• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км9+665-км16+900 Великобагачанського району Полтавської області

Завершена

126 269 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 12 626.91 UAH
Номер: d6892581cb7d42b689372ed29421ea4e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-01-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.04.2021 13:31 - 23.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.03.2021 № 238 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 31.03.2021 № 238 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-04-06-000921-c 06.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, частини четвертої статті 36 Закону № 922-VIII, частини 1 статті 37 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13.04.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.04.2020 № 80 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ ГРАНІТ-001, ПП «ДОРСЕРВІС КПК» (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.05.2020, протокол розкриття, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 25.05.2020 № 103, від 29.05.2020 № 119, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2020, договір від 11.06.2020 № 03-24/20-85, додаткові угоди від 17.06.2020 № 1, від 11.09.2020 № 2, від 26.11.2021 № 3, від 21.12.2020 № 4, від 22.12.2020 № 5, від 28.12.2020 № 6, від 18.02.2021 № 7, пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 12.04.2021. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІІ ТД зазначено, що пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, який підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що розкриття тендерних пропозиції відбулось 18 травня 2020 року об 12:25 год. У складі тендерної пропозиції Переможця надано електронну банківську гарантію від 28.04.2020 № 7402/20-ТГ, строк дії якої до 30 липня 2020 року включно, тобто 73 дні, чим не дотримано вимог пункту 2 Розділу ІІІ ТД. Крім того, відповідно вимог додатку 3 ТД переможець для підтвердження відсутності підстав визначених у частині 1 та частині 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати документи, зокрема оригінал довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України (його підрозділами або підприємствами, установами, організаціями, підпорядкованими Міністерству внутрішніх справ України) про те, що службова (посадова) особа переможця, яку уповноважено представляти його інтереси та підписувати документи під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій чи роздруковану довідку, яку переможець може отримати через офіційний веб-сайт МВС, шляхом надсилання запиту фізичної особи в електронній формі за умови її ідентифікації з використанням електронного підпису щодо отримання відомостей стосовно наявності/відсутності судимості особи (дана довідка повинна бути датована не раніше місячного строку від дня публікації оголошення про проведення даної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу). Зазначена інформація надається щодо всіх осіб, які уповноважені на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами торгів. Вчасно наданими документами вважаються ті, що протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надійдуть на адресу замовника та будуть оприлюднені переможцем в електронному вигляді у форматі PDF (скановані або оцифровані) на веб-порталі Уповноваженого органу. Проте, Переможцем завантажено на веб-портал Уповноваженого органу копію довідки МВС, чим не дотримано вимог додатку 3 ТД. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вищевказане призвело до порушення частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Також, моніторингом встановлено, що додатковою угодою від 28.12.2020 № 6 внесено зміни до договору від 11.06.2020 № 03-24/20-85 в частині продовження строку дії договору до 30.12.2021. Поряд з цим, на запит органу державного фінансового контролю від 07.04.2021 щодо причин продовження строку дії договору, Замовником надано лист від 25.12.2020 № 87 від Переможця щодо пролонгації договору від 11.06.2020 № 03-24/20-85 на 2021 рік у зв’язку з несприятливими погодними умовами і як наслідок, відсутністю можливості якісного виконання окремих видів будівельно-монтажних робіт. Таким чином, Замовником документально не підтверджено об’єктивних причин та обставин щодо продовження строку дії договору до 31.12.2021. Отже, додаткова угода Замовника, якою змінено строк дії договору без документально підтверджених об’єктивних причин та обставин, укладена з порушенням частини четвертої статті 36 Закону № 922-VIII. Відповідно до частини 1 статті 37 Закону № 922-VIII договір від 11.06.2020 № 03-24/20-85 є нікчемним в частині укладання додаткової від 28.12.2020 № 6.
Період усунення порушень: 15.04.2021 15:03 - 30.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2021 15:03

Оскарження висновку в суді

Опис: Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження в адміністративній справі від 29.06.2021 року по справі №440/4372/21
Дата публікації: 02.07.2021 16:16
Дата відкриття провадження: 29.06.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 440/4372/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення надано у додатку.
Дата публікації звіту: 22.04.2021 16:22

Запити/Пояснення