-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт спального корпусу КЗ ЛОР "Львівського державного ліцею з посиленою військово - фізичною підготовкою ім. Героїв Крут" на вул. Пасічній, 68 в м. Львові. (коригування)"
Обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (ДОДАТОК № 2 до тендерної документації).
Завершена
38 200 094.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 38 200.09 UAH
мін. крок: 0.1% або 38 200.09 UAH
Номер:
1014ff0242424a5aad76c9689c157ffa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-26-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2020 00:00
Період моніторингу:
26.05.2020 15:19 - 17.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2020 № 87
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.05.2020 № 87.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-06-003259-b 06.04.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків. RISK1-4_1
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів вжити заходів щодо відміни торгів та заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2020 року
Предметом аналізу закупівлі були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній щодо досліджуваної закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального закладу Львівської обласної ради Державний ліцей з посиленою військово - фізичною підготовкою імені Героїв Крут (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, протокол відхилення від 29.04.2020, протокол відхилення від 30.04.2020, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» (далі ТОВ «ХоСаРо»), повідомлення про намір укласти договір.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації опис методики оцінки тендерної пропозиції за критерієм «ціна» (частина 5.1 розділу 5) не містить інформацію про врахування ПДВ.
Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-4_1 – не підтвердився.
Згідно пункту 1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази - у разі залучення транспортних засобів (спецтехніки) за договором оренди та/або надання послуг орендодавець/надавач послуг надає гарантійний лист підряднику, що є потенційним учасником закупівлі про те, що він буде виконувати всі умови договору на першу вимогу орендаря/надавача послуг.
Відповідно до протоколу відхилення учасника - підприємство об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» від 30.04.2020 Замовник вказує підставу відхилення пропозиції – «відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Автокран КАМАЗ 55111 орендується у Тзов «ГАЛАКТІКУС». В той же час в складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію даного автокрана, згідно з яким його власником є ПП «Престижбуд». В складі Тендерної пропозиції не надано договору оренди, чи надання послуг а також гарантійного листа від орендодавця/надавача послуг».
Проте, учасником підприємство об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» у складі пропозиції надано договір про надання послуг з Тзов «ГАЛАКТІКУС», який в свою чергу надав договір про надання послуг з ПП «Престижбуд».
Також учасником підприємство об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» подано гарантійний лист від Тзов «ГАЛАКТІКУС» про те, що він буде виконувати всі умови договору на першу вимогу орендаря/надавача послуг підприємства об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС»
Слід зазначити, що Замовником не вимагався аналогічний гарантійний лист від власника майна.
Враховуючи вищенаведене, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію підприємства об'єднання громадян «ЦЕНТР КОМПЛЕКС», чим порушено частину 1 статті 30 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини 1 додатку 1 (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Замовником встановлено вимогу щодо надання Копії звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису.
В порушення вищенаведеного учасником далі ТОВ «ХоСаРо» завантажено лише фрагменти копії звіту з праці (файл - Звіт праці.pdf). Крім того не надано офіційного листа від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
Також, згідно підпункту 2.4 пункту 2 частини 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалася Копія звіту 1-ДФ за останні 4 звітні періоди.
В порушення ТОВ «ХоСаРо» завантажено копію звіту 1-ДФ лише за 1 квартал 2020 року (файл – 1ДФ). Слід зазначити, що подана копія звіту 1-ДФ містить лише фрагменти документа.
Згідно пункту 1 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Також, Замовник в додатку 1 до тендерної документації зазначає, що якщо у склaді пропозиції буде відсутній хочa б один з документів, зaзнaчених у ДОДAТКУ №1 - то тaкa пропозиція буде відхиленa, як тaкa, що не відповідaє умовaм тендерної документaції
За вимогою частини 2 додатку 1 то тендерної документації переможець подaє зaмовникові у строк, що не перевищує 5 кaлендaрних днів з дaти оприлюднення нa веб-портaлі Уповновaженого оргaну повідомлення про нaмір уклaсти договір документи тa інформaцію, що підтверджують відсутність підстaв, визнaчених чaстинaми першою і другою ст. 17 Зaкону, а саме: оригінaл документa (-ів), видaного відповідним оргaном, який мaє тaкі повновaження про те, що службову (посaдову) особу переможця, якa підписaлa тендерну пропозицію, до кримінaльної відповідaльності не притягують, зaсудженою (зa кримінaльними спрaвaми) вонa не знaчиться тa в розшуку не перебувaє. Документ повинен бути не більше тридцятиденної дaвнини відносно дaти подaння документa та оригінaл довідки про відсутність зaборговaності з подaтків і зборів (обов’язкових плaтежів), видaнa відповідним оргaном Держaвної фіскaльної служби, що діє стaном нa дaту подaння документa.
Відповідно до частини 1 статті 14 подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Проте переможцем торгів ТОВ «ХоСаРо» у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти з ним договір не надано (не опубліковано в електронній системі закупівель) документи, що вимагались Замовником від переможця. Крім того Замовником не вказаний інший спосіб подання документів переможця.
Враховуючи вищенаведене на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «ХоСаРо», а визнано переможцем і оприлюдено повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень:
23.06.2020 15:22 - 08.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2020 15:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на ваш Висновок про результати моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт спального корпусу КЗ ЛОР "Львівського державного ліцею з посиленою військово - фізичною підготовкою ім. Героїв Крут" на вул. Пасічній, 68 в м. Львові. (коригування)" (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-04-06-003259-b) повідомляємо вам наступне:
- В ч. 1.1 Розділу 3 Тендерної документації зазначено: «До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та включати всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені.». Окрім того, відповідно до інформації, визначеної ДОДAТКОМ № 4 «ФОРМA ТЕНДЕРНA ПРОПОЗИЦІЯ “ЦІНОВA ПРОПОЗИЦІЯ”»: Тендернa пропозиція Ціновa пропозиція подається з ПДВ aбо без ПДВ, із зазначенням: «у тому числі ПДВ _____________________ грн., aбо без ПДВ (у рaзі якщо учaсник не є плaтником подaтку нa зaгaльних зaсaдaх)». Окрім того, в примітках даного додатку зазначається: «ПДВ нaрaховується у випaдкaх, передбaчених зaконодaвством Укрaїни.». Таким чином, Тендерна документація містить таку інформацію про врахування податку на додану вартість.
- Відповідно до наданої Учасником Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Автокран КАМАЗ 55111 орендується у Тзов "ГАЛАКТІКУС". Також надано В той же час в складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію даного автокрана, згідно з яким його власником є ПП "Престижбуд". Надане свідоцтво про реєстрацію містить наступну інформацію: Марка Камаз, Модель 55111КТА-25. Така ж інформація міститься і в довідці про наявність матеріально-технічної бази, наданій учасником. В той же час, наданий Учасником Договір №02/01/20 від 02 січня 2020 року містить Додаток№1, в якому зазначено найменування транспортних засобів, а саме "Автокран КІА 25 (стріла 22 м.)". На сьогоднішній день є багато марок на базі яких виготовляються автокрани КТА 25 (стріла 22 м.), зокрема: МАЗ, КАМАЗ, КРАЗ, MAN. Жодних інших технічних характеристик, які б дозволили ідентифікувати даний автокран Договір №02/01/20 від 02 січня 2020 року не містить. А тому Договір №02/01/20 від 02 січня 2020 року не підтверджує право надання послуг саме Автокраном Марки Камаз, Модель 55111КТА-25, згідно свідоцтва про реєстрацію та довідки про наявність матеріально-технічної бази. Окрім того, оскільки власником Автокрану Марки Камаз, Модель 55111КТА-25 (згідно наданого свідоцтва про реєстрацію) є не Учасник - Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС", а ПП "Престижбуд", тому ПП "Престижбуд" також є орендодавцем/надавачем послуг, як і "ГАЛАКТІКУС". А оскільки Тендерна документація зазначає – «У разі залучення транспортних засобів (спецтехніки) за договором оренди та/або надання послуг орендодавець/надавач послуг надає гарантійний лист підряднику, що є потенційним учасником закупівлі про те, що він буде виконувати всі умови договору на першу вимогу» не містила вимоги – надати такий гарантійний лист від останнього орендодавця/надавача послуг, тому учасник повинен був надати такий гарантійний лист і від ПП "Престижбуд", який виступає власником даного транспортного засобу і водночас орендодавцем/надавачем послуг Автокрану Марки Камаз, Модель 55111КТА-25 (згідно наданого свідоцтва про реєстрацію). Зазначаємо і те, що відповідно до приміток ДОДАТКУ №1 до Тендерної документації: «В рaзі, якщо учaсник відповідно до норм чинного Зaконодaвствa не зобов’язaний згідно з зaконодaвством склaдaти, якийсь з вкaзaних документів, тaкий учaсник нaдaє лист-роз’яснення в довільній формі, зa влaсноручним підписом уповновaженої особи учaсникa тa зaвірений печaткою* в якому зaзнaчaє зaконодaвчі підстaви ненaдaння вище зaзнaчених документів.». Такого роз’яснення щодо не подання гарантійного листа від ПП "Престижбуд" Учасником Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС» в складі Тендерної пропозиції не було подано. Відповідно до ч. 1 ст.. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник мав можливість звернутися за роз’ясненням щодо Тендерної документації, однак, таких звернень від Учасника Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС» не поступало.
- Щодо Копії звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики до якого подається, та Копії звіту 1-ДФ за останні 4 звітні періоди, повідомляємо вас про те, що під час дослідження Тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо", Тендерним комітетом було встановлено що Звіт з праці (форма №1-ПВ) та Копія звіту 1-ДФ за останні 4 звітні періоди були завантажені з пошкодженням файлів, що не дозволяє встановити їх зміст повністю. Замовник в додатку 1 до тендерної документації зазначає, що якщо у склaді пропозиції буде відсутній хочa б один з документів, зaзнaчених у ДОДAТКУ №1 - то тaкa пропозиція буде відхиленa, як тaкa, що не відповідaє умовaм тендерної документації. Проте вище вказані документи не відсутні в складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо", а завантажені з пошкодженнями, і не зважаючи на те що вони наявні в складі пропозиції, їх зміст не можна дослідити повністю. У відповідності до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Саме тому, на підставі ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та Протоколу тендерного комітету №30/04 від 30. 04. 2020 року (додається в складі пояснення) для відновлення та підтвердження інформації, наданої учасником Товариством з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо", було прийнято рішення направити відповідні запити в орган державної податкової інспекції та орган статистики. За результатами поданих запитів Замовником було отримано відповіді з Головного управління статистики у Львівській області та Личаківського управління ГУ ДПС у Львівській області, які дозволили встановити інформацію, надану у пошкоджений файлах в повній мірі та підтвердили її. (скани додаємо в складі пояснення).
- За вимогою частини 2 додатку 1 то Тендерної документації переможець подaє зaмовникові у строк, що не перевищує 5 кaлендaрних днів з дaти оприлюднення нa веб-портaлі Уповновaженого оргaну повідомлення про нaмір уклaсти договір документи тa інформaцію, що підтверджують відсутність підстaв, визнaчених чaстинaми першою і другою ст. 17 Зaкону, а саме: оригінaл документa (-ів), видaного відповідним оргaном, який мaє тaкі повновaження про те, що службову (посaдову) особу переможця, якa підписaлa тендерну пропозицію, до кримінaльної відповідaльності не притягують, зaсудженою (зa кримінaльними спрaвaми) вонa не знaчиться тa в розшуку не перебувaє. Документ повинен бути не більше тридцятиденної дaвнини відносно дaти подaння документa та оригінaл довідки про відсутність зaборговaності з подaтків і зборів (обов’язкових плaтежів), видaнa відповідним оргaном Держaвної фіскaльної служби, що діє стaном нa дaту подaння документa. Відповідно до ч. 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Звертаємо вашу увагу на те, що положення даної статті зазначає, що Переможець надає такі документи Замовнику, а не відвантажує в електронну систему закупівель. Окрім того спосіб подання даних документів Замовнику також не визначений.
Повідомляємо вас про те, що в дотримання ч. 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможцем торгів у визначений законом строк було надано Замовнику документи тa інформaцію, що підтверджують відсутність підстaв, визнaчених чaстинaми першою і другою ст. 17 Зaкону, а саме: оригінaл документa (-ів), видaного відповідним оргaном, який мaє тaкі повновaження про те, що службову (посaдову) особу переможця, якa підписaлa тендерну пропозицію, до кримінaльної відповідaльності не притягують, зaсудженою (зa кримінaльними спрaвaми) вонa не знaчиться тa в розшуку не перебувaє. Документ повинен бути не більше тридцятиденної дaвнини відносно дaти подaння документa та оригінaл довідки про відсутність зaборговaності з подaтків і зборів (обов’язкових плaтежів), видaнa відповідним оргaном Держaвної фіскaльної служби, що діє стaном нa дaту подaння документa. (скани даних документів додаємо в складі пояснення).
Тому, на підставі всього вище викладеного, ми не погоджуємося з наданим Висновком про результати моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт спального корпусу КЗ ЛОР "Львівського державного ліцею з посиленою військово - фізичною підготовкою ім. Героїв Крут" на вул. Пасічній, 68 в м. Львові. (коригування)" (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-04-06-003259-b) та повідомляємо вам про те, що Замовником було дотримано всіх норм Закону України «Про публічні закупівлі». Ми, також, завдячуємо проведеній роботі з аналізу даної закупівлі та, зобов’язуємось під час проведення торгів брати до уваги вказані зауваження, дотримуватися норм чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
01.07.2020 10:28
Рішення про призначення перевірки
Номер:
ad3f2c1280404c0b979eb8a0ab6b8330
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-11-12-000001
Дата створення:
12.11.2020 13:37
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
від 12.11.2020 м. Львів № 217
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 16.11.2020 по 27.11.2020 перевірку закупівель за ID: UA-2019-05-21-002688-а, UA-2019-10-23-000198-b, UA-2020-04-06-003259-b, здійснених Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут».
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – провідного державного фінансового інспектора відділу контролю у галузі освіти та науки Романа СУХОЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
Запити/Пояснення
Номер:
d74a0e0095014fb5a78a99c622b87213
Назва:
Про зупинення моніторингу
Дата опублікування:
28.05.2020 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.05.2020 № 92
Львів
Про зупинення моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги в електронній системі закупівель UA-2020-04-06-003259-b.a1 - зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-04-06-003259-b, прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 26.05.2020 № 87 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Номер:
8c384ba3fe8d46648b40636f52d5fe41
Назва:
Про поновлення рішення про початок моніторингу
Дата опублікування:
19.06.2020 12:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2020 № 109
Львів
Про поновлення рішення
про початок моніторингу
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на опублікування рішень органу оскарження про припинення розгляду скарги за процедурою закупівлі ID: UA-2020-04-06-003259-b.
НАКАЗУЮ:
Поновити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2020-04-06-003259-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 06 квітня 2020 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 26 травня 2020 року № 87 «Про початок моніторингу закупівель» у зв’язку з припиненням розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2020-04-06-003259-b.a1.
Начальник Роман КРОЛЯК