• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

000000000000000000000000000000000000

Торги відмінено

0.00 UAH з ПДВ
Номер: e394d5c7683d42b1b0ecc4f16567bcf2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-26-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.05.2020 15:23 - 17.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.05.2020 № 34 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.05.2020 № 34. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2020-04-06-001042-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пунктів 2 та 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 2 та 4 частини 1 статті 30 та частини 3 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕсАй БІС» та ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ», протоколи тендерного комітету від 20.05.2020 року № 10 та від 25.05.2020 року № 12, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2020 року. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції діючій до 19.04.2020 року, далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема, має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону. Однак, за результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Військової частини А 2365 (далі – Замовник) не містить вимог встановлених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону. Також, на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, Замовник не зазначив у тендерній документації вимогу про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ» не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 4 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання листа-погодження учасника з істотними умовами договору, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю. Проте, моніторингом установлено, що вказаний лист-погодження відсутній у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ», що не відповідає умовам пункту 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, зокрема, розрахунку договірної ціни, а також надання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни визначені ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), а саме: локальних кошторисів, відомостей ресурсів до локальних кошторисів, розрахунків вартості експлуатації машин та механізмів, розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, що обчислені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалася на підприємстві учасника за попередній звітний період (рік), розрахунку прибутку (в межах усереднених показників), розрахунку кошторисної заробітної плати та розрахунки інших витрат. Поряд з тим, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додат¬кових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Проте, моніторингом установлено, що на порушення умов Додатку № 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ» відсутні підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: - розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, які обчислені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалася на підприємстві учасника за попередній звітний період (рік); - розрахунки вартості експлуатації машин та механізмів; - розрахунок прибутку (в межах усереднених показників); - розрахунок кошторисної заробітної плати. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником зазначено, що документи з тендерною пропозицією учасника подаються в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів. Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі - Закон № 851) оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону № 851. Проте, моніторингом установлено, що переможцем ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ» на виконання вимог пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації через електронну систему закупівель 25.05.2020 року завантажено довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справляння яких покладено на контролюючі органи від 19.05.2020 № 52180 у формі електронного документа, яка не містить електронного підпису автора або підпису, прирівняного до власноручного підпису та відповідно не являється оригіналом електронного документу. Враховуючи встановлене вище, переможцем торгів ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ» не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону у спосіб визначений пунктом 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 2 та 4 частини 1 статті 30 та частини 3 статті 32 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та як таку, що не містить документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону. Разом з тим, відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону передбачено, що при неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 04.06.2020 17:51 - 19.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.06.2020 17:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата публікації звіту: 09.06.2020 15:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі.
Дата публікації: 10.06.2020 09:14