• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М`ясо (м`ясо яловичини, печінка яловича)

Завершена

1 203 913.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 019.57 UAH
Номер: d13b9d832b5c42cd88430bd8c6ccab57
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-17-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 17.06.2020 15:33 - 09.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.06.2020 № 40 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 17.06.2020 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-04-10-001691-b 10.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника встановлено порушення вимог частини третьої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП "Конєв Ігор Миколайович" встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон № 922), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Лисичанської міської ради (далі – Замовник) від 10.04.2020, № 92/1 ; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ФОП "Здоровець Сергій Вікторович", ФОП "Конєв Ігор Миколайович", повідомлення про намір укласти договір; вимогу ФОП "Здоровець Сергій Вікторович" про усунення порушення законодавства від 20.05.2020 б/н, 27.05.2020 б/н; скаргу від 28.05.2020 б/н; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) № 10731-р/пк-пз від 01.06.2020 (залишено без розгляду); договір від 04.06.2020 року № 120. За результатами моніторингу встановлено, що на вимогу учасника ФОП "Здоровець Сергій Вікторович" від 27.05.2020 б/н щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП "Конєв Ігор Миколайович", Замовник у п’ятиденний термін не надав відповідь, чим порушив вимоги частини третьої статті 30 Закону. Також встановлено, що тендерна пропозиція ФОП "Конєв Ігор Миколайович" не відповідає умовам тендерної документації. А саме: на вимогу, установлену додатком 3 до тендерної документації про надання на підтвердження наявності складських приміщень, в яких планується зберігання товару та відповідність умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам, зокрема, відомостей стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, згідно наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019), учасником надано копію акту від 15.11.2019 № 902, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (далі - Акт). Відповідно до наданого Акту, за результатами проведеного Головним управлінням Держпродспоживслужби в Луганській області заходу державного нагляду, встановлено порушення вимог частини другої статті 45 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" від 23.12.1997 № 771/97-ВР, а саме: в холодильній камері відсутній повірений термометр. Однак Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП "Конєв Ігор Миколайович" як таку, що не відповідає технічним вимогам, установленим тендерною документацію та уклав із ним договір, чим порушив вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Слід зазначити, що 27.05.2020 ФОП "Конєв Ігор Миколайович", після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (29.04.2020) та оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір, завантажено до електронної системи закупівель лист ФОП "Конєва І.М." від 26.05.2020 № 27 керівнику Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області щодо наявності в нього сучасного холодильного обладнання з каліброваними електронними термометрами та лист Держпродспоживслужби від 26.05.2020 № 01-11/2641 про допущення посадовими особами Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області технічної помилки під час заповнення Акту та відсутність встановлених порушень за результатами здійснення контрольного заходу. При цьому, відповідно до частини п’ятої статті 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 22.06.2020 16:56 - 07.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2020 16:56

Оскарження висновку в суді

Опис: Позивач вважає Висновок протиправним, необґрунтованим, таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата публікації: 07.07.2020 11:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу UA-M-2020-06-17-000050) 22 червня 2020 о16год.56хв. Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області опубліковано висновки за результатами проведеного моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (м'ясо яловичини, печінка яловича) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-10-001691-b). За висновками Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області – надалі Держаудитслужба, Замовником порушено вимоги частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі) (питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника) та при розгляді тендерної пропозиції ФОП «Конєв Ігор Миколайович» порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону. Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник не згоден з висновками Держаудитслужби та вважає за потрібне надати наступні заперечення щодо виявлених порушень: 1. Щодо ненадання Замовником у п’ятиденний термін відповіді на вимогу учасника ФОП «Здоровець Сергій Вікторович» від 27.05.2020 б/н (оприлюднена в електронній системі закупівель 27.05.2020 о 10год.29хв.) щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП «Конєв Ігор Миколайович», Замовник у п’ятиденний термін не надав відповідь, чим порушив вимоги частини третьої статті 30 Закону. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом…, крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону (стаття 2 частина 2). Частиною 3 статті 30 Закону чітко регламентовано порядок подання учасником вимоги після здійснення оцінки тендерних пропозицій, а саме: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Інших випадків подання вимоги учасником, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників і оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Законом не встановлено. Таким чином, Законом чітко регламентовано подання учасником закупівлі вимоги: якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимога ФОП Здоровець С.В. без номеру від 27.05.2020 не містить жодної вимоги надати додаткову інформацію щодо відхилення його пропозиції, натомість учасником подано Вимогу (UA-2020-04-06-000598-b.b1) щодо оскарження визначення переможця. Тобто, вимога ФОП Здоровець С.В. не відповідає критеріям, встановленим ч.3 ст.30 Закону. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, подаються в порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 8 статті 18 Закону «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.» У Висновку Держаудитслужби зазначено, що під час моніторингу проаналізовано: вимогу ФОП «Здоровець Сергій Вікторович» про усунення порушення законодавства від 27.05.2020 б/н. Разом з тим, під час моніторингу не встановлено, що текст вимоги не відповідає нормам частині 3 статті 30 Закону. Крім того, вимогу подано 27.05.2020 о 10год.29хв., а останній (10-денний) строк оскарження рішення замовника щодо визначення переможця – 28.05.2020 13год.46хв. Тобто, замовник не мав навіть технічної змоги надати відповідь учаснику. Замовник заперечує, що допустив порушення частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2.Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП «Конєв Ігор Миколайович» умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Конєв Ігор Миколайович» встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, а саме: на вимогу, установлену додатком 3 до тендерної документації про надання на підтвердження наявності складських приміщень, в яких планується зберігання товару та відповідність умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам, зокрема, відомостей стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, згідно наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019), учасником надано копію акту від 15.11.2019 № 902, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (далі - Акт). Відповідно до наданого Акту, за результатами проведеного Головним управлінням Держпродспоживслужби в Луганській області заходу державного нагляду, встановлено порушення вимог частини другої статті 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, а саме: в холодильній камері відсутній повірений термометр. У Висновку зазначено, що під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Лисичанської міської ради (далі – Замовник) від 06.04.2020, № 82/1; тендерні пропозиції ФОП «Здоровець Сергій Вікторович», ФОП «Конєв Ігор Миколайович». Виходячи із приписів висновку моніторингу, замовник вважає, що тендерна документація замовника і тендерна пропозиція учасника ФОП Конєва І.М. проаналізована однобічно та не в повному обсязі і не відповідає дійсним обставинам. Так, тендерною документацією Додатком 2 встановлені критерії і вимоги до учасника процедури закупівлі на відповідність статті 16 Закону. Відповідно до 1 критерію «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази» учасник процедури закупівлі надав Довідку про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, приміщень, які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, згідно наведеної форми. У складі пропозиції учасника ФОП Конєв І.М. надано Додаток 2 (вих.№33 від 21.04.2020), в якому в таблиці зазначено наявність обладнання - чотири стаціонарних холодильних камери: Низькотемпературна стаціонарна холодильна камера ИФМА5ПБ10- 2-024-01; Низькотемпературна стаціонарна холодильна камера МВВ4-1-2; Середньотемпературна стаціонарна холодильна камера ФВ66500ККАЛ33644; Ссредньотемпературна стаціонарна холодильна камера 0РВ6 №46979. Крім цього, учасник має: Низькотемпературний холодильний ларь Electrolux Klasseesm; Сєредньотемпературна вітрина- холодильник Cold mastersMod СМТВ395; Середньотемпературна вітрина- холодильник СЕ № 03062. Тобто, виходячи з відомостей, наданих учасником, він має достатню кількість холодильного обладнання для зберігання товару, навіть з урахуванням припису в Акті Держпродслужби, що в холодильний камері відсутній повірений термометр (в одній із чотирьох). Відповідно до вимог тендерної документації Додатку 3 (технічні вимоги) пункту 1.2. учасником ФОП Конєв І.М. на підтвердження наявності складських приміщень, в яких планується зберігання товару та відповідність умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам – надано визначені тендерною документації документи в повному обсязі: копію договору оренди складських приміщень і акт № 902 від 15.11.2019 Держпродслужби. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП Конєв І.М. відповідає умовам тендерної документації, зазначеним у пункті 1.2. Додатку 3. Замовник заперечує, що допустив порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 24.06.2020 14:21