• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція частини майнового комплексу літ. Г, Ж під центр надання адміністративних послуг Куяльницької сільської ради Подільського району за адресою: Одеська область, Подільський район, м. Подільськ, вул. Соборна, 105

Торги не відбулися

4 403 973.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 039.73 UAH
Номер: 7dac8e770b284b588e4443da847defa9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-13-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 13.04.2020 15:53 - 06.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.04.2020 Одеса № 102 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 13.04.2020 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.04.2020 № 102 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1. UA-2020-04-07-000940-b 07.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норм абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 06.04.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 14 оголошення про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ ТД визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 22 090,00 грн, що перевищує 0,5 відсотки від очікуваної вартості закупівлі (очікувана вартість закупівлі – 4 403 973,00 грн), чим порушено вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5-2 «Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт» підтверджена. Також за результатами моніторингу установлено, що Замовник в пункті 4 розділу ІІІ ТД зазначив, що тендерні пропозиції залишаються дійсними не менше 90 календарних днів. Відповідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону ТД повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Однак на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовник не зазначив, що термін дії тендерних пропозицій починається з дати розкриття тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 14.04.2020 15:30 - 29.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2020 15:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені порушення усунено в установленому законодавством порядку, зокрема внесенно зміни до оголошення про проведення процедури закупівлі та до тендерної документації і оприлюднено через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту: 14.04.2020 17:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: .
Дата публікації: 14.04.2020 17:42