-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
оливи та мастильні матеріали
оливи та мастильні матеріали
Завершена
12 894 466.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 472.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 64 472.33 UAH
Номер:
d52ad53ba20b4ceba119d1fd2fae4465
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-09-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.07.2020 00:00
Період моніторингу:
10.07.2020 15:44 - 01.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.07.2020 № 193
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.07.2020 № 193
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-04-08-002970-b 08.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Торговий Дім Авікс», ТОВ «Конструкторське бюро «СКС», ТОВ «Торгівельна компанія «БЕНЕФІТ», ТОВ «САНАТА ОЙЛ», ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), виконання рішення органу оскарження, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету
від 07.04.2020, нову редакцію тендерної документації, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.05.2020 зі змінами, протокол розгляду тендерних пропозицій, вимоги щодо усунення порушень від 28.04.2020 та 29.04.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім Авікс» (далі – ТОВ «Торговий Дім Авікс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Конструкторське бюро «СКС» (далі – ТОВ «Конструкторське бюро «СКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельна компанія «БЕНЕФІТ» (далі – ТОВ «Торгівельна компанія «БЕНЕФІТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «САНТАНА Ойл» (далі – ТОВ «САНТАНА ОЙЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОРНЕТ ХОЛДИНГ» (далі – ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 31.07.2020 № 14811-р/пк-пз та № 14812-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 27.04.2020, оприлюднив роз’яснення з порушенням триденного терміну (28.05.2020), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень:
06.08.2020 18:04 - 21.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2020 18:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-04-08-002970-b
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 06 серпня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі олив та мастильних матеріалів (код ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби) (номер закупівлі в ЦБД
UA-2020-04-08-002970-b).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-08-002970-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата публікації звіту:
13.08.2020 13:55
Запити/Пояснення
Номер:
f84d0d8b9af642e3b43e5779c9b36779
Назва:
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель
Дата опублікування:
16.07.2020 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.07.2020 № 199
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-04-17-010658-b.c1 UA-2020-04-17-010658-b.b2 та UA-2020-04-08-002970-b.c3, UA-2020-04-08-002970-b.c4 відповідно,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедур закупівель ID: UA-2020-04-08-002970-b та UA-2020-04-17-010658-b, прийняте наказом Держаудитслужби від 10 липня 2020 року № 193 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 16 липня 2020 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
38bf8bf3868349ed8d2fd8ef9aa1abe6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.07.2020 16:37
Опис:
У Вашому запиті про надання пояснення викладено Наказ Державної Аудиторської Служби України від 16.07.2020 № 199 Київ Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене пояснення не надається.