-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з капітального ремонту будівлі з утепленням фасаду Шамраївського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок" Сквирської районної ради Київської області по вул. Шкільна, 3 в с. Шамраївка Сквирського району Київської області (коригування)
Завершена
4 729 097.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 729.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 729.00 UAH
Номер:
0b01ea6df91f43d29d77974470364014
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-02-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2020 00:00
Період моніторингу:
05.06.2020 12:19 - 27.06.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-04-10-001415-b 10.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Компанія Барбакан», ТОВ «Чиста Рось», ТОВ «Нафтогазпостач», ТОВ «Гранд Принт 25», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.04.2020 № 64, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (далі – ТОВ «Компанія Барбакан»), товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтогазпостач» (далі – ТОВ «Нафтогазпостач»), товариства з обмеженою відповідальністю «Гранд Принт 25» (далі – ТОВ «Гранд Принт 25»), товариства з обмеженою відповідальністю «Чиста Рось» (далі – ТОВ «Чиста Рось»), протоколи засідання тендерного комітету від 08.05.2020 № 84, від 12.05.2020 № 88, від 13.05.2020 № 89, від 18.05.2020 № 95, повідомлення про намір укласти договір від 18.05.2020, договір від 03.06.2020 № 47-06, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 12.06.2020.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-13-1 - не підтверджена.
Період усунення порушень:
26.06.2020 19:34 - 02.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2020 19:34
Запити/Пояснення
Номер:
77f2ae41edda4f709f160c05964169fc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2020 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі з утепленням фасаду Шамраївського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Сквирської районної ради Київської області по вул. Шкільна, 3 в с. Шамраївка Сквирсько району Київської області (коригування) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-10-001415-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо питання:
Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9c2d1501bf464dc085ff3aa1d88866ff
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
12.06.2020 12:11
Опис:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 11.06.2020 року, яка долучена окремим файлом