• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з проведення державної інвентаризації земель у Закарпатській області

Завершена

5 644 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 300.00 UAH
Номер: 449d90ebd16a42578a3f550a7726a62a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-22-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.06.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.06.2020 18:09 - 14.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.06.2020 № 162 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 22.06.2020 № 162 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 51 UA-2020-04-10-003917-b 10.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Центр проектів» установлено порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020). За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Ужгеостар» установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020). За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Київзем», ПП «Кайлас-К», ДП «Центр державного земельного кадастру», ТОВ «Технодар-Днепр», ТОВ «Моя земля», виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом відміни торгів відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) (далі – Закон), внесення змін до неї, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель головного управління держгеокадастру у Закарпатській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.04.2020 № 10 (зі змінами) (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Київзем» (далі – ТОВ «Київзем»), приватного підприємства «Ужгеостар» (далі – ПП «Ужгеостар»), товариства з обмеженою відповідальністю «Центр проектів» (далі – ТОВ «Центр проектів»), приватного підприємства «Кайлас-К» (далі – ПП «Кайлас-К»), державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» (далі – ДП «Центр державного земельного кадастру»), товариста з обмеженою відповідальністю «Технодар-Днепр» (далі – ТОВ «Технодар-Днепр»), товариства з обмеженою відповідальністю «Моя земля» (далі – ТОВ «Моя земля»), звернення за роз’ясненнями щодо внесення відповідних змін до тендерної документації від 13.04.2020, роз’яснення Замовника від 16.04.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.05.2020, протокол засідання тендерного комітету від 23.06.2020 № 13, повідомлення про намір укласти договір від 24.06.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо відмовленні ТОВ «Київзем» у задоволенні його скарги від 16.06.2020 № 11925-р/пк-пз. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпунктів 2.1 та 2.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, а також копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів (або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, та або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів). Для документального підтвердження зазначеної вимоги учасник ТОВ «Центр проектів» надав довідку від 04.05.2020 № 04-05/03/4 з інформацією про працівників інженерів землевпорядників та інженера-геодезиста. Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Центр проектів» не надані копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників та інженера-геодезиста (або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, та або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів) на інженерів-землевпорядників Ларь Василя Михайловича, Беці Мар’яни Василівни та інженера-геодезиста Устінова Олександра Сергійовича, чим не дотримано вимоги підпункту 2.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Центр проектів» через невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визнав його переможцем торгів та 24.06.2020 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно підпункту 12 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції проекту договору, кожна сторінка якого має бути підписана із зазначенням посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи, скріплює печаткою. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Ужгеостар» надано проект договору без зазначення посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи, чим недотримано вимоги підпункту 12 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. При цьому, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Ужгеостар», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та допустив до оцінки. Відповідно до вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону (в редакції від 02.04.2020) замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 02.07.2020 20:52 - 17.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.07.2020 20:52

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява від 16.07.2020 року про визнання недійсним та скасування висновку від 02.07.2020 року. Позовну заяву про визнання недійсним та скасування висновку від 02 липня 2020 року Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі подано 16.07.2020 року до Закарпатського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 17.07.2020 09:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку
Дата публікації звіту: 08.07.2020 16:05