-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція сходів та естакади головного корпусу лікарні, розташованого за адресою: майдан 30-річчя Перемоги, 2, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50056»
Завершена
14 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 70 800.00 UAH
Номер:
f03e3b2eaefa4865ad00f60518c2494f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-01-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2021 00:00
Період моніторингу:
01.07.2021 16:23 - 23.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
30.06.2021 № 334
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2021 № 334
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2020-04-13-000708-b 13.04.2020 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 01986397) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" встановлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції визначеного переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткових угод до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов'язань за договором від 11.06.2020 № 279 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткових угод до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Комунального підприємства «Криворізька міська клінічна лікарня №2» Криворізької міської ради (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2020-04-13-000538-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника 13.04.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.04.2020, тендерну пропозицію ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ", протоколи засідання тендерного комітету від 04.05.2020, від 08.05.2020, від 15.05.2020, від 20.05.2020, від 25.05.2020, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 25.05.2020, договір від 11.06.2020 № 279, додаткова угода від 31.12.2020 №1, пояснення замовника, отримані 21.07.2021, 22.07.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а лише зазначив його розмір та вид забезпечення тендерних пропозицій.
Згідно із частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" встановлено, що Замовник в пункті 1.1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагає надання учасником заповненої форми тендерної пропозиції, згідно Додатку 8, де вказано про згоду дотримуватись умов тендерної пропозиції (цифрами) календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Проте, у формі тендерної пропозиції від 22.04.2020 №1, наданій учасником ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" в складі тендерної пропозиції, та у формі тендерної пропозиції від 28.05.2020 №1, наданій переможцем ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ", за текстом зазначено про згоду дотримуватись умов тендерної пропозиції 30.12.2020 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" не відповідає умовам пункту 1.1 розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно із пунктом 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, Замовник в пункті 1.3 розділу ІІІ тендерної документації вимагає надання документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно вимог статті 16 Закону №922, зокрема, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Для підтвердження інформації Учасника про відповідність даним критеріям, Замовник зазначив про необхідність надання у складі тендерної пропозиції таких документів:
- довідку, складену за формою Додатку 2 та копію документа, що підтверджує наявність власного чи орендованого приміщення, автотранспорту, завірені належним чином, згідно чинного законодавства України;
- наявність необхідних машин і механізмів будівельного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт має бути підтверджена копіями документів (технічного паспорту, договору лізингу, оренди або іншого документу), що підтверджують право власності (користування) залучених до виконання робіт машин та механізмів.
Учасник ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" завантажив у складі тендерної пропозиції Довідку від 22.04.2020 №5 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, проте, документи, що підтверджують право власності залучених до виконання робіт машин та механізмів, відсутні.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому в пункті 1.3 розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно із пунктом 1 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Моніторингом встановлено, що в пункті 1.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначив, що Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, з: Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, на підтвердження такої інформації необхідно надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
- договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об’єкту замовлення та поточних цін на них. Пропозиція, що не відповідає технічному завданню зазначеному у Додатку 1 тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" встановлено, що в складі тендерної пропозиції у Файлі №3_Технічні вимоги1.рdf завантажив документи «Підсумкова відомість ресурсів» до локальних кошторисів, в яких в розділі «ІІ.Будівельні машини і механізми» та в розділі «III. Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат» вказано такі машини, механізми, обладнання, як: розчинозмішувачі пересувні (СН211-901), молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій (СН233-803), щітки дорожні навісні на базі трактора (СН233-1681), розпушувачі причіпні (без трактора) (СН209-1400), агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів (СН210-1207), розчинонасос (СН211-251), віброущільнювачі (віброплити) з бензиновим двигуном легкі (СН212-1560), апарат піскоструменевий (СН233-151), прес-ножиці комбіновані (СН233-345), агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель (СН234-201), котел електричний бітумний (СН200-40), домкрати гідравлічні (СН203-204), лебідки електричні (СН203-401, СН203-403, СН203-404, СН203-405), термопенали (СН204-1100), розпушувачі причіпні (без трактора) (СН209-1400), бадді (СН211-101), гудронатори ручні (СН212-500), машини шліфувальні електричні (СН233-301), трамбівки пневматичні (СН233-1100), пилка дискова електрична (СН270-90), котли бітумні пересувні (СН270-108), вібратори поверхневі (СН270-116), вібратори глибинні (СН270-117), шуруповерти (СН270-119), люльки двомісні самопідйомні (СН270-123), фарборозпилювачі ручні (СН270-126), перфоратор пневматичний (СН270-131), перфоратор електричний (270-135), пальник газопламеневий (270-224), пилосос промисловий (СН270-236), станок для різання керамічної плитки (СН270-250).
Проте, згідно з інформацією, вказаною у Довідці від 22.04.2020 №5 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданій учасником у складі тендерної пропозиції, наявність вищевказаних машин і механізмів, зазначених у Підсумкових відомостях ресурсів, не підтверджено.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" не відповідає умовам пункту 1.5 розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно із пунктом 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 30 Закону, є обов’язком, а не правом замовника.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Натомість, між Замовником та переможцем ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" укладено договір від 11.06.2020 № 279 на суму 13 000 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
27.07.2021 11:29 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 11:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення тендерного комітету викладено у протоколі (додається).
Дата публікації звіту:
02.08.2021 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
fcc51ec007a94ba49889756bfb0d38b7
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
19.07.2021 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2021 00:00
Опис:
Питання для пояснення у доданому файлі
Номер:
5f514696351543a4acbe56d5fd1a1cba
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
19.07.2021 12:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2021 00:00
Опис:
Питання для пояснення за процедурою закупівлі UA-2020-12-29-008567-а помилково опубліковане, не стосується даної закупівлі.
Питання для пояснення по процедурі закупівлі UA-2020-04-13-000708-b у доданому файлі