-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190904 Липова Долина - Русанівка (на Гадяч), км 10+900 - км 13+025, км 13+143 - км 14+100 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Завершена
19 509 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 545.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 97 545.00 UAH
Номер:
81e2d1889bd94de5b136800823c4804a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-21-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.07.2020 00:00
Період моніторингу:
21.07.2020 10:49 - 12.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.07.2020 № 27
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.07.2020 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-09-002919-a 09.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) при розгляді тендерних пропозицій ТОВ «Інейтс», ТОВ «Роад Констракшн» та ТОВ «Данко».
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону (в редакції від 02.04.2020) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Дороги Сумщини» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.05.2020 №04.05, тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державної акціонерної компанії» Автомобільні дороги України», дочірнього підприємства «Лохвицький Шлях» приватного акціонерного товариства «Облшляхрембуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі – ТОВ «Данко»), товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмачгазбудсервіс», приватного підприємства «ХАРКІВСПЕЦБУДМЕХАНІЗАЦІЯ-7», товариства з обмеженою відповідальністю «Інейтс» (далі - ТОВ «Інейтс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Роад Констракшн» (далі - ТОВ «Роад Констракшн»), товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 15.07.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 09.07.2020 №№13360-р/пк-пз, 13361-р/пк-пз, 13362-р/пк-пз, 13369-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Підпунктом 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що при наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції.
Моніторингом установлено, що учасником торгів ТОВ «Інейтс» у складі тендерної пропозиції надано листи-підтвердження від 05.05.2020 №№05/05-14, 05/05-15, 05/05-16, 05/05-17, 05/05-18, 05/05-19, від 05.05.2020 №№07-05-2020, 08-05-2020, 09-05-2020 щодо незаперечення використання техніки, договори найму (оренди) транспортних засобів за участю фізичних осіб, довіреності, в яких містяться персональні дані таких фізичних осіб, як: Сагетеляна А.А., Сагателяна А.Б., Сагателяна Л.А., Скрипки Ю.В., Миколайчука В.Л, Федорченка С.В., при цьому, листів-згод на обробку персональних даних від зазначених осіб у складі тендерної пропозиції ТОВ «Інейтс» не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Роад Констракшн» надано рішення єдиного учасника від 01.07.2019, яке містить персональні дані Бабаєвського І.С., Макарюка О.В. та Гуменника І.П.; договір оренди (найму) транспортних засобів за участю фізичної особи від 05.04.2018, в якому вказані персональні дані Голуб Є.О. та Маслова С.О., при цьому, листів-згод на обробку персональних даних від зазначених осіб у складі тендерної пропозиції ТОВ «Роад Констракшн» не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Данко» містяться рішення учасника ТОВ «Данко» від 12.05.2020, в якому вказані персональні дані, зокрема, Серебрякова М.В.; рішення №2 єдиного учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙІНЖИРІНГ» від 18.03.2020, в якому вказані персональні дані Чумак В.М.; протокол загальних зборів учасників ТОВ «Данко» від 01.06.2020, в якому зазначені персональні дані, зокрема, Чумака Д.В. та Парамонова А.О.; свідоцтво про шлюб, в якому зазначені персональні дані Бебіх Є.В., при цьому, листів-згод на обробку персональних даних від зазначених осіб у складі тендерної пропозиції ТОВ «Данко» не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020) Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Інейтс», ТОВ «Роад Констракшн» та ТОВ «Данко» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, не відмінив торги відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону (в редакції від 02.04.2020) та допустив ТОВ «Інейтс», ТОВ «Роад Констракшн» та ТОВ «Данко» до аукціону.
Період усунення порушень:
06.08.2020 10:04 - 21.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2020 10:04
Оскарження висновку в суді
Опис:
Провадження №2-а/818/5604/20
Дата публікації:
03.09.2020 15:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДП "Дороги Сумщини" не погоджується з висновками Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, у звязку з чим результати висновку будуть оскаржені в судовому порядку.
Дата публікації звіту:
13.08.2020 18:48