• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі багатоквартирного житлового будинку по вул. Соборна, 73 в м. Балаклія Харківської області

Капітальний ремонт покрівлі багатоквартирного житлового будинку по вул. Соборна, 73 в м. Балаклія Харківської області

Завершена

2 349 051.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 490.52 UAH
Номер: 17bf6f911f4b4be197dd1cd8a3f8b87b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-12-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 12.06.2020 15:57 - 04.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.06.2020 № 118 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 12.06.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.06.2020 № 118 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2020-04-13-000358-b 13.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 68) 300-36-07, yulia_belikova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до договору – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020) (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління житлово-комунального господарства, будівництва та розвитку інфраструктури міста Балаклійської міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.04.2020 №19, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Семьонова Ігоря Олексійовича (далі – ФОП Семьонов Ігор Олексійович), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.05.2020 №113, від 07.05.2020 №114, від 08.05.2020 №115, від 12.05.2020 №117, від 13.05.2020 №121, договір від 28.05.2020 №143, додаткову угоду від 10.06.2020 №1. За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Семьонов Ігор Олексійович умовам тендерної документації в частині непідтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, згідно пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та згідно підпункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних за формою згідно Додатку №6 «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних» тендерної документації. Однак, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції не надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, які будуть залучені до виконання робіт за договором про надання послуг механізмів від 27.04.2020 №2/20, що мають право на керування технікою, зазначеної в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 23.04.2020 №35. Відповідно до пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1,4 частини 1 статті 30 Закону. Порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK 2-13-1 підтверджено.
Період усунення порушень: 24.06.2020 16:51 - 09.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2020 16:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі за оголошенням № UA-2020-04-13-000358-b на закупівлю робіт з Капітального ремонту покрівлі багатоквартирного житлового будинку по вул. Соборна, 73 в м. Балаклія Харківської області, код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, надаємо наступні аргументовані заперечення: відповідно до п.п. 1.1 п. 1 Договору №2/20 Про надання послуг механізмів від 27.04.2020 р., Виконавець зобов’язаний надати Замовнику (ФОП Семьонов Ігор Олексійович) послуги механізмами (надалі по тексту – «Техніка) з особами, які мають право на керування такою Технікою, в технічно справному стані для використання її у виробничій діяльності Замовника. З огляду на це, Учасник ФОП Семьонов Ігор Олексійович не мав потреби додатково залучати до виконання робіт за договором про надання послуг механізмів від 27.04.2020 р. №2/20 працівників, які мають право на керування технікою, а також відповідну кваліфікацію і досвід. Таким чином, була відсутня потреба укладення цивільно-правових угод із зазначеними працівниками, відображення їх у довідці №35 від 23.04.2020 р. «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт», надання їх персональних даних та, відповідно, листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Відповідно до примітки ** до Додатку 6 до тендерної документації «…Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних подаються від працівників Учасника, персональні дані яких надані учасником у складі пропозиції…». З огляду на те, що Учасником ФОП Семьонов Ігор Олексійович не надавались персональні дані працівників, які мають право на керування технікою, у складі Тендерної пропозиції, відповідно, не надавались листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Отже, Замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція Учасника ФОП Семьонов Ігор Олексійович повністю відповідає вищевказаним умовам.
Дата публікації звіту: 02.07.2020 18:34