• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Теплопостачання

Завершена

3 978 552.97 UAH з ПДВ
Номер: a26f1cef40794d5782656c58318e1e26
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-26-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.08.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 26.08.2020 09:24 - 17.09.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.08.2020 № 47 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.08.2020 № 003100-18/3676-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 25.08.2020 № 47 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-04-10-001014-a, 10.04.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 715-79-44, chuyko-1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; дотримання законодавства при укладенні договору; наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; дотримання законодавства при укладенні договору; наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Шосткинська центральна районна лікарня» Шосткинської міської ради (далі – замовник) на 2020 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі; форму протоколу розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2020-04-10-001014-a; протокол засідання тендерного комітету від 10.04.2020 №44; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-04-10-001014-a від 22.04.2020; договір від 22.04.2020 № 412, укладений з ТОВ «ШП «Харківенергоремонт». Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель між замовником та переможцем ТОВ «ШП «Харківенергоремонт» укладено договір про закупівлю пари, гарячої води та пов’язаної продукції від 22.04.2020 № 412 (далі – договір), оприлюднений в електронній системі закупівель 22.04.2020. Так, замовником у формі Звіт про результати проведення процедури закупівлі в інформації про умови оплати договору (пункт 7-1 порядок здійснення розрахунків) відображено – пiсляоплата 10 робочих днів. При цьому, умовами договору (пункт 9 розділ «Ціна договору та порядок здійснення оплати послуг») передбачено попередню оплату, а саме: замовник за 3 дні до початку розрахункового періоду сплачує учаснику вартість послуг, передбачених на розрахунковий період. Кінцеві розрахунки за розрахунковий період проводяться до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом. Вказана інформація, що міститься у Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-04-10-001014-а не узгоджується з договором.
Період усунення порушень: 16.09.2020 19:14 - 22.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2020 19:14