• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Деревина паливна

Кошти місцевого бюджету

Завершена

980 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 85.45 UAH
Номер: 433a66207c9b455eb7bc31a9798218cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-18-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.05.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 18.05.2020 14:58 - 09.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.05.2020 №37 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Роман СНІГУР до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 18.05.2020 №37 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2020-04-13-001108-с від 13.04.2020 - дані автоматичних індикаторів ризику.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пунктів 2 та 9 частини другої статті 22 Закону та частини першої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Кабак П.О. поданої по лоту №6 та тендерної пропозиції ФОП Чорноока Р.М. поданої по лотах №1- №6 встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції Шумського комунального спеціалізованого лісогосподарського та мисливського підприємство «Волинь» Шумської районної ради, дотримання законодавства при укладанні договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договорів відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції до 19.04.2020, далі – Закон); розгляд та оцінка тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.04.2020, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Чорноокої Руслани Миколаївної (далі - ФОП Чорноока Р.М.), Шумського комунального спеціалізованого лісогосподарського та мисливського підприємства «Волинь» Шумської районної ради, фізичної особи-підприємця Кабак Петра Олександровича (далі–ФОП Кабак П.О.), протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договори, договори укладені за результатами процедури закупівлі від 21.05.2020 за №01/1, за №01/2, за №01/3, за №01/4, за №01/5. Моніторингом тендерної документації встановлено, що в порушення: - пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини першої статті 17 Закону, тендерна документація не містить інформації щодо вимог, встановлених пунктами 1 та 7 частини першої статті 17 цього Закону; - пункту 9 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить методики оцінки тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовником відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.05.2020, щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Кабак П.О., прийнято рішення тендерну пропозицію ФОП Кабак П.О. по лоту №6 відхилити, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Поряд з цим, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Кабак П.О. подано тендерну пропозицію, відповідно до додатку 1 тендерної документації та проект договору, відповідно до додатку 4 тендерної документації. При подачі вказаних документів учасником не порушено умови тендерної документації. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Кабак П.О. за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону. За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції ФОП Чорноока Р.М. по лотах №1-№6 умовам тендерної документації встановлено наступне. Згідно пункту 5 додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу: «Інші документи, які подаються учасником у складі пропозиції конкурсних торгів: статут (положення, установчого договору, або іншого документу, який його замінює; для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – копію паспорту)». ФОП Чорноока Р.М. у складі пропозиції по лотах №1-№6 копії паспорта не подано, а надано лише його окремі сторінки, а саме 1-7 та 10-11, однак Замовником в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено вказану пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації. Поряд з цим, необхідно відмітити, що Замовником у протоколі засідання тендерного комітету від 19.05.2020 року, з розгляду вимоги про усунення порушення, щодо ФОП Чорноока Р.М. зазначено: «Надавши копії сторінок паспорту 1-7 та 10-11 Учасником засвідчено його особу та підтверджено громадянство України. Ненадання копії всіх сторінок паспорту Учасником не впливає на зміст його тендерної пропозиції». Окрім цього, далі у вказаному протоколі зазначено, що відповідно до ст.22 Закону частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації наявність зазначеної технічної помилки не може бути підставою відхилення тендерної пропозиції Учасника. При цьому необхідно зазначити, що згідно абзацу другого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх пропозиції. Замовником в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Отже, тендерна документація не містить опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх пропозиції. А замовником безпідставно віднесено неподання учасником усіх сторінок паспорту до технічної помилки.
Період усунення порушень: 05.06.2020 14:49 - 20.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.06.2020 14:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником вжито заходів щодо усунення виявленого порешення.
Дата публікації звіту: 12.06.2020 15:07