• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті)

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті)

Завершена

205 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 050.00 UAH
Номер: cf0955d5f03c4c0699897835d0b9a800
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-05-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 05.05.2020 12:39 - 27.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2020 № 62 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-09-000241-a, ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи, яка проводиться Комунальною установою "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів встановлено порушення пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX). За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів передбачених частиною 11 статті 29 та частиною 1 статті 31 Закону (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (далі – Замовник) (протокол від 09.04.2020 №2020/49-а), тендерна пропозиція учасника переможця Приватного підприємства «СОЛПІТ» (далі - ПП «СОЛПІТ»). Моніторингом встановлено, по-перше, що відповідно до частини 5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД передбачено подання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції довідки, складеної в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі, при цьому зазначено на необхідності надання до вказаної довідки чинних на момент розкриття документів, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у поточному місяці 2020 року. На виконання вказаної вимоги ТД в складі тендерної пропозиції ПП «СОЛПІТ» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.04.2020 №24/04-26 де вказано, що для виконання умов договору будуть залучатися два транспортних засоби, а саме: вантажний фургон (реєстраційний номер АР8622СО) та вантажний рефрижератор (реєстраційний номер АР3764ВА), проте, чинних на момент розкриття документів, що підтверджують проведення санітарної обробки вантажного рефрижератора (реєстраційний номер АР3764ВА) у поточному місяці 2020 року в складі тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано умови частини 5 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. По-друге, пунктом 5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД передбачено, що учасник має надати копію чинного на момент розкриття договору з виробником на даний предмет закупівлі, завіреного підписом або печаткою відповідальної особи, та гарантійний лист від виробника (якщо учасник не є виробником), про безперебійне постачання предмету закупівлі. На виконання даних вимог ТД учасником торгів ПП "СОЛПІТ", у складі тендерної пропозиції надано копію договору поставки від 10.12.2019 № 1/12, укладеного з фізичною особою – підприємцем Попазовим Дмитром Петровичем (далі – ФОП Попазов Д.П.) на поставку продуктів харчування та копію гарантійного листа від ФОП Попазов Д.П. від 24.0.2020 № 25, яким той гарантує безперебійне постачання товару. Проте, ФОП Попазов Д.П. не є виробником товару, який є предметом закупівлі. Крім того ФОП Попазов Д.П. жодним документом не підтвердив свою співпрацю з виробником товару на якого він посилається (ТОВ "Престиж Фрут Компані"). Отже, учасником торгів ПП "СОЛПІТ" в складі тендерної пропозиції не надано копію чинного на момент розкриття договору з виробником на даний предмет закупівлі, завіреного підписом або печаткою відповідальної особи, та гарантійного листа від виробника, про безперебійне постачання предмету закупівлі, що не відповідає умовам пункту 5 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція ПП "СОЛПІТ" не відповідає кваліфікаційним вимогам та іншим вимогам до предмету закупівлі зазначеним Замовником торгів у тендерній документації та підлягає відхиленню на підставі пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону (із змінами в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX).
Період усунення порушень: 06.05.2020 15:08 - 21.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 06.05.2020 15:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі Виявленних органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та За результатом моніторингу - по тендеру UA-2020-04-09-000241-a, усунути порушення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. • Анулювати переможця ПП «СОЛПІТ»за процедурою відкритих торгів № UA-2020-04-09-000241-a, на закупівлю ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті) ст.31, п.2, част.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року №922-VIII,зі змінами
Дата публікації звіту: 08.05.2020 10:33