-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Спідня білизна
Торги відмінено
230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Номер:
134b101e6d644abb865fadb6e92f12ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-12-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2020 00:00
Період моніторингу:
12.05.2020 15:47 - 03.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.05.2020
№ 30
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.05.2020 № 30.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-04-10-000067-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, не відхилив тендерну пропозицію ФОП Гринькевич А.Л., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ФОП Гринькевич А.Л., протокол засідання тендерного комітету від 04.05.2020 року №38В та повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2020 року.
Аналізом питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації Комунальної установи «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник), учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, документ, що підтверджує якість запропонованого товару (декларація виробника/експертний висновок/ветеринарні документи) із зазначенням дати виготовлення, терміну та умов зберігання товару.
Так, на виконання зазначеної вище вимоги, учасником ФОП Гринькевич А.Л. в складі пропозиції надані висновки державної санітарно - епідеміологічної експертизи від 21.02.2012 року №05.03.02-04/12513, від 29.04.2016 року №05.03.02-04/15347, від 09.12.2016 року №602-123-20-1/2986 та від 10.03.2017 року №602-123-20-1/6173, в яких відсутні інформації про дати виготовлення, терміни та умови зберігання товару, чим недотриманого вимоги пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, в порушення вимог пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації ФОП Гринькевич А.Л. надано довідку із контактними даними учасника від 17.04.2020 року №1704/04, яка не містить інформацію про ставку оподаткування учасника.
Враховуючи викладене, на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року; далі - Закон) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Гринькевич А.Л., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Разом з тим, аналізом оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що в порушення вимог частини 1 статті 23 Закону, Замовником не надано роз’яснення на звернення ФОП Єремчук Л.В. від 06.05.2020 року.
Відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
19.05.2020 13:56 - 03.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2020 13:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель усунуто
Дата публікації звіту:
28.05.2020 09:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
порушення усунуті
Дата публікації:
28.05.2020 14:20