-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191305 Ромни-Талалаївка, км 19+925 км 20+940 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Завершена
8 013 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 065.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 065.00 UAH
Номер:
d99ff938927e4c2788ed33ae0077b014
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-14-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2020 00:00
Період моніторингу:
14.07.2020 10:51 - 05.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.07.2020 № 26
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 14.07.2020 №26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-04-09-002990-a 09.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) при розгляді тендерних пропозицій ТОВ «Інейтс» та ТОВ «Роад Констракшн».
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Дороги Сумщини» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.04.2020 №30.04, тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Лохвицький Шлях» приватного акціонерного товариства «Облшляхрембуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмачгазбудсервіс», дочірнього підприємства «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державної акціонерної компанії» Автомобільні дороги України», товариства з обмеженою відповідальністю «Інейтс» (далі - ТОВ «Інейтс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Роад Констракшн» (далі - ТОВ «Роад Констракшн»), товариства з обмеженою відповідальністю «Данко», товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.07.2020, протокол засідання тендерного комітету від 14.07.2020 № 14.07/2, повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 22.06.2020 №12315-р/пк-пз, від 24.06.2020 №№12566-р/пк-пз, 12553-р/пк-пз, 12559-р/пк-пз, договір від 29.07.2020 №7 Пс-МД/2610, додаткова угода від 29.07.2020 №1.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Підпунктом 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що при наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції.
Моніторингом установлено, що учасником торгів ТОВ «Інейтс» у складі тендерної пропозиції надано листи-підтвердження від 05.05.2020 №№05/05-08, 05/05-09, 05/05-10, 05/05-11, 05/05-12, 05/05-13, від 05.05.2020 №№04-05-2020, 05-05-2020, 06-05-2020 щодо незаперечення використання техніки, договори найму (оренди) транспортних засобів за участю фізичних осіб, довіреності, в яких містяться персональні дані таких фізичних осіб, як: Сагетеляна А.А., Сагателяна А.Б., Сагателяна Л.А., Скрипки Ю.В., Миколайчука В.Л, Федорченка С.В., при цьому, листів-згод на обробку персональних даних від зазначених осіб у складі тендерної пропозиції ТОВ «Інейтс» не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «Роад Констракшн» надано рішення єдиного учасника від 01.07.2019, яке містить персональні дані Бабаєвського І.С., Макарюка О.В. та Гуменника І.П.; договір оренди (найму) транспортних засобів за участю фізичної особи від 05.04.2018, в якому вказані персональні дані Голуб Є.О. та Маслова С.О., при цьому, листів-згод на обробку персональних даних від зазначених осіб у складі тендерної пропозиції ТОВ «Роад Констракшн» не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Інейтс» та ТОВ «Роад Констракшн» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, не відмінив торги відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону (в редакції від 02.04.2020) та допустив ТОВ «Інейтс» та ТОВ «Роад Констракшн» до аукціону.
Період усунення порушень:
06.08.2020 10:06 - 21.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2020 10:06
Оскарження висновку в суді
Опис:
Провадження №2-а/818/5603/20
Дата публікації:
03.09.2020 15:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеної процедури закупівлі між ДП «Дороги Сумщини» в особі заступника директора з розвитку доріг Ткаченка А.В. та ДП "Сумський облавтодор" в особі директора Гайдаша С.М. укладено договір від 29.07.2020 № 7Пс-МД/2610 (далі – Договір). Розірвання договору в односторонньому порядку ані законодавством ані положеннями договору не передбачено.
Відповідно до статті 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати обов'язки відповідно до договору згідно з ч. 1 ст. 631 Цивільного кодексу України.
Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом (ст. 651 ЦКУ).
Відповідно до умов договору про надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191305 Ромни-Талалаївка (п. 11.1), договір може бути достроково розірваний за таких підстав:
- за взаємною згодою сторін;
- за ініціативи Замовника у разі порушення Підрядником вимог, що предявляються до якості наданих за даним Договором послуг, недотримання положень Договору, а також порушення термінів надання послуг більше ніж на 10 (десять) календарних днів;
Зміни у Договір можуть бути внесені за домовленістю Сторін, згідно чинного законодавства, в тому числі норм Цивільного та Господарського кодексів України.
Отже виходячи з положень Договору та Цивільного кодексу, підстав для розірвання договору, зокрема при виявленні органами державного фінансового контролю порушень при проведенні процедури закупівлі, не передбачено.
Дата публікації звіту:
13.08.2020 18:41