• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

лот-1-лампи газорозрядні ДНАТ і ДРЛ- 70-1000, лампи енергозберігаючі; лот-2-лампи металогалогенні для архітектурної підсвітки лот 3-LED Гриб

Завершена

865 361.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 180.00 UAH
Номер: 660483805da7429d95db08262ffdd340
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-10-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 10.04.2020 16:18 - 05.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.04.2020 № 66 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-07-003550-b 07.04.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм статті 25, 28 та 30 Закону. За результатами аналізу визначення суми тендерного забезпечення встановлено порушення норм частини 1 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, визначення суми тендерного забезпечення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛКП «Львівсвітло» на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника. Проведеним моніторингом тендерної документації встановлено, що в частині 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації наявна вимога, що при підписанні угоди переможець торгів має подати Замовнику по 1 одиниці зразка продукції з даної закупівлі. Якщо зразки продукції не затвердить Замовник(Покупець), буде розглядатися пропозиція наступного учасника закупівлі. Згідно із статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Слід зазначити, що вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначено в статті 30 Закону. Отже, ненадання переможцем торгів зразків продукції та не затвердження Замовником зразків продукції, не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Відповідно до частини 1 статті 24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Проведеним моніторингом встановлено, що в порушення частини 1 статті 24 Закону Замовник зазначив в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації розмір забезпечення тендерної пропозиції, що перевищує 3 % від очікуваної вартості для товарів. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-5-1 (Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю товарів або послуг) підтвердилась. Відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 17.04.2020 13:36 - 05.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2020 13:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник торгів вніс зміни у тендерну документацію і продовжив термін поданння тендерних пропозицій в електроній системі відповідно до с.23 ч.2.
Дата публікації звіту: 27.04.2020 09:27