• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Амбулаторія на 3-4 лікаря по вул. Квітневій, 4-А у смт. Нова Борова Хорошівського району Житомирської області – будівництво» (ДК 021:2015 (CPV) – 45210000-2 – Будівництво будівель)

Завершена

8 925 785.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 627.00 UAH
Номер: b16b4016a46f4da7931c88924e5250ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-15-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.07.2020 16:59 - 06.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.07.2020 № 46 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.07.2020 № 46. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2020-04-09-000310-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів передбачених законодавством, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозицій переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, передбачених законодавством, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ПАТ «Пересувна механізована колона - 6 Поліськсільбуд», ТОВ «Кірабуд» та ТОВ «Навітехсервіс», протоколи засідань тендерного комітету від 07.05.2020 року №166, від 08.05.2020 року №172 та від 13.05.2020 року №182, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2020 року та договір про закупівлю від 26.05.2020 року №18-20. За результатами своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон) не надано роз’яснення на звернення ТОВ «Кірабуд» від 23.05.2020 року.
Період усунення порушень: 04.08.2020 16:15 - 19.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.08.2020 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок Північного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Амбулаторія на 3-4 лікаря по вул. Квітневій, 4-А у смт. Нова Борова Хорошівського району Житомирської області – будівництво» (ДК 021:2015 (CPV) – 45210000-2 – Будівництво будівель) ідентифікатор UA-2020-04-09-000310-c, повідомляємо наступне: 23.05.2020 о 20:49 Учасником ТОВ «Кірабуд» було подано вимогу про скасування рішення про визначення ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» переможцем відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-04-09-000310-c. У зв'язку з тим, що вимогу було подано у неробочий час, вихідного дня та у останній день оскарження, Департамент регіонального розвитку, який є державною установою та виконує свою діяльність, в тому числі, у відповідності до затвердженого внутрішнього трудового розпорядку та рекомендацій щодо діяльності державних установ відповідно до Постанови КМУ від 20 травня 2020 р. № 392 Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів, був позбавлений можливості вчасно надати відповідь на дану вимогу. Функціоналом системи електронних закупівель, на жаль, також, не передбачено можливості надання роз'яснень на вимогу щодо скасування визначення переможця закупівлі у термін поза десяти денним строком, який надається для оскарження рішення про визначення переможця закупівлі. Окрім того, Північним офісом Держаудитслужби під час перевірки дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів передбачених законодавством, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозицій переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель виявлено не було. На підставі вищевикладеного, зазначаємо наступне: по перше - оскільки за результатами розгляду та оцінки поданих тендерних пропозицій як Департаментом регіонального розвитку, так і Північним офісом Держаудитслужби порушень у сфері законодавства у сфері публічних закупівель виявлено не було, вважаємо вимогу про скасування рішення про визначення переможця закупівлі подану ТОВ «Кірабуд» такою, що не підлягає задоволенню. Отже, надання відповіді на вимогу учаснику ТОВ «Кірабуд» не могло вплинути на результат визначення переможця електронної закупівлі; по друге – беручи до уваги дату та час подання вимоги, припускаємо існування значної імовірності того, що володіючи інформацією про наразі відсутню у системі електронних закупівель опцію надання відповіді на вимогу учасникам після закінчення періоду оскарження переможця та, відповідно, скориставшись недосконалістю як законодавства, так і системи електронних закупівель, учасником ТОВ «Кірабуд» свідомо було подано вимогу саме у останній день оскарження пропозицій о 20:49, з метою створення ситуації недотримання Замовником вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року).
Дата публікації звіту: 11.08.2020 17:25