-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
запасні частини до електровозів серії ВЛ
запасні частини до електровозів серії ВЛ
Завершена
3 255 209.95
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 276.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 276.05 UAH
Номер:
5bf23433b6a943c2b6b4c9b5c61d0644
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-30-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.12.2020 00:00
Період моніторингу:
30.12.2020 17:09 - 26.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
29.12.2020 № 260
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручень Державної аудиторської служби України від 25.11.2020р. № 003100-18/7905-2020, від 11.12.2020р. №003100-18/8689-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.12.2020 № 260
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2020-04-09-002608-b 09.04.2020 Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40081347) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21.
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції визначеного переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткової угоди до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.05.2020 № 3775/232/-20-Т, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТК «АЛЬЯНС ГРУП», повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 28.05.2020, договір поставки від 11.06.2020 № ЦЗВ-01-04420-01 та додаткову угоду до нього від 24.12.2020 №1.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а лише зазначив його розмір та вид.
У ході аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник згідно з частиною 3 статті 17 Закону у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Моніторингом установлено, що Замовником у Додатку 6 до тендерної документації не встановлено вимог про надання інформації переможцем торгів згідно пункту 5 частини першої статті 17, чим порушено вимоги частини третьої цієї статті. Також, Замовником встановлені вимоги для надання інформації переможцем торгів, передбачені пунктами 4, 10 частини 1 статті 17 Закону, що не відповідає вимогам частини 3 статті 17 Закону.
Моніторингом питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, установлено, що на звернення учасника з вимогою про усунення порушень № UA-2020-04-09-002608-b.с1, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 10.04.2020, замовник оприлюднив рішення про задоволення вимоги 17.04.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на звернення.
Період усунення порушень:
19.01.2021 16:30 - 03.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.01.2021 16:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-02-21-002806-b
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 19 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) (ДК 021:2015:44810000-1: Фарби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-002806-b).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення норм частини першої статті 23 Закону, порушення вимог частини третьої статті 17 Закону.
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-002806-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону.
Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції.
В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє.
Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель.
В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість.
2. Щодо порушення норм частини першої статті 23 Закону.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
3. Щодо порушення вимог частини третьої статті 17 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне:
1) Замовником у Додатку № 6 до тендерної документації встановлені вимоги про надання інформації переможцем торгів (не зазначено форму власності переможця), чим виконав, в тому числі, вимоги пункту 5 частини 1 статті 17 Закону. До того ж, фізична особа, яка є учасником, та яка перемогла у закупівлі - є переможцем торгів та особою уповноваженою учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Тому, замовник вважає, що не порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону.
2) Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
На підтвердження відповідності п. 4 частини 1 статті 17 умовами тендерної документації не вимагається документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а лише вимагається довідка у довільній формі.
На підтвердження відповідності п.10 частини 1 статті 17 Закону, Замовником не встановлені вимоги в тендерній документації тому, що вартість закупівлі не дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Дата публікації звіту:
26.01.2021 13:44