-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи термосанації (капітальний ремонт) будівлі Тетіївського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей» по вул. Соборна, 32 в м. Тетіїв (коригування)
Торги відмінено
6 403 573.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 403.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 6 403.00 UAH
Номер:
05fded871a254bb08dee963ba374f41d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-24-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2020 00:00
Період моніторингу:
06.05.2020 15:05 - 28.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2020 № 71
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-04-09-002872-a 09.04.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 та частини першої статті 3 Закону у редакції від 02.04.2020 року
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою сттатті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14.05.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.04.2020 № 41, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Промсервісенерго», товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОМ ЛАЙН», товариства з обмеженою відповідальністю «ІНБУД ПРОЕКТ» (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.04.2020, протокол розкриття, протоколи розгляду тендерних пропозицій Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 30.04.2020 № 76, від 07.05.2020 № 83, від 13.05.2020 № 91, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2020, пояснення замовника від 13.02.2020.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, товариством з обмеженою відповідальністю «ІНБУД ПРОЕКТ» не підтверджено повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, оскільки наказ про призначення директором Величка О.В. з 12.12.2018 року (наказ від 11.12.2018 № 5-К), підписаний особою, яка на момент його підписання не мала повноважень директора, чим не виконано вимогу п. 1.3 Розділу 3 ТД.
До того ж, тендерна пропозиція Переможця не містить електронного цифрового підпису або листа-пояснення про законодавчі чи технічні причини непідписання тендерної пропозиції ЕЦП або КЕП, що не відповідає умовам пункту 1 Розділу 3 ТД.
Натомість, на тендерну пропозицію учасника накладено електронну печатку.
Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, у редакції від 02.04.2020 року, не відхилив тендерну пропозицію учасника «ІНБУД ПРОЕКТ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і уклав договір з зазначеним учасником.
Крім того, відхиливши тендерну пропозицію одного учасника, який не відповідає вимогам тендерної документації та не відхиливши пропозицію іншого, з підстав невідповідності умовам тендерної документації, замовником порушено норми частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
18.05.2020 17:29 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2020 17:29