• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

Завершена

495 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 950.00 UAH
Номер: 7d2b541d77f0447c85d487ac63dbe531
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-05-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.05.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 05.05.2020 12:06 - 27.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.05.2020 № 19-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.05.2020 № 19-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-09-000248-a від 09.04.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 68) 458-63-57, germannata01@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Луцького національного технічного університету (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.04.2020 № 36 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АСАП ПРО» (далі – ТОВ «АСАП ПРО»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Комп'ютери-Д» (далі – ТОВ «Комп'ютери-Д»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ВАЛТЕК» (далі – ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК»); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Сомика Олександра Івановича (далі – ФОП Сомик Олександр Іванович); протокол засідання тендерного комітету про відхилення пропозиції кандидата від 30.04.2020 №44, протокол засідання комітету про визначення переможця від 30.04.2020 № 45, протокол засідання тендерного комітету про відхилення пропозиції кандидата від 02.05.2020 №47, протокол засідання тендерного комітету про відхилення пропозиції кандидата від 02.05.2020 №48, протокол засідання комітету Замовника про визначення переможця від 02.05.2020№ 49, вимогу ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК» про усунення порушення від 04.05.2020 №176 (інформацію оприлюднено під номером UA-2020-04-09-000248-a.a1); відповідь Замовника від 06.05.2020; повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2020. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, установлено, що Замовником 09.04.2020 року оприлюднено нову редакцію Тендерної документації додатково до початкової редакції Тендерної документації. Однак, в порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону, Замовником не оприлюднено окремий документ, в якому міститься перелік змін, що вносяться до Тендерної документації, а також Замовником не відображено у вигляді закреслених даних положення тендерної документації, до яких внесено зміни. В ході проведення моніторингу встановлено, що пунктом 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено заповнення Учасниками електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація, зокрема, щодо зобов’язань учасника дотримуватися при наданні послуг Технічних умов (вимог), встановлених у Додатку 3 Тендерної документації, а також вимагається відповідність тендерної пропозиції учасників Додатку 4 Тендерної документації. Учасником ФОП Сомиком Олександром Івановичем в складі тендерної пропозиції подано Форму цінової пропозиції, в якій наведено перелік комп’ютерного обладнання, яке є предметом закупівлі в розрізі окремих товарних позицій. Товари, зазначені у позиціях №18 та №22 Форми цінової пропозиції вищезазначеного учасника, не відповідають характеристикам товарів, зазначеним в Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги для тендерної документації». Зокрема, технічні характеристики, запропонованого у Формі цінової пропозиції, ФОП Сомиком Олександром Івановичем Принтера Epson L1800 A3(C11CD82402) з вбудованою виробником СНПЧ (А3 формат, фотопринтер) (1 шт. у пропозиції) не відповідають характеристикам Принтера Epson Stylus Photo 1500W с СНПЧ KingSize (А3 формат, фотопринтер) (або еквівалент), зазначеного в Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги для тендерної документації», оскільки серед характеристик Принтера Epson L1800 A3(C11CD82402) з вбудованою виробником СНПЧ (А3 формат, фотопринтер) відсутня функція бездротового підключення по Wi-Fi, яка передбачена технічними характеристиками Принтера Epson Stylus Photo 1500W с СНПЧ KingSize (А3 формат, фотопринтер). Також, технічні характеристики, запропонованого у Формі цінової пропозиції, ФОП Сомиком Олександром Івановичем 3D принтера Creality Ender 3 pro (1 шт. у пропозиції) не відповідають характеристикам 3D принтера 3D XYZprinting da Vinci Junior 2.0 MIX WiFi (або еквівалент), зазначеного в Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги для тендерної документації», оскільки серед характеристик 3D принтера Creality Ender 3 pro відсутня функція бездротового підключення по Wi-Fi, яка передбачена технічними характеристиками 3D принтера 3D XYZprinting da Vinci Junior 2.0 MIX WiFi (або еквівалент). Отже, Форма цінової пропозиції надана ФОП Сомиком Олександром Івановичем в складі тендерної пропозиції не відповідає технічним вимогам для тендерної документації, зазначеним в Додатку 3 тендерної документації «Технічні вимоги для тендерної документації». Також, аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, установлено, що ФОП Сомиком Олександром Івановичем в складі тендерної пропозиції надано проект договору, підпункт 1.1. якого та Специфікація Додаток 1, не відповідають вимогам підпункту 1.1 проекту договору, передбаченому Додатком 5 Тендерної документації , а саме: відповідно до Додатку 5 Тендерної документації в підпункті 1.1 проекту договору зазначається, що предметом цього договору є ДК021-30230000-0 — Комп’ютерне обладнання, яке поставляється за даним договором та зазначається у специфікації (додаток №1 до договору) відповідно до Форми цінової пропозиції закупівлі, в той же час, ФОП Сомиком Олександром Івановичем у підпункті 1.1 проекту договору та у Специфікації додатку №1 до договору, зазначено комп’ютерне обладнання, яке не відповідає Формі цінової пропозиції закупівлі, поданій ФОП Сомиком Олександром Івановичем в складі тендерної пропозиції. Зокрема, у підпункті 1.1 проекту договору та у Специфікації додатку №1 до договору, поданих ФОП Сомиком Олександром Івановичем у складі тендерної пропозиції - відсутнє обладнання, зазначене у товарних позиціях №18 та №22 Форми цінової пропозиції, наданої ФОП Сомиком Олександром Івановичем: Принтер Epson L1800 A3(C11CD82402) з вбудованою виробником СНПЧ (А3 формат, фотопринтер) та 3D принтер Creality Ender 3 pro, натомість вказано комп’ютерне обладнання: Принтер Epson Stylus Photo 1500W с СНПЧ KingSize (А3 формат, фотопринтер) та 3D принтер 3D XYZprinting da Vinci Junior 2.0 MIX WiFi (або еквівалент), яке відсутнє в Формі цінової пропозиції ФОП Сомика Олександра Івановича, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 Додатку 5 Тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Сомик Олександр Іванович не відповідає умовам Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги для тендерної документації» та підпункту 1.1 Додатку 5 Тендерної документації. Однак, протоколом засідання Тендерного комітету Замовника від 02.05.2020 № 49, ФОП Сомика Олександра Івановича визнано переможцем та 02.05.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, чим порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-17_2) не підтверджено.
Період усунення порушень: 25.05.2020 09:47 - 09.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.05.2020 09:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Голова тендерного комітету, Щерба Андрій Володимирович повідомив про те, що договір 100-ВІР від 20.05.2020 року розірваний додатковою угодою. За даним договором оплата не здійснювалася. Секретар тендерного комітету опублікував на майданчик документи про розірвання договору. З технічних причин на майданчику показано суму оплати за договором 100-ВІР від 20.05.2020 року 483999,00 грн. що є не вірним. В зв’язку з допущенням помилки яку не можливо виправити закупівлі на комп’ютерне обладнання необхідно провести нову закупівлю.
Дата публікації звіту: 27.05.2020 15:22