04.2020; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «АЛЬТЕРНА» (далі – ТОВ «Науково-виробниче підприємство «АЛЬТЕРНА»); протокол засідання та повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 31.07.2020; протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.08.2020 №190820205632725; повідомлення про намір укласти договір від 20.08.2020; договір про закупівлю від 08.09.2020 №ПР/НХ-20519/НЮ та зміни до нього; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 20.07.2020 № 13941-р/пк-пз та його виконання Замовником. Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу тендерної документації встановлено, що Замовником в тендерній документації (розділи 2 та 4 додатку 2) вимагається, в тому числі, надання учасниками та переможцем торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформованої в електронній формі, відтвореної на папері, у відсканованому вигляді, яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника та юридичну/фізичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Водночас, у відповідності до абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте, за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації вимагається надання довідки з інформацією, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень: 04.01.2021 15:53 - 21.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.01.2021 15:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-04-13-001306-c ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання(прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН) повідомляю таке. Моніторингом установлено, що на порушення вимог ч.3 ст.17, пункту 2 статті 22 Закону Замовником у розділах 2 та 4 додатку 2 тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформованої в електронній формі, відтвореної на папері, у відсканованому вигляді , яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника та юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Встановлення замовником в тендерній документації вимог про надання учасниками торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформованої в електронній формі, відтвореної на папері, у відсканованому вигляді , яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника та юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення( далі – ВИМОГИ), по-перше, жодним чином не спричинило обмеження конкуренції та не призвело до дискримінації учасників, позаяк отримання учасниками зазначених вище довідок не потребувало фінансових витрат . Водночас, Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією передбачено : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації». Разом з цим в тендерній документації також зазначено:» Якщо не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій від учасника відсутні будь-які звернення по суті тендерної документації (ТД), це свідчить про згоду учасника зі змістом ТД» . Жодного звернення за роз’ясненням, більш того, жодної скарги до органу оскарження щодо змісту тендерної документації не надходило. Таким чином, у відповідності до загальновизнаних правових принципів невід’ємною частиною будь-якої юридичної відповідальності, застосування заходів впливу, надання висновку щодо порушення законодавства є заподіяння шкоди, порушення або невизнання охоронюваних законом прав та інтересів особи. Встановленням вище згаданих ВИМОГ в тендерній документації, тим самим частково не дотримавшись норм частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, замовник не порушив зазначені норми по суті. ВИМОГИ, встановлені в тендерній документації, не спричинили обмеження конкуренції та не призвели до дискримінації учасників та водночас не мали негативного впливу для бюджету замовника. Слід зазначити, що регіональна філія «Придніпровська залізниця» здійснила кроки, спрямовані на уникнення згаданих вище помилок у тендерних документаціях , що свідчить про неухильне дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко
Дата публікації звіту: 12.01.2021 13:32