• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190809 /Т-19-13/-Пристайлове-Кам'яне-Боровенька, км 2+200 - км 6+400 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)

Завершена

34 058 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 170 290.00 UAH
Номер: 17f9eed5fc8d4efe9dfd59544c9d7ae5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-09-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.06.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 09.06.2020 11:58 - 01.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.06.2020 № 22 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 09.06.2020 №22 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-04-13-001864-a 13.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1, 4 та абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) при розгляді тендерних пропозицій ТОВ «АМК РЕМ-БУД» та ПП «ХСБМ-7». За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 02.04.2020), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Державного підприємства «Дороги Сумщини» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.05.2020 № 04.05, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД» (далі – ТОВ «АМК РЕМ-БУД»), приватного підприємства «ХАРКІВСПЕЦБУДМЕХАНІЗАЦІЯ-7» (далі – ПП «ХСБМ-7»), приватного акціонерного товариства «МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.05.2020, протоколи засідань тендерного комітету від 27.05.2020 № 27.05, від 18.06.2020 № 18.06/2, повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2020, договір від 12.06.2020 № 3Пс-МД/2610, додаткова угода до договору від 19.06.2020 № 1. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції транспортної схеми за встановленою формою у вигляді таблиці та вказав, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування у ній необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1 км). Однак учасником ТОВ «АМК РЕМ-БУД» у складі тендерної пропозиції надано транспортну схему від 12.05.2020 № 1130, в якій зазначено загальну тривалість транспортування (1 год. 09 хв.), при цьому, в колонці «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування» не вказано довжину відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1 км), що не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації Замовника. Додатком 1 до тендерної документації Замовника визначено, що у разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями) (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально) та лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «АМК РЕМ-БУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність техніки від 12.05.2020 №1141/2020, у пункті 7 якої зазначив про залучення відповідно до договору з ТОВ «ДП Меридіан» від 01.04.2020 №01/04 спеціалізованих вантажних самоскидів КАМАЗ 5511 (1983 р.) та КАМАЗ 5511 (1984 р.) Разом з цим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» не надано лист-підтвердження від ТОВ «ДП Меридіан» (власника техніки) щодо незаперечення використання зазначених спеціалізованих вантажних самоскидів КАМАЗ 5511 (1983 р.) та КАМАЗ 5511 (1984 р.), залучених відповідно до договору від 01.04.2020 №01/04, для надання послуг за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором (натомість надано лист-підтвердження від ТОВ «ДП Меридіан» щодо незаперечення використання спеціалізованих вантажних самоскидів КАМАЗ 5511 (1993 р.) та КАМАЗ 5511 (1993 р.) згідно договору від 08.05.2020 №0805/2020-6, тоді як зазначені одиниці техніки згідно довідки від 12.05.2020 №1141/2020 не будуть залучатись для виконання робіт за даним предметом закупівлі), що не відповідає вимогам додатку 1 тендерної документації Замовника. Підпунктом 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що при наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції. Моніторингом установлено, що учасником торгів ПП «ХСБМ-7» у складі тендерної пропозиції надано наказ від 08.11.2018 № 215-к «Про внесення змін до трудової книжки, облікових та бухгалтерських документів Бородіна К.В.», рішення власника ПП «ХСБМ-7» від 14.08.2018 № 14.08/18 та від 03.04.2019 № 1, в яких зазначені персональні дані Бородіної Ксенії Валеріївни, Казарцева Вадима Олексійовича, Кіяшко Олега Борисовича, Топчій Інни Володимирівни, при цьому, листів-згод на обробку персональних даних від зазначених осіб у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ХСБМ-7» не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Також, у складі тендерної пропозиції ПП «ХСБМ-7» надано договір від 01.04.2019 № 17-04-19 щодо надання послуг вимірювальною дорожньою лабораторією ТОВ «НВП «Дорожній випробувальний центр», який не є чинним на дату подання (відповідно до пункту 6.6. цього договору термін дії договору завершився 31.12.2019), що не відповідає вимогам підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, яким, зокрема, визначено, що для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати у разі залучення вимірювальної лабораторії копію чинного договору про залучення стронньої (-іх) вимірювальної лабораторії (-ій) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» та ПП «ХСБМ-7» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, не відмінив торги відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону (в редакції від 02.04.2020) та допустив ТОВ «АМК РЕМ-БУД» та ПП «ХСБМ-7» до аукціону. Крім того, установлено, що ТОВ «АМК РЕМ-БУД», як переможець торгів, не надав належного документального підтвердження відсутності підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону (в редакції від 02.04.2020), а саме надав довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 29.05.2020 № 13327, яка не підписана ЕЦП/КЕП відповідного уповноваженого органу, що не відповідає вимогам підпункту 5.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Однак на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АМК РЕМ-БУД» та уклав з ним договір від 12.06.2020 № 3Пс-МД/2610 на суму 33 199 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 01.07.2020 18:34 - 16.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2020 18:34

Оскарження висновку в суді

Опис: ДП "Дороги Сумщини" повідомляє, що відповідно до ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 01.07.2020 оскаржено в судовому порядку (номер адміністративної справи 480/44/06/20)
Дата публікації: 16.07.2020 11:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеної процедури закупівлі між ДП «Дороги Сумщини» в особі директора Бесараба С.О. та ТОВ "АМК РЕМ-БУД" в особі директора Куковенко А.В. укладено договір від 12.06.2020№ 3Пс-МД/2610 (далі – Договір). Відповідно до статті 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати обов'язки відповідно до договору згідно з ч. 1 ст. 631 Цивільного кодексу України. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом (ст. 651 ЦКУ). Відповідно до умов договору про надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190809 /Т-19-13/-Пристайлове-Кам'яне-Боровенька, км 2+200 - км 6+400 (п. 11.1), договір може бути достроково розірваний за таких підстав: - за взаємною згодою сторін; - за ініціативи Замовника у разі порушення Підрядником вимог, що предявляються до якості наданих за даним Договором послуг, недотримання положень Договору, а також порушення термінів надання послуг більше ніж на 10 (десять) календарних днів; Зміни у Договір можуть бути внесені за домовленістю Сторін, згідно чинного законодавства, в тому числі норм Цивільного та Господарського кодексів України. Отже виходячи з положень Договору та Цивільного кодексу, підстав для розірвання договору, зокрема при виявленні органами державного фінансового контролю порушень при проведенні процедури закупівлі, не передбачено. З метою виконання вимог органу державного фінансового контролю та недопущення порушень чинного законодавства щодо порядку розірвання договору, ДП «Дороги Сумщини» до ТОВ "АМК РЕМ-БУД" буде направлено лист та проект додаткової угоди про дострокове припинення дії Договору.
Дата публікації звіту: 07.07.2020 12:04

Запити/Пояснення