-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Біохімічний аналізатор
місцевий бюджет
Завершена
470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 700.00 UAH
Номер:
537fe2b0de584248a6477b57954ffa8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-25-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2020 00:00
Період моніторингу:
26.06.2020 10:14 - 18.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.06.2020 №46
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.06.2020 №46
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-04-07-002943-b від 07.04.2020 - інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пунктів 2, 13 та 16 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами моніторингу дотримання законодавства при оприлюдненні договору установлено порушення частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, правомірності відхилення тендерної пропозиції ФОП Колеснік О.М., відповідності тендерної пропозиції переможця ФОП Старичков А.В. умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 21.05.2020 №07/05 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Борщівська районна лікарня» Борщівської районної ради Тернопільської області (далі – Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.04.2020 №224, із змінами від 15.04.2020, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Колеснік Олени Миколаївни (далі - ФОП Колеснік О.М.), фізичної особи-підприємця Старичкова Андрія Велерійовича (далі - ФОП Старичков А.В.), протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.05.2020 №275 та від 07.05.2020 №276 повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2020, договір про закупівлю від 21.05.2020 №07/05, пояснення Замовника від 10.07.2020 отримане через електронну систему закупівель.
Моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення :
- пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону у пункті 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації зазначено вимогу щодо подачі учасниками витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- пункту 13 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено адресу посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Моніторингом оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив договір від 21.05.2020 №07/05 в цілому, а саме додаток 1 «Специфікація», (передбачений п.1.2 договору) не містить технічних характеристик Товару та переліку комплектуючого устаткування, чим порушено вимоги частини першої статті 10 Закону.
Так, в додатку 3 «Проект договору» до тендерної документації зазначено, що невід’ємною частиною його є Специфікація (Додаток 1). Крім цього в цьому ж додатку зазначено, що переможем за результатами проведеного аукціону Заповнюється згідно поданої пропозиції технічні характеристики товару та перелік комплектуючого устаткування.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель 07.07.2020, щодо надання інформації чому укладений за результатами торгів договір завантажено без передбаченої інформації, Замовник вказав, що з технічних причин дану інформацію помилково не завантажено. Однак, підтверджуючих документів до пояснення не надано.
Отже, Замовником завантажено підписаний договір з ФОП Старичков А.В. від 21.05.2020 №07/05 без технічних характеристик товару та переліку комплектуючого устаткування.
Період усунення порушень:
13.07.2020 15:32 - 28.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.07.2020 15:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо інших зауважень у висновку про результати моніторингу закупівлі надаємо пояснення, що відповідно до вимог ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, в примірній тендерній документації для процедури закупівлі - відкриті торги затвердженій Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 також визначено пункт щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але жодною нормою не передбачено, що саме в тендерній документації кінцевий строк повинен бути зазначений в конретному прописуванні дати та години подання. Дотримуючись норм та вимог законодавства в затвердженій замовником тендерній документації зазначено, що кінцевий строк визначено в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Учасником переможцем подано цінову пропозицію за результатами аукціону безпосередньо Замовнику згідно вимог додатку 1 тендерної документації, адреса посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками зазначена у документації в пп.2.2 ч.2 розділу І тендерної документації, оскільки КНП "Борщівська районна лікарня" має одну юридичну адресу, за якою всі працівники виконують свої посадові обов’язки у межах робочих годин згідно норм чинного законодавства. Відтак, порушення законодавства в сфері публічних закупівель відсутні.
Дата публікації звіту:
14.07.2020 13:40
Запити/Пояснення
Номер:
a236ceda14df4497be96641a40ec3ec3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.07.2020 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Біохімічний аналізатор» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-07-002943-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
I. У пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в додатку №2 ТД».
При цьому, у додатку №2 «Технічне завдання» до тендерної документації, в пункті 8 «Документи і зобов’язання продавця» передбачено, окрім інгошо, вимоги :
-відповідність МТВ з посиланням на сторінки інструкції;
-паспорт на обладнання;
Моніторингом пропозиії учасника-переможця фізичної особи-підприємця Старичков А.В. встановлено, що в складі пропозиції ним не надано документу щодо відповідності МТВ з посиланням на сторінки інструкції та паспорту на обладнання.
II. У пункті 7 « Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації зазначено «У разі неможливості надання вищевказаних документів (їх копій) на українській або російській мові, учасник може надати у складі тендерної пропозиції документ (його копію), викладений іншою мовою з обов’язковим наданням нотаріально завіреного українського перекладу даного документу».
У складі пропозиції фізичної особи-підприємця Старичков А.В. подано сертифікат навчання Родіона Попова (працівник ТОВ ІНТЕРМЕДИКА- Україна) про те, що він закінчив навчання по технічному обслуговуванні та ремонту обладнання виробництва компанії НТІ,США, переклад якого на українську мову нотаріально не завірений.
У зв’язку з вище викладеним, прошу пояснити щому пропозицію ФОП Старичков А.В. не відхилено, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації ?
Ш. В додатку 3 «Проект договору» до тендерної документації зазначено, що невід’ємною частиною його є Специфікація (Додаток 1). Крім цього в цьому ж додатку зазначено, що документи з позначкою* (Специфікація*(у формі таблиці), технічні характеристики Товару*, перелік комплектуючого устаткування*) заповнюються згідно тендерної пропозиції Учасника – переможця за результатами проведеного аукціону.
Однак, Замовником завантажено підписаний договір з ФОП Старичков А.В. від 21.05.2020 №07/05 без технічних характеристик товару та переліку комплектуючого устаткування. Чому завантажено вищевказаний договір без передбаченої інформації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
84ba762f6ee74fd2bdd411456c9dc9b0
Назва:
Пояснення по суті запиту
Дата опублікування:
10.07.2020 16:32
Опис:
Пояснення:
1) У пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Учасником в складі пропозиції завантажено файл «Тендерна пропозиція архів», де зазначено погодження з технічним завданням (відповідно до вимог п. 4.1. ч.1 розділу ІІ ТД -Специфікація підписана та скріплена печаткою учасника(у разі наявності) за формою Додатку 2 та додано документи що підтверджують якість товару. У тендерній документації відсутня вимога щодо надання документу з посиланням на сторінки інструкції у складі пропозиції. Отже, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника.
2) У тендерній документації відсутня вимога, щодо надання «сертифікату навчання» працівника, а відтак подані документи не згідно вимог тендерної документації до уваги не беруться та а їх оформлення не є підставами для відхилення.
3) Замовником встановлено, що з технічних причин помилково не завантажили файл з характеристиками товару, а саме перелік комплектуючого устаткування. Зобов’язуємося згідно ч.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі»(Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень) дозавантажити відповідну інформацію.