• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи термосанації (капітальний ремонт) будівлі Тетіївського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей» по вул. Соборна, 32 в м. Тетіїв (коригування)

Торги відмінено

6 403 573.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 403.00 UAH
Номер: 05fded871a254bb08dee963ba374f41d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-24-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.05.2020 15:05 - 28.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2020 № 71 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 06.05.2020 № 71 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 39 UA-2020-04-09-002872-a 09.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 та частини першої статті 3 Закону у редакції від 02.04.2020 року За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою сттатті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14.05.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.04.2020 № 41, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Промсервісенерго», товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОМ ЛАЙН», товариства з обмеженою відповідальністю «ІНБУД ПРОЕКТ» (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.04.2020, протокол розкриття, протоколи розгляду тендерних пропозицій Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 30.04.2020 № 76, від 07.05.2020 № 83, від 13.05.2020 № 91, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2020, пояснення замовника від 13.02.2020. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, товариством з обмеженою відповідальністю «ІНБУД ПРОЕКТ» не підтверджено повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, оскільки наказ про призначення директором Величка О.В. з 12.12.2018 року (наказ від 11.12.2018 № 5-К), підписаний особою, яка на момент його підписання не мала повноважень директора, чим не виконано вимогу п. 1.3 Розділу 3 ТД. До того ж, тендерна пропозиція Переможця не містить електронного цифрового підпису або листа-пояснення про законодавчі чи технічні причини непідписання тендерної пропозиції ЕЦП або КЕП, що не відповідає умовам пункту 1 Розділу 3 ТД. Натомість, на тендерну пропозицію учасника накладено електронну печатку. Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, у редакції від 02.04.2020 року, не відхилив тендерну пропозицію учасника «ІНБУД ПРОЕКТ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і уклав договір з зазначеним учасником. Крім того, відхиливши тендерну пропозицію одного учасника, який не відповідає вимогам тендерної документації та не відхиливши пропозицію іншого, з підстав невідповідності умовам тендерної документації, замовником порушено норми частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 18.05.2020 17:29 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2020 17:29