-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах Луганської області
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах Луганської області
Торги відмінено
189 238 684.91
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 378 477.37 UAH
мін. крок: 0.2% або 378 477.37 UAH
Номер:
1aa26f0b921f40d29c882c463a9db78a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-05-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2020 00:00
Період моніторингу:
05.06.2020 15:57 - 27.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.06.2020 № 38
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 05.06.2020 № 38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-06-003190- b 06.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 установлено, що Замовник у тендерній документації визначив підставу на відхилення тендерної пропозиції переможця, яка не передбачена Законом № 922.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Данко» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон № 922), розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Служби автомобільних доріг у Луганській області (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.05.2020 № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Данко»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 02.06.2020 № б/н; звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 07.04.2020, від 08.04.2020 та від 24.04.2020; роз'яснення Замовника від 09.04.2020 та від 27.04.2020; скаргу від 11.06.2020 вих. № 413; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 11851-р/пк-пз від 16.06.2020; повідомлення про намір укласти договір.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу тендерної документації установлено, що Замовник у пункті 1 розділу III до тендерної документації установив вимогу про завантаження учасником у якого за результатами торгів склалася найменша ціна пропозиції (переможець аукціону, визначений автоматично системою), протягом 2 – х робочих днів від дня проведення аукціону, файлів програми АВК-5 або аналогічної, що передбачена для виконання розрахунків будівельними стандартами України (у разі технічної несправності системи – на електронну пошту Замовника - tender.avtodor@ukr.net), розрахунок ціни пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду; гарантійний лист Учасника про гарантування встановлення на автотранспорт GPS-трекерів, (відповідно до додатку № 11); заповнену тендерну пропозицію на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 12). У разі невиконання цих вимог у визначений строк, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Згідно із статтею 25 Закону № 922 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону № 922 зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону № 922. Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, що визначені пунктом 2 частини першої статті 30 Закону № 922, є відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону № 922. Отже, ненадання документів переможцем торгів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно Додатку № 2 (інформація про наявність техніки) до тендерної документації Замовником зазначено вимогу до учасника про обов’язковий мінімум придатної до експлуатації спеціальної техніки, зокрема, трактори на пневмоколісному ходу ( у комплекті із снігоочисною лопатою) у кількості 4 штуки та візки тракторні саморозвантажні у кількості 4 штуки (або їх еквівалент). При цьому учасником ТОВ «Данко» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 05.05.2020 року вих. № 579/2 про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, у якій відсутні візки тракторні саморозвантажні,та трактор колісний з снігоочисною лопатою у кількості 2 штуки, що порушує умови Додатку № 2 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922.
Крім того встановлено, що учасником ТОВ «Данко» на підтвердження умов Додатку № 2 (інформація про наявність власного/орендованого асфальтобетонного заводу) до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції надано атестат виробництва RR PS 289 від 03.04.2019 року № ДР.АВ.23-015-19, який дійсний до 11.12.2020 року, в той час як відповідно до пункту 5.4 Розділу I до тендерної документації строк надання послуг до 31.12.2020 року, що не відповідає умовам Додатку № 2 до тендерної документації.
Проведеним моніторингом встановлено, що на підтвердження умов Додатку № 2 (інформація про перелік матеріально-технічної бази) до тендерної документації учасником ТОВ «Данко» надана довідка від 05.05.2020 року № 579/10 про кількість баз зимового утримання, яка не містить інформації про індекс та назву автомобільної дороги, км автомобільної дороги та кількість адміністративних будівель, що не відповідає умовам Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 Розділу III до тендерної документації учасник торгів, який запропонував ціну послуг, яка більш ніж на 20 % нижча очікуваної вартості, зобов’язаний надати разом з розрахунками ціни переможного раунду детальне обґрунтування запропонованої ціни на матеріали, які будуть використовуватись при наданні послуг. Проте, учасником ТОВ «Данко» на підтвердження вищезазначеної вимоги не надано детального обґрунтування запропонованої ціни на матеріали, що не відповідає умовам пункту 6 Розділу III до тендерної документації.
Крім того встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Данко» не відповідає умовам пункту 6 Розділу III до тендерної документації, а саме: учасником у встановлений спосіб та строк (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 15.05.2020 09:00) не оприлюднено у складі тендерної пропозиції розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ та СОУ з урахуванням змін та доповнень.
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922 та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Данко» та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 02.06.2020 № б/н визнав його переможцем.
Період усунення порушень:
23.06.2020 15:43 - 08.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2020 15:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЛИСТ
про неможливість вжиття заходів щодо усунення порушень, виявлених та викладених
у висновку Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-04-06-003190- b
Відповідно до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 05.06.2020 № 38 розпочато моніторинг закупівель UA-2020-04-06-003190- b
23.06.2020 Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі, в констатуючий частині якого зазначено:
«дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон № 922), розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Служби автомобільних доріг у Луганській області (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.05.2020 № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Данко»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 02.06.2020 № б/н; звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 07.04.2020, від 08.04.2020 та від 24.04.2020; роз'яснення Замовника від 09.04.2020 та від 27.04.2020; скаргу від 11.06.2020 вих. № 413; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 11851-р/пк-пз від 16.06.2020; повідомлення про намір укласти договір. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу тендерної документації установлено, що Замовник у пункті 1 розділу III до тендерної документації установив вимогу про завантаження учасником у якого за результатами торгів склалася найменша ціна пропозиції (переможець аукціону, визначений автоматично системою), протягом 2 – х робочих днів від дня проведення аукціону, файлів програми АВК-5 або аналогічної, що передбачена для виконання розрахунків будівельними стандартами України (у разі технічної несправності системи – на електронну пошту Замовника - tender.avtodor@ukr.net), розрахунок ціни пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду; гарантійний лист Учасника про гарантування встановлення на автотранспорт GPS-трекерів, (відповідно до додатку № 11); заповнену тендерну пропозицію на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 12). У разі невиконання цих вимог у визначений строк, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Згідно із статтею 25 Закону № 922 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону № 922 зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону № 922. Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, що визначені пунктом 2 частини першої статті 30 Закону № 922, є відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону № 922. Отже, ненадання документів переможцем торгів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно Додатку № 2 (інформація про наявність техніки) до тендерної документації Замовником зазначено вимогу до учасника про обов’язковий мінімум придатної до експлуатації спеціальної техніки, зокрема, трактори на пневмоколісному ходу ( у комплекті із снігоочисною лопатою) у кількості 4 штуки та візки тракторні саморозвантажні у кількості 4 штуки (або їх еквівалент). При цьому учасником ТОВ «Данко» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 05.05.2020 року вих. № 579/2 про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, у якій відсутні візки тракторні саморозвантажні,та трактор колісний з снігоочисною лопатою у кількості 2 штуки, що порушує умови Додатку № 2 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922. Крім того встановлено, що учасником ТОВ «Данко» на підтвердження умов Додатку № 2 (інформація про наявність власного/орендованого асфальтобетонного заводу) до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції надано атестат виробництва RR PS 289 від 03.04.2019 року № ДР.АВ.23-015-19, який дійсний до 11.12.2020 року, в той час як відповідно до пункту 5.4 Розділу I до тендерної документації строк надання послуг до 31.12.2020 року, що не відповідає умовам Додатку № 2 до тендерної документації. Проведеним моніторингом встановлено, що на підтвердження умов Додатку № 2 (інформація про перелік матеріально-технічної бази) до тендерної документації учасником ТОВ «Данко» надана довідка від 05.05.2020 року № 579/10 про кількість баз зимового утримання, яка не містить інформації про індекс та назву автомобільної дороги, км автомобільної дороги та кількість адміністративних будівель, що не відповідає умовам Додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 6 Розділу III до тендерної документації учасник торгів, який запропонував ціну послуг, яка більш ніж на 20 % нижча очікуваної вартості, зобов’язаний надати разом з розрахунками ціни переможного раунду детальне обґрунтування запропонованої ціни на матеріали, які будуть використовуватись при наданні послуг. Проте, учасником ТОВ «Данко» на підтвердження вищезазначеної вимоги не надано детального обґрунтування запропонованої ціни на матеріали, що не відповідає умовам пункту 6 Розділу III до тендерної документації. Крім того встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Данко» не відповідає умовам пункту 6 Розділу III до тендерної документації, а саме: учасником у встановлений спосіб та строк (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 15.05.2020 09:00) не оприлюднено у складі тендерної пропозиції розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ та СОУ з урахуванням змін та доповнень. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922 та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Данко» та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 02.06.2020 № б/н визнав його переможцем».
За результатами мнітоингу Замовника зобов’язано усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Служба автомобільних доріг у Луганській області станом на 24.06.2020 року не має можливості для вжиття заходів з усунення виявлених порушень виходячи з наступного.
Оголошення про проведення зазначеної закупівлі оприлюднено до вступу в дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до прикінцевих та перехідних положень нової редакції Закону «Про публічні закупівлі», яка набрала чинності з 19.04.2020, процедури закупівель, розпочаті до вступу в дію нової редакції закону, завершуються за попередньою редакцією.
11 червня 2020 року Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-ЮУД-КОМПАНІ» до Антимонопольного комітету України подано скаргу в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» на рішення замовника, яке прийняте після оцінки оцінки Тендерних пропозицій учасників.
В скарзі зазначено щодо невідповідності (на думку Скаржника) Пропозиції Переможця умовам Документації (з таких саме обтавин, зазначених у висновку за результатами моніторингу).
Однак, частиною четвертою статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб- порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: - для товарів і послуг - 133 тисячам євро; - для робіт - 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Згідно з інформацією, наведеною в оголошенні про проведення Процедури закупівлі, очікувана вартість закупівлі перевищує 133 тисячі євро (становить 189 238 684,91 UAH з ПДВ).
Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Частиною другою статті 18 Закону встановлено, серед іншого, що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Протокол розгляду пропозицій, яким тендерну пропозицію ТОВ "Данко" було допущено до аукціону, був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 21.05.2020.
Скарга товариства з товариства з обмеженою відповідальністю "Євро-Буд Компані" від 11 червня 2020 № UA-2020-04-06-003190-b.c1 подана до органу оскарження через електронну систему закупівель 11.06.2020, тобто в цій частині з порушенням строків, встановлених частиною другою статті 18 Закону.
Таким чином, Скарга в цій частині не відповідає вимогам частини другої статті 18 Закону, зокрема, вимогам щодо строків подання скарги.
Відповідно до частини четвертої статті 18 Закону орган оскарження залишає скаргу без розгляду, зокрема, у разі, якщо скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті.
Зазначене вище зафіксовано Рішенням Антимонопольного комітету України від 16.06.2020 № 11851- р/пк-пз, скаргу прийнято до розгляду та розгляд скарги призначено на 02.07.2020.
Відповідно до частини 7 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, яка діяла до 19.04.2020) у разі прийняття АМКУ скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладання договору про закупівлю, крім дій спрямованих на усунення порушень зазначених у скарзі.
Тобто, Замовник на даний час позбавлений будь-якої технічної можливості усунути порушення, зафіксовані у висновку за результатами моніторингу до прийняття відповідного рішення Органом оскарження.
Дата публікації звіту:
25.06.2020 17:14