-
Переговорна процедура
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування)
Торги відмінено
1 429 010.00
UAH без ПДВ
Номер:
6f5f5a5ae7674bd89092a1fd72e3036d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-28-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2020 00:00
Період моніторингу:
28.04.2020 18:16 - 21.05.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2020 № 101
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2020-04-09-003665-b 09.04.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення пункту 5 частини другої статті 35 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів щодо відміни процедури закупівлі відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договори під час застосування переговорної процедури (далі – повідомлення), пояснення Замовника від 06.05.2020, отримане через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини першої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення, у пункті 13 якого зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену пунктом 5 частини другої статті 35 Закону, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
На порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25 березня 2016 року за
№ 449/28579 (далі – Наказ № 490), пункт 14 повідомлення не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
На запит Держаудитслужби Замовник надав пояснення, яке містить інформацію, про те, що «Необхідність проведення переговорної процедури з підстав передбачених п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону визначається з того факту, що переможці вищезазначених відкритих торгів (ID: UA-2019-11-12-003747-b), (які надають послуги з організації харчування дітей у тих самих навчальних закладах (приміщеннях), де надаватимуться послуги за результатами переговорної процедури щодо організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування) відпрацьовують режим і графік харчування дітей відповідно до вимог санітарного законодавства; складають та погоджують примірних двотижневих (щоденних) меню; постачання продуктів харчування і продовольчої сировини гарантованої якості; забезпечення харчоблоків та приміщень їдалень необхідним технологічним обладнанням та посудом; виготовлення страв; реалізацію готових страв та буфетної продукції дітям, у тому числі й за кошти батьків; контроль за харчуванням; інформування батьків про порядок та стан організації харчування дітей у закладі; дотримання правил особистої гігієни персоналу харчоблоку; своєчасне проходження медоглядів.»
За інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, за результатами відкритих торгів за номером ID: UA-2019-11-12-003747-b, на який посилається Замовник в своїх поясненнях, ним було укладено договори від 13.01.2020 № 5551-В, № 5551-Д, № 5551-З, № 5551-К, № 5551-О, № 5551-Х,
№ 5551-Ш (сім лотів), в п.6.3.31 яких зазначено: «Протягом 10 днів після укладання цього Договору звернутися до Виконавчого комітету Запорізької міської ради із заявою про передачу в їх користування виробничих, складських, побутових приміщень та обладнання шкільних їдалень, що знаходиться в навчальних закладах і необхідне для надання послуг їдалень (організації харчування дітей у навчальних закладах).
Отже, забезпечення харчоблоків та приміщень їдалень необхідним технологічним обладнанням здійснюється Замовником.
Виходячи з викладеного, інформація, наведена у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір, та пояснення не підтверджують наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону, зокрема, щодо можливої несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, у разі зміни попереднього постачальника.
Період усунення порушень:
14.05.2020 00:25 - 29.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2020 00:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Процедура закупівлі відмінена
Дата публікації звіту:
18.05.2020 14:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
Порушення в моніторингу усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації:
12.08.2020 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
a4dc74d2b00d43cb8710595c673e94c3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.04.2020 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги їдалень (організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-09-003665-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання щодо наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі послуг їдалень очікуваною вартістю 1 429 010,00 гривень.
Відповідно до пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, пункт 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) повинен містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Зважаючи на зазначене, просимо надати пояснення та документальне підтвердження щодо наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону (в редакції від 02.04.2020).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3805a38404074340b1cb5ff4ca2314d0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.05.2020 17:13
Опис:
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради з приводу наведеного запиту, надаються наступні пояснення щодо наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону (в редакції від 02.04.2020).
Переговорна процедура закупівлі ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування) здійснюється на підставі пункту 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року, надалі - Закон), а саме у зв’язку з потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
12 листопада 2019 року Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради оголошена закупівля відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) (ID: UA-2019-11-12-003747-b, за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-12-003747-b). За результатами вказаної закупівлі за лотами навчальні заклади Вознесенівського району м. Запоріжжя, навчальні заклади Дніпровського району м. Запоріжжя, навчальні заклади Заводського району м. Запоріжжя, навчальні заклади Комунарського району м. Запоріжжя, навчальні заклади Олександрівського району м. Запоріжжя, навчальні заклади Хортицького району м. Запоріжжя, навчальні заклади Шевченківського району м. Запоріжжя, укладено сім договорів (додаються до пояснення) про закупівлю послуг з організації харчування дітей у навчальних закладах кожного району м. Запоріжжя з суб’єктами господарювання - ТОВ «БАРХАН-АВТО», ТОВ «ДНІПРОТОРГ-М», ФОП Соловей З.М., ТОВ «ЛЮКС-СНАБ». За умовами проведеної закупівлі відкритих торгів, послуги надаються на період до 31.12.2020 року за узгодженими двотижневими (щоденними) меню окремо для кожної категорії дітей у навчальних закладах денної форми навчання, з урахуванням рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради № 478 від 28.10.2019 (додається).
Необхідність проведення переговорної процедури з підстав передбачених п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону визначається з того факту, що переможці вищезазначених відкритих торгів (ID: UA-2019-11-12-003747-b), (які надають послуги з організації харчування дітей у тих самих навчальних закладах (приміщеннях), де надаватимуться послуги за результатами переговорної процедури щодо організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування) відпрацьовують режим і графік харчування дітей відповідно до вимог санітарного законодавства; складають та погоджують примірних двотижневих (щоденних) меню; постачання продуктів харчування і продовольчої сировини гарантованої якості; забезпечення харчоблоків та приміщень їдалень необхідним технологічним обладнанням та посудом; виготовлення страв; реалізацію готових страв та буфетної продукції дітям, у тому числі й за кошти батьків; контроль за харчуванням; інформування батьків про порядок та стан організації харчування дітей у закладі; дотримання правил особистої гігієни персоналу харчоблоку; своєчасне проходження медоглядів.
За переговорною процедурою закупівель надаються послуги харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування у червні 2020 року (або липні/серпні в залежності від періоду дії оголошеного карантину), тобто у оздоровчий період з урахуванням вимог рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради № 171 від 30.04.2020 (додається). У зв’язку з чим, одночасне надання послуг у приміщеннях їдалень навчальних закладів більше одного суб’єкта господарської діяльності неможливо.