-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Торги відмінено
28 433 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 142 165.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 142 165.00 UAH
Номер:
9eef1ded9247423bae052e02c8519ee5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-23-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2020 00:00
Період моніторингу:
23.06.2020 18:19 - 15.07.2020 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.06.2020 № 167
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.06.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-04-10-002837-a 10.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції
від 02.04.2020), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Дороги Сумщини» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 304.04.2020 № 30.04, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сумський облавтодор», товариства з обмеженою відповідальністю «Ніжинська ПШМК», товариства з обмеженою відповідальністю «Роад Констракшн», товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмачгазбудсервіс» та товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 25.06.2020 № 25.06, рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 01.06.2020 № 10722- р/пк-пз та № 10721- р/пк-пз, від 17.06.2020 № 12038- р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Підчас моніторингу встановлено, що на виконання рішення колегії АМКУ від 17.06.2020 № 12038- р/пк-пз Замовник 25.06.2020 відмінив процедуру закупівлі.
Період усунення порушень:
02.07.2020 20:58 - 08.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2020 20:58