• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Скрипка 3/4, Скрипка 1/2, Скрипка 1/4, Флейта, Піаніно, Бандура

Завершена

378 842.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 788.42 UAH
Номер: 43d0b926325f40b697d43e2b51f6ede3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-13-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.05.2020 18:53 - 04.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2020 № 91 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 13.05.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 91 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2020-04-09-002738-a 09.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 68) 300-36-07, yulia_belikova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Шульги Наталії Михайлівни установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу «Дитяча музична школа №5 ім. Римського-Корсакова» (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.04.2020, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Шульги Наталії Михайлівни (далі – учасник-переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.04.2020 №18, повідомлення про намір укласти договір від 27 квітня 2020, договір від 37.05.2020 №37. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Шульги Наталії Михайлівни вимогам тендерної документації. Так, згідно підпункту 3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників, згідно статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати інформацію щодо договірних відносин (дійсні протягом 2020 року) з виробником музичних інструментів або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та постачання товару, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість постачання товару на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі музичного обладнання, що є предметом закупівлі. Однак, учасник-переможець у складі тендерної пропозиції не надав договори, що підтверджують можливість постачання товару на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі музичного обладнання, що є предметом закупівлі. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Шульги Наталії Михайлівни, а визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено договір від 15.05.2020 №37.
Період усунення порушень: 20.05.2020 18:04 - 04.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2020 18:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Усунути порушення, виявлені під час моніторингу закупівлі, що провів Північно-східний офіс Держаудитслужби. 2. Підготувати звернення до ФОП Шульга Наталія Михайлівна з пропозицією внести зміни до договору. 3. Доручити секретарю тендерного комітету О.В.Скобовій оприлюднити рішення тендерного комітету про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (у вигляді цього протоколу) та укладену додаткову угоду на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик.
Дата публікації звіту: 27.05.2020 17:18