• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Спідня білизна

Торги відмінено

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Номер: 134b101e6d644abb865fadb6e92f12ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-12-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.05.2020 15:47 - 03.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.05.2020 № 30 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.05.2020 № 30. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2020-04-10-000067-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, не відхилив тендерну пропозицію ФОП Гринькевич А.Л., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ФОП Гринькевич А.Л., протокол засідання тендерного комітету від 04.05.2020 року №38В та повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2020 року. Аналізом питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації Комунальної установи «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник), учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, документ, що підтверджує якість запропонованого товару (декларація виробника/експертний висновок/ветеринарні документи) із зазначенням дати виготовлення, терміну та умов зберігання товару. Так, на виконання зазначеної вище вимоги, учасником ФОП Гринькевич А.Л. в складі пропозиції надані висновки державної санітарно - епідеміологічної експертизи від 21.02.2012 року №05.03.02-04/12513, від 29.04.2016 року №05.03.02-04/15347, від 09.12.2016 року №602-123-20-1/2986 та від 10.03.2017 року №602-123-20-1/6173, в яких відсутні інформації про дати виготовлення, терміни та умови зберігання товару, чим недотриманого вимоги пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. Також, в порушення вимог пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації ФОП Гринькевич А.Л. надано довідку із контактними даними учасника від 17.04.2020 року №1704/04, яка не містить інформацію про ставку оподаткування учасника. Враховуючи викладене, на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року; далі - Закон) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Гринькевич А.Л., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Разом з тим, аналізом оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що в порушення вимог частини 1 статті 23 Закону, Замовником не надано роз’яснення на звернення ФОП Єремчук Л.В. від 06.05.2020 року. Відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 19.05.2020 13:56 - 03.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2020 13:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) усунуто Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі усунуто Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель усунуто
Дата публікації звіту: 28.05.2020 09:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: порушення усунуті
Дата публікації: 28.05.2020 14:20