• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі сільського будинку культури с. Малоянісоль

Торги відмінено

8 567 411.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
Номер: 176e64e18f3346a095af93dbc17bb728
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-10-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2020 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 15.07.2020 14:02 - 06.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.07.2020 № 43 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 15.07.2020 № 43 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-13-000072-b 13.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 545-63-67, eg1985@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимоги частини першої статті 23 та частини першої статті 10 Закону. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимоги частини 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 16.07.2020 Замовником прийнято рішення про відміну торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»(в редакції від 02.04.2020) (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Нікольського районного будинку культури Нікольської районної ради Донецької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вуглепромсоюз», протокол засідання тендерного комітету від 03.06.2020 № 47, тендерну пропозицію учасника ПП «Інсам-Буд», протокол засідання тендерного комітету від 12.06.2020 № 48, тендерну пропозицію учасника Приватної фірми «Банзай» (далі – ПФ «Банзай»), протокол засідання тендерного комітету від 26.06.2020 № 49, повідомлення про намір укласти договір та пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 21.07.2020. За результатом аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що в електронній системі закупівель під час проведення процедури закупівлі 15.05.2020 оприлюднене звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації (далі – звернення). При цьому, роз’яснення на дане звернення Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднене 22.05.2020, а саме – на 5 робочий день, чим порушено вимоги частини першої статті 23 та частини першої статті 10 Закону. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що є порушенням вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Слід зазначити, що згідно із частинами першою та другою статті 251 Цивільного кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія має юридичне значення, строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника – ПФ «Банзай», яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною, перевищує п’ять робочих днів, а саме, згідно протоколу засідання тендерного комітету від 26.06.2020 № 49, розгляд тендерної пропозиції тривав 10 робочих днів. При цьому, в електронній системі закупівель не оприлюднене повідомлення про аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції, чим порушено вимоги, визначені частиною 4 статті 28 Закону. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-4_1 – підтверджено. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 16.07.2020 Замовником прийнято рішення про відміну торгів.
Період усунення порушень: 28.07.2020 16:52 - 12.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2020 16:52

Запити/Пояснення