• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

пластини

пластини

Торги відмінено

1 405 406.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 027.03 UAH
Номер: d912e7fdcbdd45e3bcee435aab410171
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.09.2020 15:35 - 30.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.09.2020 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 07.09.2020 № 252 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-04-07-001275-c 07.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, nalesnay.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог абзацу 7 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушень установлено недотримання норм частини третьої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПВК АЛЬТАІР», ТОВ ВКФ «ДНІПРО – ПІВДЕНЬ», виконання рішення колегії АМКУ – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 16.09.2020 № 310/20 Замовник відмінив торги.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.04.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Дніпро-Південь» (далі – ТОВ ВКФ «ДНІПРО – ПІВДЕНЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Промислова виробнича компанія Альтаір» (далі – ТОВ «ПВК АЛЬТАІР»), вимогу про усунення порушення 04.06.2020, скарги до процедури від 05.06.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.04.2020, повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2020, рішення колегії АМКУ від 30.06.2020 № 12780-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, що надані 11.09.2020 через електронну систему закупівель (далі – пояснення). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу 7 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також, Замовник на вимогу щодо усунення порушень, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 04.06.2020 не оприлюднив роз’яснення щодо тендерної документації, чим порушив вимоги частини третьої статті 30 Закону. Під час моніторингу установлено, що колегією АМКУ за результатами розгляду скарги ТОВ ВКФ «ДНІПРО – ПІВДЕНЬ» прийнято рішення від 30.06.2020 № 12780-р/пк-пз, згідно з яким Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «ДНІПРО – ПІВДЕНЬ» та рішення про визначення ТОВ «ПВК АЛЬТАІР» переможцем процедури закупівлі. У своєму поясненні, Замовник вказав, що Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 р.) не встановлює строки для виконання рішення колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. На момент проведення моніторингу Замовник не виконав рішення колегії АМКУ. Під час проведення моніторингу Замовник відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 16.09.2020 № 310/20 прийняв рішення відмінити торги та 16.09.2020 оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про їх відміну.
Період усунення порушень: 24.09.2020 16:13 - 09.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2020 16:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Торги ЦБД №UA-2020-04-07-001275-c відмінено.
Дата публікації звіту: 01.10.2020 16:30

Запити/Пояснення