• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини будівлі «Коротичанського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Пісочинської селищної ради» за адресою: смт Коротич, вул. Центральна№49, Харківського району Харківської області» ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

3 681 522.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 407.61 UAH
Номер: 96858d8399364a3d8e2a6e815e0fed5b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-27-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.05.2020 17:58 - 18.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.05.2020 № 105 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 26.05.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі (Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.05.2020№ 105) № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 23.UA-2020-04-13-003873-b 13.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО.
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1,4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його виконання – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції до 19.04.2020 (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Пісочинської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.04.2020 №143 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію по ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС», протокол розкриття тендерних пропозицій опублікований від 07.05.2020; повідомлення про намір укладання договору від 07.05.2020, договір від 19.05.2020 №533. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає умовам тендерної документації в частині не виконання умов пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» ненадання довідки, з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. Також, пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання документів на підтвердження інших вимог Розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації та будь-яких інших документів, які учасник вважає за необхідне подати, за виключенням «Проекту договору про закупівлю» із позначкою в назві файлу: «ІД» або «Інші документи», тоді як ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС» надано загальний реєстр поданих документів без вищевказаних позначок. В ході проведення моніторингу встановлено, що ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС» надано Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт від 27.04.2020 №152, згідно нормативної потреби відповідно до проектно-кошторисної документації, в якій зазначено в колонці 5 «про необхідність додаткового прийняття робітників», а не їх наявність, як того вимагається абз.3 частини 2 статті 16 Закону. Відповідно до пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС» визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 21.01.2020 №21/1.
Період усунення порушень: 29.05.2020 09:08 - 13.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2020 09:08

Запити/Пояснення