-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт кабінету інформатики Тахтаулівського НВК по вул. Центральна,115 с. Тахтаулове Полтавського району Полтавської області (ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Номер:
834c8c958ba84a7abd57f89fa2aa46b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2020 00:00
Період моніторингу:
28.05.2020 09:53 - 19.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.05.2020 № 31
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 28.05.2020 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-04-10-002981-a, 10.04.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни закупівлі встановлено порушення частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 02.04.2020 (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору та його оприлюднення, наявності підстав для відміни закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих трогів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 10.04.2020 № 262 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «БУДЛІДЕР», ТОВ «АГРО СПЕЦ БУД», ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ІННОВАТИВ БУД», ТОВ «ЛІБОР», ТОВ «Мале підприємство «Івліс», ТОВ «СМАРТОМ», ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп»; питання та вимоги учасників, відповіді замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель; протоколи засідань тендерного комітету замовника від 30.04.2020 №№ 317, 319, від 05.05.2020 №№ 320/1, 321, 322, 322/1, від 08.05.2020 № 324; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 20.05.2020 № 114; додаткова угода від 02.06.2020 №1.
Моніторингом закупівлі установлено, що замовник у тендерній документації (пункт 12.6 додатку 2 «Проект договору») здійснив посилання на положення частини шостої статті 36 Закону. Водночас, стаття 36 Закону не містить частини шостої.
Також установлено, що замовник у тендерній документації (пункт 12.8 додатку 2 «Проект договору») посилається на Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2011 № 2297-VІ.
Необхідно зазначити, що Закон України «Про захист персональних даних» датовано 01.06.2010. Отже, замовник вказав у тендерній документації нормативно-правовий акт не у відповідності до законодавства.
Вказане не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Моніторингом установлено, що в тендерній документації замовник (пункт 12.6 додатку 2 «Проект договору») здійснив посилання на підставу зміни істотних умов договору «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі».
В той же час предметом закупівлі є послуги, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, вказана підстава застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить пункт 2 частини четвертої статті 36 Закону.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни ціни не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Необхідно зазначити, що замовником внесено зміни до фактично укладеного договору про надання послуг від 20.05.2020 № 114 шляхом укладання додаткової угоди від 02.06.2020 № 1, якою пункти 12.6 та 12.8 договору викладено в новій редакції.
Отже, станом на момент завершення моніторингу договір про надання послуг від 20.05.2020 № 114 не містить вищезазначених невідповідностей законодавству.
З огляду, що попередньо здійсненими моніторингами встановлено аналогічні порушення, укладення додаткової угоди свідчить про вжиття заходів замовником в ході здійснення моніторингу.
Згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свої пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів подали наступні учасники: ТОВ «Будівельна компанія «БУДЛІДЕР», ТОВ «АГРО СПЕЦ БУД», ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ІННОВАТИВ БУД», ТОВ «ЛІБОР», ТОВ «Мале підприємство «Івліс», ТОВ «СМАРТОМ», ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп».
Моніторингом установлено, що пропозиції учасників ТОВ «Будівельна компанія «БУДЛІДЕР», ТОВ «АГРО СПЕЦ БУД», ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ІННОВАТИВ БУД», ТОВ «ЛІБОР», ТОВ «Мале підприємство «Івліс», ТОВ «СМАРТОМ» відхилені замовником як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації, що підтверджується документально протоколами засідань тендерного комітету від 30.04.2020 №№ 317, 319, від 05.05.2020 №№ 320/1, 321, 322, 322/1.
За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп» визнано переможцем (протокольне рішення тендерного комітету замовника від 08.05.2020 № 324).
Водночас, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп» (далі – переможець) не відповідала вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню з огляду на наступне.
Моніторингом установлено, що тендерною документацією замовника (додаток 3) передбачено, що учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинен надати довідку за формою, викладеною у таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання умов даної закупівлі (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу та складу). В довідці має бути зазначено марку механізму, обладнання та транспортного засобу.
В складі тендерної пропозиції переможця надано довідку від 14.04.2020 № 65, яка не містить інформації про:
- марку «Бетонозмішувача 140 л»;
- наявність офісу.
Вказане не виконує вимоги тендерної документації замовника.
З огляду на вказане, тендерна пропозиція переможця не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, оскільки тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
В порушення норм частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі та уклав з ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп» договір про надання послуг від 20.05.2020 № 114.
Період усунення порушень:
19.06.2020 15:12 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2020 15:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням Північного - східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зроблено висновок: «Моніторингом установлено, що тендерною документацією замовника (додаток 3) передбачено, що учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинен надати довідку за формою, викладеною у таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання умов даної закупівлі (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, та складу). В довідці має бути зазначено марку механізму, обладнання та транспортного засобу. В складі тендерної пропозиції переможця надано довідку від 14.04.2020 № 65, яка не містить інформації про: - марку «Бетонозмішувача 140 л»; - наявність офісу. Вказане не виконує вимоги тендерної документації замовника. З огляду на вказане, тендерна пропозиція переможця не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, оскільки тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. В порушення норм частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі та уклав з ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп» договір про надання послуг від 20.05.2020 № 114.»
На момент подання відповіді на Вашу вимогу повідомляємо про те, що у Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області відсутні будь-які підстави для розірвання Договору про надання послуг від 20.05.2020 №114 з ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп» за умовами викладеними його розділів в межах визначених Цивільним кодексом України від 16.01.2003 №435-IV (зі змінами) та Господарського кодексу України від 16.01.2003 №436-IV (зі змінами).
Тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської РДА Полтавської області, проаналізувавши дані веб-ресурсів, пояснює наступне:
Бетонозмішувач – це машина для готування бетонної суміші механічним способом з цементу, води, піску і гравію (або щебеню). Бетономішалки бувають періодичної і безперервної дії, із змішуванням при вільному падінні матеріалів та з примусовим змішуванням, стаціонарні і пересувні.
За принципом дії розрізняють наступні типи бетонозмішувачів:
- гравітаційні бетонозмішувачі працюють за рахунок принципу гравітаційного падіння суміші (під дією сили тяжіння) в барабані. В такому барабані нерухомо закріплені лопатки, які не дозволяють компонентам ковзати по стінках при обертанні, цим самим і забезпечується перемішування. Гравітаційні бетонозмішувачі застосовуються, в основному, як невеликі пересувні бетономішалки. Їх перевагою є можливість перемішування будь-яких інших сипучих продуктів. Серед бетонозмішувачів гравітаційного типу змішування найбільшим обсягом, які випускаються, являються зазвичай автобетонозмішувачі, які поєднують функцію транспортування бетонної суміші і її одночасного змішування.
Бетонозмішувачі примусової дії мають нерухомий барабан і робочі лопаті, які обертаються, з допомогою яких і відбувається перемішування. Бетонозмішувач примусового типу дії дозволяє готувати бетонні суміш більш однорідні за складом і більш високої якості. Внаслідок цього примусові бетонозмішувачі застосовуються в основному в складі блоків змішувачів, бетонних вузлів, бетонозаводів. Види робочих органів примусових бетонозмішувачів: тарілчасті, планетарні, турбулентні, горизонтальні (з одним або двома валами). Бувають безперервні і періодичної дії.
Змішувачі діляться також в залежності від розміру заповнювача на два класи. При розмірі фракції твердого наповнювача від 20 до 70 мм - це власне бетонозмішувачі, а машини, які працюють з компонентами менших фракцій, - розчинозмішувачі.
По можливості пересування бетонозмішувачі бувають:
1) мобільні бетонозмішувачі;
2) стаціонарні - в таких бетоносмесителях велика продуктивність, ніж в мобільних.
Крім того, повідомляємо, що в нормативних документах чинних на території України відсутнє твердження про марку бетонозмішувачів. Бетонозмішувачі в Україні ще з часів СРСР випускалися серійно, а саме: пересувні (місткістю 100—250 л) і стаціонарні (місткістю 425—4500 л), з примусовим змішуванням матеріалів і автобетонозмішувачі (місткістю 3 100 л) для готування бетонної суміші під час руху автомобіля. В тендерній пропозиції наданої ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп» зазначено «Бетонозмішувач 140 л» - це свідчить, що даний бетонозмішувач є пересувний, та має такі характеристики:
Об’єм робочої камери 140.0 (л)
Об’єм загрузки 0.14 (куб. м)
Час для змішування 7.0 (хв).
Тому, ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп» надано в тендерній пропозиції надано інформацію в повному обсязі, яка вимагалася Замовником.
Крім того повідомляємо, що висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про ненадання марки на дане обладнання є не доцільним. Бетонозмішувачі вітчизняного виробника не мають посилання на фірму країни виробника (бренд), що є у інших зарубіжних країнах, а саме: хорватські Limex, чеські Zitrek, німецькі Denzel та інші. Але у вітчизняної техніки є як мінімум дві незаперечні переваги: по-перше, вона сконструйована з урахуванням кліматичних умов нашої країни, по-друге, знайти необхідні запчастини і витратні матеріали для неї набагато легше, ніж для зарубіжної. Бетонозмішувачі розрізняють по типу, а не по марці.
Тендерним комітетом не вимагалося надання автобетонозмішувача (місткістю 3 100 л), який встановлюється на певний транспортний засіб, який має відповідну марку, а саме: DAF, MAN, КаМаз тощо.
Внаслідок вище викладеного, повідомляємо, що вказувати бренд виробника, тендерним комітетом не вимагалося. А документи надані учасником відповідають вимовам чиненого законодавства та не містять підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп».
Крім того, повідомляємо Вас, що в тендерній пропозиції не містилися вимоги про «марку наявність офісу», містилася інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, про те офіс – це являється приміщенням, тобто матеріально - технічна база не має ніякої марки. Максимально, що має - це інвентарний номер, про те тендерною документацією не вимагалося, про що затверджено в Міжнародних стандартах бухгалтерського обліку.
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області в період здійснення моніторингу (до моменту оприлюднення висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області) внесені зміни до фактично укладеного договору про надання послуг від 20.05.2020 № 114 шляхом укладання додаткової угоди від 02.06.2020 № 1, якою пункти 12.6 та 12.8 договору викладено в новій редакції, які відповідають чинному законодавству.
З повагою тендерний комітет.
Дата публікації звіту:
24.06.2020 11:39